Cynthia: zet de comments op haar blog uit want “teveel negativiteit en dat kost teveel energie”
Ook Cynthia drie stories later: “fuck em. Fuck wat mensen zeggen en vinden. Fuck wat mensen van je willen zien. Fuck wat iedereen zegt.”

WHICH ONE IS IT
Cynthia: zet de comments op haar blog uit want “teveel negativiteit en dat kost teveel energie”
Ook Cynthia drie stories later: “fuck em. Fuck wat mensen zeggen en vinden. Fuck wat mensen van je willen zien. Fuck wat iedereen zegt.”

WHICH ONE IS IT
Dat is toch allebei hetzelfde.
Wanneer zou ze stoppen met haar blog? Comments zijn toch een belangrijk onderdeel voor sponsoren aangezien dat voor engagement zorgt.
Ik had net op haar gereageerd in het andere topic.
Vind dat dit wel samen gaat, fuck em als in boeien wat jullie allemaal vinden, ik zet het uit dan heb ik er ook geen last van. Zegt wel veel over dat de comments grotendeels misschien wel negatief zijn dan. En ik vind het ook niet erg netjes naar je volgers toe. Denk wel dat het veel tijd en energie scheelt. Zou het heerlijk vinden om mijn klantenservice uit te zetten en bekijk het maar, maar dat kan nie he 
…zijn er mensen die wel weten wat ze willen?
Ik weet niks
Fuck Cynthia
Waar een wil is is een uitweg naar Curaçao.
Waar een Wil is, is een Tien
Beter één (ex)-beautyblogger in Nederland dan tien in de lucht naar Overzeese gebieden.
Beter vijf advertenties in de hand, dan dennennaalden opvegen met een krant
edit; damnit ik ben af. t klonk leuker in mijn hoofd
wie zijn billen brandt aan kaarsen met de naam creampie en booty call moet met blote voeten over legoblokjes lopen.
De bovenstaande nieuwe spreekwoorden en nog veel slechtere varianten vinden jullie allemaal terug in het boek:
Waar een Wil is is een Tien en andere inspirerende spreekwoorden. Hoe beuty de taal infleunza gaf.
Uitgegeven in eigen beheer door SoonSoonThings en Helvegen. Beschikbaar per 31-01-2021.
maar je doet het natuurlijk wel gratis?
De bakker geeft immers ook alles gratis weg en krijgt gratis promotie als ik al smakkend een kadetje naar binnenwerk. 
‘Een halve kaassoufflé in de pot vinden’
In een pot hak?
@anon42392789 nu we toch influencers zijn, kunnen we ook lekker naar curaçao. voor ons influencers bestaat rona niet!
Maar wacht ff, je mag toch helemaal niet met 5 mensen samen komen? (4 per blok + Serena)
Robenrita achter de plant niet meegerekend.
Hahaha de plant!!!
Mij zijn ze iig allebei verloren in de afgelopen 2 maanden.
Geloof helemaal dat meer mensen er wel een beetje klaar mee zijn.
Voor de liefhebber de jv Mascha planner kan je in januari nog bestellen