Ze heeft nu dus de luxe om op vakantie te gaan naar de andere kant van de wereld en dan nog zit ze heel de tijd op insta om kritische (en volgens haar “zure”) reacties te lezen en te verwijderen? Damn, echt, zet je telefoon uit en ga op het strand liggen ofzo. Het lijkt echt alsof ze mega bewijsdrang heeft (we houden ons aan de regels! We genieten! Maakt me niks uit wat jullie zeggen, daarom verwijder ik alles!!)
Mwah ze verwijdert niet alles, ik ben in discussie gegaan met iemand die reageerde op een kritische comment (die overigens echt nog best netjes was). Die comment is weg, mijn reacties staan er nog wel. Waardoor de hele commentsectie echt weinig sense meer maakt en het wel duidelijk is dat ze dingen verwijdert. Maar nee, lekker genieten joh Cynt, fuck de rest toch
Ik ben ook geblokt
Okay dus ik dacht dat Murca hier een grapje/verwijzing was naar de klemtoon/uitspraak van de Foefs. Zie ik net in Mascha ig story dat ze ook zelf Murca schrijft. Que
Meest ergerlijke vind ik nog dat ze het niet gewoon ownt en toegeeft. Ik ben ook twee keer op vakantie geweest dit jaar omdat ik gewoon schijt had. Maar ga niet op vakantie en dan doen alsof het volgens de regels van het rivm is en je niks verkeerd doet
Maar jongens, ze heeft dit jaar ook al haar Japan reis moeten cancellen!!!
Dat censuur plegen door comments te verwijderen, gebeurde dat onder influencers altijd al op zo’n grote schaal? Ik had altijd een beetje het idee dat dat verbehouden was aan de Annics van deze wereld, maar laatst deed Bonnie het dus ook en Cynthia nu ook. Had hun op de een of andere manier wel hoger ingeschat dan dat, jammer.
Zou ze niet gewoon zoveel posten omdat ze er voor betaald krijgt / hotel gratis heeft gekregen in ruil voor exposure. Ze tagt dat hotel echt in elke post en story.
Maar de hele trip is toch betaald/gesponsord in ruil voor stories? Dat lijkt me overduidelijk.
Ik snap het ook niet dat influencer wereldje. Het mag alleen maar ja en amen zijn en idd elke kritische noot wordt verwijderd. Enkel de positieve SM aandacht voor ze mag geëxposeerd worden. Dus je mag er wel bakken met geld mee verdienen als je werk, daar zijn je volgers goed voor, maar je gaat geen enkele discussie aan bij kritische opmerkingen. En dat deze gedelete worden en mensen geblockt ipv een goede inhoudelijke tegenreactie geeft wel aan dat ze weten dat ze fout zitten.
Ik snap ook niet hoe mensen die als argument gebruiken “Ja maar als je gezond bent en voldoende vitamines slikt gebeurt er niet zo veel! Een mondkapje doet niks!” vergeten dat je nog steeds besmettelijk bent en zwakkere mensen kan besmetten. Dus leuk dat jij het persoonlijk als een verkoudheid gaat ervaren en het allemaal wel meevalt, maar je vergeet even dat je de zwakkere mensen om ons nog steeds kan besmetten omdat je weigert een mondkapje te dragen. Het is puur egoistisch.
Het zegt al genoeg dat we hier vragen over stellen? Het is gewoon allesbehalve transparant. It does care of ze het wel of niet gesponsord heeft gekregen, wees gewoon duidelijk naar je volgers toe dan hoeft dit ook geen issue te zijn. Juist omdat hier zo geheimzinnig en onduidelijk over gedaan wordt krijg je die verwarring wanneer iets wel of niet spon is.
Ik mag graag fantaseren dat ze een therapeut heeft die haar zegt dat ze ook niet helemaal kan wegduiken voor de realiteit van haar “vak”, namelijk dealen met negatieve comments.
Misschien ijdele hoop, aangezien ze wel gecoacht is door de enige echte Annic En dan is les 1: kritische comments verwijderen en users blokken.
Ik vond de laatste tijd Instagram al niet meer zo leuk, want als je erover nadenkt, waar slaat het nou eigenlijk op om elke poep en scheet te delen met de wereld? Nu door dit gedoe met Cynthia wordt het voor mij weer bevestigd; waar doe je dit nou eigenlijk voor? Om aan de wereld te laten zien dat je zo’n mooi resort kan betalen? Om mensen jaloers te maken? Als ze echt oprecht denkt dat het ook ‘leuk’ is voor haar volgers om ‘lekker mee te genieten’ is ze toch echt niet goed?
Hmm dit deed zij al best vaak op haar site toch? Volgens mij had Serena daar ook een handje van, kritiek verwijderen op haar blogs.
Ik heb Cynthia een tijdje geleden ook ontvolgt. Wat jullie zeggen: ze komt zo weinig sympathiek over, terwijl ze volgens mij wel heel gevoelig is voor (vaak terecht gegeven) kritiek.
geen idee dat hou ik niet bij. Als dat zo is mogen die mensen dat nu zeggen want dan kan ik ze blokkeren
Ik ben echt tegen het gebruik van censuur in deze context. Dat betekent namelijk een beperking in vrijheid van meningsuiting door de staat. Wij hebben het nu over een influencer die comments onder haar instagrampost verwijdert. Laten we de term censuur niet te pas en te onpas gaan gebruiken. Wij mogen namelijk nog lekker overal behalve onder haar posts de vakantie van Cynth bespreken zonder op mysterieuze wijze te verdwijnen of opgepakt te worden
Denk dat ze dit oprecht denkt!!!