Beutyblogtopic XL #10

Ja snap ik hoor!

Maar ja, misschien ook wel leuk om te weten dat dat ook opgemerkt en gewaardeerd werd :wink: want dat zag je er wel echt aan af. Ik waardeerde het ook altijd dat je het, ondanks dat het een persoonlijke blog was, vrijwel helemaal anoniem wist te houden. Dat was best wel uniek en ik vond het ergens ook heel prettig en correct.
Eeeeen fangirl modus weer uit :joy:

1 like

Ik was ook in deze bieb dit jaar!! Ga er even vanuit dat het dezelfde is haha. Vond het heel koel dat je daar inderdaad allemaal apparaten kon gebruiken zoals 3d printers en naaimachines en ook kamertjes waar jongeren dan konden gamen met elkaar. ik wil dat ook hier!

3 likes

Ik vind het ook helemaal niet prettig kijken. Ik weet natuurlijk dat ik het zelf op zoek, maar alsnog denk ik: 'meid, ga eens leven, i.p.v. steeds denken dat je geniaal bent en het zo ook verkondigen aan je volgers.

3 likes

Dit heb je bij steeds meer biebs in NL ook (fablab of kennislab), met allemaal 3d apparaten die je kunt gebruiken!

2 likes

Serieus die automatische ondertiteling bij YouTube joh. Of komt het omdat zij zo onduidelijk praten?

109 likes

Vind de ondertiteling eigenlijk net zo onduidelijk als dr titel die mas de vlog heeft gegeven.

Jouw kinder comfort herrinering?

57 likes

Mhhhh waarschijnlijk volgt mijn vriend dus de Sint

1 like

Maak ik bij de pre-sale ook kans op een dag naar de bieb met De Sint?

Misschien missen ze Burning man zo erg dat ze met de buren Bukkake avonden organiseren :joy:
Maar dan wel corona proof met een masker :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Lijkt mij Idd toch best wel handig om je eigen boek te lezen.

53 likes

Kan wel. Ik was geloof ik pas na 1,5 jaar
 heerlijk!!
Maar dit zal vast per vrouw verschillen.

1 like

het verbaast me dat ze nog geen 5 sterren en een lovende recensie heeft geplaatst

9 likes

ah yes ze legt blijkbaar uit wat een landgoed is nu kan ik 'm niet laten liggen

23 likes

En je kan ook altijd Google maps gebruiken natuurlijk!!!

3 likes

Ja, met wijn uit m’n eigen collecties en hapjes van brasserie Janssen

2 likes

Ik laat mijn eigenlijk nooit influencen door youtubers, maar heb nu toch een plussize bralette besteld na het kijken van de video van Vera.

4 likes

Die moet ik straks ook maar eens bekijken, ben niet eens plus size maar de meeste bralettes snijden in mijn rug omdat de rugband meestal gewoon een dunne elastiek is en dat werkt niet met mijn spekrolletjes haha.

1 like

Snap massa niet echt. Ergens in het begin over borstvoeding zei ze heel wijs (zoals altijd natuurlijk) ‘we hadden zoiets van als t lukt top, zo niet dan ook prima. fed is best’ en nu zit ze zowat in een mental breakdown omdat haar kindje de borst niet meer wilt? Baby kan toch ook fles drinken als die maar groeit.

6 likes

Het heeft even geduurd maar ik word nu massamoe. Die vlogs, vond t super chill om 's ochtends te kijken tijdens het opstarten. Maar jezus christus wat een saaie bende. Elke dag de hele dag hetzelfde.

26 likes

Zeker kan een kindje dat. Maar als je een tijd wel live hebt kunnen voeden en je kindje wil dat opeens niet meer, na hoeveel tijd dan ook, dan kan dat als een afwijzing en als falen voelen. Hoe neutraal je vooraf er ook in stond (of misschien nog wel staat).

15 likes