Beutyblogtopic XL #10

Love de bieb! Ben jaloers op je baan.

De bieb heeft mij ook echt al zoveel geld bespaard. Ik word altijd erg nieuwsgierig van alle influencer boeken maar ik weet dat ze gewoon het geld niet waar zijn. Even reserveren en het is zo binnen!
Ben door de bieb ook opgegroeid met het idee dat boeken niet je bezit zijn, je hoeft ze niet te hebben om ervan te genieten.

16 likes

Ik heb nu gelijk mijn baby lid gemaakt van de bieb hier om de hoek, haha bedankt allemaal!

18 likes

Bedankt Cynthia zul je bedoelen!!!

4 likes

Had Serena gevraagd of ze zelf ook kleding verkoopt die ze heeft ontvangen. Nav haar donatie-opmerking.

Ze geeft aan dat ze alleen verkoopt wat ze zelf heeft gekocht. En daarna; ook al zou ze na 1 jaar dragen kleding verkopen - die ze heeft ontvangen -, is daar niets mis mee (?). Aldus Sereen.

3 likes

Goed verhaal Serena

4 likes

Waarmee ze dus eigenlijk een beetje toegeeft dat ze ook gekregen kleren verkoopt.
Ik zou het zelf niet doen en ze gewoon doneren, maar als je het doet, kom er dan gewoon voor uit :woman_shrugging:

Paar maanden geleden was ze nog stapels NAKD-zooi aan het verkopen, toen heb ik haar nog gevraagd wat NAKD daar nou van vond, dat snel doorverkopen van gekregen spul, en gezegd dat ik het een beetje gĂȘnant vond om te zien allemaal, maar kreeg geen reactie.

3 likes

Ik ben zojuist naar de wc geweest. Werkelijk een verwonderlijke ervaring waardoor ik mij lichter ging voelen. Zal ik hier een blogpost over schrijven?

21 likes

In die van mij zit een heel café met ontbijt/lunch/apéro :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ja aub een turtullio of diy

8 likes

Over 7 maanden in de boekhandels (want de bieb is niet commercieel genoeg): Bieblust, de mooiste bibliotheken van Nederland.
In dit boek vertel ik je, onder genot van een glas wijn, alles over de bibliotheken van Nederland.
Pre-order nu, want anders is deze hobby alweer vervlogen (met andere woorden kan ik weer wat plannen in m’n planner).

• Cynthia S.
28 likes

Hoe afgedragen zal kleding zijn als sereen het gratis weggeeft?? Kan me er niks bij voorstellen. Dit zal wel nooit verkocht zijn bij een van de verspon closetsales

7 likes

Of een turdrullio of zo

6 likes

Jaaa! Ik hou van minimalisme en wil niet een hele boekenkast vol boeken die ik 1x gelezen heb. In mijn boekenkast staan echt alleen de boeken met een speciaal plekje in mijn hart, een stuk of tien in totaal. De rest bewaard de bibliotheek voor me, voor als ik daar zin in heb. Ik leen bijvoorbeeld ook heel veel kookboeken! En zelfs de Linda, want ik ga echt geen €6,95 per editie daarvan betalen.

En ik download dus ook vaak ebooks. En ze hebben ook een luisterbieb app met luisterboeken, waarvan ze er in coronatijd een aantal gratis vrijgaven.

De bieb is echt mega chill, goed dat Cynthia dat nog eens onder de aandacht brengt.

8 likes

God ik trek het baby orakel Mascha echt niet meer Hoe ze denkt de waarheid in pacht te hebben en elke keer die hautaine kop trekt als dat kind van haar weer iets ‘uitzonderlijks’ heeft gedaan.

33 likes

Ik woon toevallig wel in Almere en was er gisteren na jaren. Ik was altijd lid van de bibliotheek en kwam en vaak en een paar jaar geleden gestopt en via kobo veel op m’n ereader aan het lezen. En gisteren dus weer eens daar gezeten, wat gewerkt en koffie gedronken. Top omgeving.

5 likes

Ik heb zelf geen kinderen, maar Mascha zegt dat je normaal na de geboorte pas na 12 maanden ongesteld wordt. Dat is toch niet zo?

13 likes

en @Mexi (sorry voor het verder offtopic gaan, ik ben in dit topic een meelezer maar hier moest ik even op reageren)
Zo fijn om die dingen over de bib te lezen! Ik werk ook soort van voor de bib hier, en er wordt zo hard gewerkt om dingen te veranderen (meer inzetten op ontmoeting, jongeren bereiken, nieuwe materialen, cursussen en voorstellingen, andere manier van werken 
 ).

7 likes

Snap ik!
Ik heb zelf altijd gehoord dat het vrij snel weer op gang kwam. Vandaar dat ik zo verbaasd ben dat ze in een paar vlogs meerdere keren “na twaalf maanden” zegt
 “Ik las het op internet” ehhhm. Maar ja, ze voelt zich geloof ik nu heel erg bijzonder dat het bij haar “zo snel” gaat :joy:

2 likes

Eindelijk? Misschien heel stom maar ik dacht eigenlijk dat iedereen bibliotheken sowieso geweldig vond? Is dat niet zo?
Het is ook zo leuk om als je in een ander land bent daar naar de bieb te gaan, er zijn vaak ook leuke exposities en er hangt een fijne sfeer.
Ik was een tijd terug in een nieuw geopende bibliotheek in Scandinavië en dat was echt een soort levenscentrum in de stad geworden. Ook met openbare naaimachines en zo. Ik vond het wel een beetje doorgeslagen want er waren amper boeken en dat kan ook niet helemaal de bedoeling zijn :sweat_smile:
Wel een heel verschil met als je vroeger in de bibliotheek kwam inderdaad

Sorry als je dit stalkerig vindt, zo is het niet bedoeld, maar ik las vroeger altijd jouw blog en ik vond het dan ook heel leuk als je vertelde dat je bij de bibliotheek werkte. Ik vind het nog steeds jammer dat je niet meer blogt!

15 likes