Beutyblogtopic XL #10

De betaaldatum staat in ieder geval iedere maand met permanente marker in haar planner.

52 likes

“Siri kijk in mijn agenda”

( werkt al tijden prima hoor)

1 like

Haha die keer dat ze haar burenruzie online ging uittypen en de buurvrouw toen opdook in de comments.

Ik denk dat je gelijk hebt.

86 likes

Misschien verandert ze haar Cynthia insta account wel ineens naar een andere bedrijfsnaam, soort enkelbandjesgate maar dan anders

9 likes

Moet haast wel een witte man zijn hé

9 likes

Ik denk dat Cynthia veel succesvoller is dan wij denken. Door de Q en A die ze deed heb ik wel respect voor haar gekregen (ondanks dat ik haar online kinderachtige gedrag afkeur) maar ze lijkt wel duidelijke doelen te hebben en een plan om ze te behalen.

1 like

Mascha is ook de eigenaar van de Maschaplanner maar ik associeer Mascha absoluut niet met een gestructureerd persoon.

Denken jullie trouwens dat Mascha in Amsterdam zal blijven wonen nu al haar influencer vrienden de stad uit verhuizen omdat ze allemaal een tuin willen. Volgens mij is hun nieuwe huis ook kleiner en hebben ze geen tuin erin. Kreeg bij Mascha en Gregor erg het idee dat ze voor Amsterdam hebben gekozen omdat ‘‘al hun vrienden’’ daar wonen (terwijl de vrienden die ze het langste kennen juist in Den Haag woonden).

4 likes

Lijkt me echt kut, om je leven te benaderen als een to-do list. Met je doelen. Net als van die mensen die op hun veertigste financieel onafhankelijk willen zijn met hun stappenplannen… brrr.

32 likes

Ik vind to do lists heerlijk!!! Maar wil absoluut niet op mijn veertigste met pensioen. Maar ik haat cursussen over productiviteit, youtube filmpjes over bullet journals, mensen die heel veel tijd besteden aan het versieren van hun planners. Dat is totaal niet efficient of productief. Daarom snap ik niet dat mensen een cursus van Cynthia volgen. Het is namelijk heel simpel: een to do list moet zo simpel mogelijk zijn alleen dan heb je er iets aan.

1 like

Maar ik denk dat ze gewoon weer verhuizen als ze hun vrienden missen. Ze zijn toch rijk :thinking:

Waarom zouden ze een tuin willen?

De bunker had ook een tuin en daar zaten ze nooit in.

5 likes

Haha love jou reactie zo lekker nuchter. Eigenlijk vind ik dat ook gewoon.

Ik ben altijd maar wat aan het klooien, ik doe maar wat, dan denk ik had ik maar wat meer structuur en plan van aanpak enzo. (dan wil ik plots misschien het bedrijf verkopen ik vind het mooi geweest, en dan denk ik nee ben je gek, ik heb het zo goed nu, blijf zo doorgaan)
Maar dan denk ik nou eigenlijk wel lekker gewoon hoe het is en met de winden mee. Het moet ook allemaal nog ontspannen en leuk blijven.
Ga weg met je doelen, vermoeiend.

2 likes

image

Been there, done that toch.

15 likes

Ze zaten in hun jacuzzi tussen de palmbomen.

1 like

Dat ding hebben ze ook 3 keer opgeblazen volgens mij

Zelf het balkon in Babylon gebruikte ze niet, met uitzondering van die periode dat ze ineens moest mediteren op het balkon.

Dat duurde ongeveer net zo lang als die breakfast burrito fase.

12 likes

Weet je wat me vervelend lijkt aan vlogger zijn? Dat je al die fases van jezelf hebt vastgelegd op video.

Ik heb ook een fase gehad waarin ik iedere dag mediteerde, het liefst 's ochtends vroeg in de tuin natuurlijk. Heeft denk ik twee maanden geduurd, als het niet korter was.

Godzijdank hoef ik mezelf niet terug te zien terwijl ik heel zelfvoldaan beweer dat iedereen daar tijd voor heeft, als je er maar tijd voor máákt. :roll_eyes:

116 likes

Hahahaha ik moest vandaag ineens denken aan dat selderijsap drinken echt een groot ding was. Nou dat zie je ook niemand meer doen.

15 likes

Nou dat is toch wel zo’n 93 dagen geweest dan!

Ik zit nu in quarantaine, vandaag is dag 8 en ik word al helemaal gek. Inderdaad de spullen om me heen, het gebrek aan ruimte, maar ook gebrek aan frisse lucht ga ik echt slecht op. Zij komen vaak dagen niet buiten of maken even snel een ommetje. Snap echt niet hoe ze dat volhouden.

1 like