Tja een feestje geven/bijwonen is niet echt vergelijkbaar met een interview afgeven met een scherm ertussen toch.
Nou hier heb ik echt nog nooit iemand een opmerking over zien maken. Of ja, toen ze in hun vorige huis in Den Haag woonden wat net een bunker leek omdat het zo afgelegen, donker, en volgegoten met gietvloer was.
Nee, ze doet niet alsof ze alleen maar thuis gezeten heeft. Ze zegt dat ze uitgelachen wordt omdat ze volgens anderen alleen maar thuis zit.
Love deze salty Massa die gewoon zegt het boeit me niet dat mensen zich nu aangevallen voelen. Als je je aangesproken voelt zit je dus blijkbaar fout.
Of op het commentaar dat ze alles op jongeren afschuift wie zegt er dat het alleen âjongerenâ zijn die feestjes geven? Ik ben 33 en zat mensen die ik ken die het doen. (Hier in onze vriendengroep ook zat domme mensen helaas, gemiddelde leeftijd 30+).
En ja zij heeft wel wat mensen over de vloer gehad, maar geen grote groepen, niet dingen die niet mochten etc toch?
Helemaal eens hoor maar als ze echt commentaar krijgt over dat ze alleen maar thuis zit, snap ik deze uithaal wel.
Ik snap alleen dat stukje over haar moeder niet? Dat is toch gewoon niet waar?
Tenzij ze daar zelf voor kiezen, maar dan past het niet in deze rant zeg maar.
Ik merk juist dat ik het een beetje zat begin te worden dat het zo vaak op het coronabeleid van de overheid wordt gegooid. Ik ben het met je eens dat ze op bepaalde momenten meer voorzorgsmaatregelen hadden moeten/kunnen nemen. Maar er is toch zeker ook nog zoiets als het âgezonde verstandâ waar ze constant naar refereren en een verantwoordelijkheidsgevoel? Moet de overheid dan maar alles verplichten, verbieden of wettelijk vastleggen voordat mensen doen wat er (dringend) van ze gevraagd wordt? Snappen mensen zelf niet dat het niet bevordelijk is voor de sterftecijfers en IC-opnames om massaal naar de stad te gaan op Black Friday? Het antwoord is kennelijk nee, anders zou het nu niet zo de spuigaten uitlopen. Maar dat ligt toch grotendeels echt aan het volk zelf dat gewoon schijt heeft. Dus ik kan me eigenlijk heel goed herkennen in Maschaâs frustratie richting de medemens.
Zoals ik het heb begrepen wordt bezoek ontvangen afgeraden, maar als je het dan toch per se wil 2 per dag en met kerst 3 per dag. Dus als je je echt aan de maatregelen en adviezen wilt houden, ontvang je dan dus helemaal geen bezoek? Zoiets denk ik.
Of misschien werkt haar moeder bv in een zorgberoep waardoor ze nu extra diensten moet draaien ofzo?
Ik ben het met je eens dat het beleid ruk is geweest, maar het gedrag van individuen ook. Blijkbaar moet je alles voorkauwen en verbieden, ik vind dat ook wel teleurstellend eerlijk gezegd.
Haha deze post van haar is nu onbedoeld zĂł niet passend âsliding into the new week likeâŠâ
Ja pfff en dan in haar stories heel barmhartig vragen wat ze kan doen voor mensen die het Ă©cht moeilijk hebben, ehh nou in de eerste plaats niet naar Curaçao gaan bijvoorbeeld?!? Dat mens krijgt met de dag een groter bord voor dâr kop man man man.
Bedankt voor je uitgebreide toelichting, ik snap nu beter wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens.
Ze tagt nu zelfs een supermarktketen. Alsof die nu denken: oh ja, laten we een samenwerking met die bekende influencer Cynthia opzetten.
En die fotoshoot van grazia.
Ze is nu ook schaamteloos haar eigen boek aan het promoten met Rutte zijn woorden âje mag met 1 vriend/vriendin op 1.5 meter afstand wandelen, laat ik daar nu net een boek over hebben geschrevenâ 

Ze zegt âiemand heeft daar een boek over geschrevenâ.
Ik denk dat ze Twan Huys bedoelt? 
Humility. Kindness. Community. 
Dat lijkt me het nadeel van je eigen hoofd en branding bij het verkopen van een product. Zoveel ondernemers en bedrijven spelen in deze tijd juist in door er het beste van te maken en meer te verkopen. Logisch. Maar als je het zo âpersoonlijkâ aanpakt, krijgt het een beetje een rare bijsmaak vind ik. Alsof ze er indd een slaatje uit wil slaan voor eigen portemonnee.
@Tubing & @LaPetiteRobeNoire
Vond het echt ongemakkelijk, ook met haar hoofd zo eronder 
 Vooral de timing is nogal ongelukkig 
Ik vind het meer dan ongemakkelijk, jouw omschrijving âschaamteloosâ dekt voor mij de lading wel.
Zo egoĂŻstisch en egocentrisch, terwijl ze volgens mij denkt dat ze een soort barmhartige samaritaan is met haar âik wil een inzamelingsactie organiserenâ.
Lekker gewoon vol egoĂŻstisch op vakantie gaan en doen alsof je neus bloedt (maar we gaan op het eiland in quarantaine hoorrrr dus het kan best) terwijl overal de hel losbreekt en er dan ook nog meteen een slaatje uit proberen te slaan wanneer er een lockdown aangekondigd wordt door grijnzend even je eigen boek te pushen vind ik wel een nieuw dieptepunt hoor.