Beutyblogtopic XL #10

Lol deze ‘hack’ kent iedereen toch wel die eens een beweeglijke baby heeft verschoond? Of als je ineens voor die taak staat vogel je dat vanzelf uit.

7 likes

Ik ben benieuwd wanneer er een turtullio komt

3 likes

Een baby iets in z’n handen duwen ter afleiding terwijl je de pamper ververst. Eerder algemene kennis dan een hack. Ik heb zelf niet eens (interesse in) baby’s en dat had zelfs ik al na een paar keer verschonen ondervonden :roll_eyes::stuck_out_tongue:.

41 likes

:woman_facepalming:t2:

7 likes

Niet zomaar iets … maar wel een leeg pakje babywipes :grin:

1 like

Geen haat maar werkt dit ook met een ander merk babydoekjes?

Asking for a friend.

Xoxo

:crazy_face::crazy_face:

51 likes

Xelly is in verwachting van een 2e.

22 likes

Nee dat zou ik niet proberen, je weet nooit wat voor trauma’s je baby daar kan door oplopen :wink: :rofl:

1 like

Hmm… gewone winkels (alleen eten en bouwmarkten) mogen niet afhalen en alleen bezorgen maar bij Sereen kan je je kaars gewoon afhalen als je nog geen kerstcadeautje hebt. Super fijn als je jezelf zo boven de regels stelt…

13 likes

Misschien staat er wel voor de veiligheid een grote plant voor de deur en staan rob en rita daar veilig achter.

60 likes

Ja leuk een creampie of een bootycall voor oma onder de kerstboom. :confused:

22 likes

Haar zus Larissa stelde zo’n kaars voor als cadeautje voor je schoonmoeder. Uh nee bedankt :sweat_smile:

9 likes

Wat erg, de baby van Emmy is in haar buik overleden :pensive:

1 like

Oh nee​:cry::sob:

Och jee, wat verdrietig zeg :pensive:

Acht wat verdrietig.

Cynthia had wel even dat artikel van 24 dec kunnen tegenhouden dan toch of van de site halen?

2 likes

Wellicht wist Cynthia het ook nog niet?

Wat verdrietig voor ze zeg :pleading_face:

De comments staan uit maar missch wat dat al zo ingesteld?

Wat vreselijk voor Emmy en haar vriend, het is misschien heel stom omdat ik ze helemaal niet ken maar ik moet er toch steeds aan denken.
Het viel me bij al haar zwangerschapsposts zo op dat ze steeds benadrukte hoe dankbaar ze was, dat ze wist dat het nog mis kon gaan maar niet bang wilde zijn, dat ze zo meevoelde met mensen die een kindje verloren hadden. Zo lief altijd. En nu dit… wat een nachtmerrie, dit zou toch niemand moeten overkomen.

26 likes

Ik vind het ook verschrikkelijk voor Emmy… Ze lijkt me echt zo’n lief mens ook!

Wat ik wel “mooi” (sorry ik weet geen beter woord. Ik wil niemand kwetsen, juist nu niet omdat het een heel persoonlijk/verdrietig onderwerp is. Verbeter mij ook alsjeblieft als ik iets verkeerd zeg) vind, is dat Emmy en Willemijn het allebei zo openbaar delen dat ze een stil geboren kindje hebben. Tuurlijk delen ze het blije nieuws van de zwangerschap zelf met duizend(en) volgers, maar als zoiets vreselijks gebeurd delen ze het ook. Er heerst geloof ik best nog wel een ‘taboe’ op miskramen/stil geboortes

16 likes