Beutyblogtopic XL #10

17 likes

Wellicht dat ik cynisch heb gereageerd op een vraagsticker :woman_shrugging:t3:

16 likes

gurlllllll

Goedzo

1 like

En hoe is haar huidskleur hier relevant? Lekker generaliserend

12 likes

:face_with_raised_eyebrow:

12 likes

“Iedereen die me volgt weet dat ik al jaaaaaren TikTok achtige filmpjes maakte, zelfs voordat TikTok er was” :rofl:

16 likes

Diskriminasie

3 likes

Gelukkig kan Gregor wel goed dansen (mede door zijn “Surinaamse roots” natuurlijk
)

8 likes

Snap oprecht niet waarom huidskleur bij houterig dansen wordt gehaald. Als het de ene kant op racisme is, is het ook racisme als je de grap de andere kant op maakt.

Edit: daarmee bedoel ik niet dat je witte mensen op hun teentjes trapt. Maar als je zou zeggen “Hij is zwart dus kan goed dansen” is het net zo niet ok als wanneer je nu (indirect) “Zij is niet zwart dus danst houterig” zegt.

Speel het gewoon op de mens. Doutzen kan niet zo soepel dansen. Heeft met haar motoriek te maken. Niet met huidskleur.

25 likes

Meanwhile the white girls be dancing like

14 likes

Deze queen topt alles en iedereen:

20 likes

Ik zal dan wel weer achterlijk zijn, maar ik vind generaliseren sowieso echt heel erg vies.

6 likes

Ik snap het ook niet. Zeg gewoon iets van ‘die dansmoves doen pijn aan mn ogen’, ipv ‘wordt bijna verblind door de witheid’. Dat komt net wat minder dom over.

26 likes

Generaliseren is niet dom, wel compleet onnodig.
En nee, ik ben niet wit.

Je roept toch ook niet dat alle homo’s zo verwijfd dansen?!

4 likes

Er word nu een beetje ge “Niet alle mannen zijn stom hoor”
Over het al gemeen kunnen tattas niet dansen .
En Mas en Sint zijn daar een perfect voorbeeld van.

13 likes

Haha ooh man zo cringy

1 like

Wat moeten die mensen in dat land hebben gedacht toen ze zo aan het dansen was

5 likes

Ja maar de mensen die niet kunnen dansen en schijt hebben zijn het gezelligst. Mijn vader danst altijd mee met mensen waar we ook zijn, grieks restaurant, meedansen met de buikdanseres in een restaurant hahah altijd lachen.

26 likes

Is het weer fragile friday

25 likes

Dit denk ik over zingen. Zing gewoon, doe het, laat je gaan. “Kan je zingen?” wordt me weleens gevraagd, dan antwoord ik standaard “Kan ik dat? Ja, jij ook!” Niet iedereen hoeft het te horen, maar daar gaat het niet om. :joy:

7 likes