Beter één (ex)-beautyblogger in Nederland dan tien in de lucht naar Overzeese gebieden.
Beter vijf advertenties in de hand, dan dennennaalden opvegen met een krant
edit; damnit ik ben af. t klonk leuker in mijn hoofd
wie zijn billen brandt aan kaarsen met de naam creampie en booty call moet met blote voeten over legoblokjes lopen.
De bovenstaande nieuwe spreekwoorden en nog veel slechtere varianten vinden jullie allemaal terug in het boek:
Waar een Wil is is een Tien en andere inspirerende spreekwoorden. Hoe beuty de taal infleunza gaf.
Uitgegeven in eigen beheer door SoonSoonThings en Helvegen. Beschikbaar per 31-01-2021.
maar je doet het natuurlijk wel gratis?
De bakker geeft immers ook alles gratis weg en krijgt gratis promotie als ik al smakkend een kadetje naar binnenwerk.
‘Een halve kaassoufflé in de pot vinden’
In een pot hak?
@anon42392789 nu we toch influencers zijn, kunnen we ook lekker naar curaçao. voor ons influencers bestaat rona niet!
Maar wacht ff, je mag toch helemaal niet met 5 mensen samen komen? (4 per blok + Serena)
Robenrita achter de plant niet meegerekend.
Hahaha de plant!!!
Mij zijn ze iig allebei verloren in de afgelopen 2 maanden. Geloof helemaal dat meer mensen er wel een beetje klaar mee zijn.
Voor de liefhebber de jv Mascha planner kan je in januari nog bestellen
sint Is boos?
Dus Cynthia wil over 15-20 jaar haar bedrijf verkopen en dan met pensioen? Ik geloof gewoon niet dat haar huidige bedrijf zo’n lange houdbaarheid heeft. Dan zal ze toch echt met nieuwe plannen moeten komen.
Gelukkig is ieh weer terug naar spanje. Daar kan hij ons niks maken
Ik denk ook niet dat ze nog 20 jaar hetzelfde blijft doen als nu? Vind het wel een ver uitgedacht plan. Ik weet nog niet eens wat ik morgen op het werk ga doen
Nee, daar ga ik niet vanuit. Maar ik vind haar nou ook niet bepaald zo vooruitstrevend of ondernemend dat ik dat allemaal zie gebeuren. Ik heb eerder het idee dat het bij een Cynthia, Serena en Mascha een beetje aan het inkakken is. Bij zo’n type als Celine Charlotte kan ik me dat beter voorstellen.
Ik kan me op zich best voorstellen dat het merk structuurjunckie en het idee van structuurcoaching verkoopbaar zijn op lange termijn. Kan me alleen niet voorstellen dat je het nog 20 jaar interessant vindt (denk daarnaast ook dat de tijdgeest enorm veranderd en de klant productiviteit en planning binnen niet al te lange termijn minder interessant gaat vinden).
Edit: ik zag trouwens dat ze zich verdiept in vastgoed in haar planners. Als dat bedrijf verkopen idee naast een strategie van beleggen en huisjesmelken loopt kan je over 20 jaar wel met pensioen ja.
Kan me amper voorstellen dat mensen in 2040 nog steeds de straat op gaan om een planner te kopen of een lesje agenda inkleuren te volgen.
Het is eerder mijn hoop, maar ik denk dat plannen en productiviteit (op deze manier) een trend is en we uiteindelijk naar een meer ontspannen kijk op werk gaan.
stop met planners kopen mensen we hebben niet nog meer huisjesmelkers nodig in de toekomst plz!