Wellicht dat ik cynisch heb gereageerd op een vraagsticker
gurlllllll
Goedzo
En hoe is haar huidskleur hier relevant? Lekker generaliserendâŠ
âIedereen die me volgt weet dat ik al jaaaaaren TikTok achtige filmpjes maakte, zelfs voordat TikTok er wasâ
Diskriminasie
Gelukkig kan Gregor wel goed dansen (mede door zijn âSurinaamse rootsâ natuurlijkâŠ)
Snap oprecht niet waarom huidskleur bij houterig dansen wordt gehaald. Als het de ene kant op racisme is, is het ook racisme als je de grap de andere kant op maakt.
Edit: daarmee bedoel ik niet dat je witte mensen op hun teentjes trapt. Maar als je zou zeggen âHij is zwart dus kan goed dansenâ is het net zo niet ok als wanneer je nu (indirect) âZij is niet zwart dus danst houterigâ zegt.
Speel het gewoon op de mens. Doutzen kan niet zo soepel dansen. Heeft met haar motoriek te maken. Niet met huidskleur.
Ik zal dan wel weer achterlijk zijn, maar ik vind generaliseren sowieso echt heel erg vies.
Ik snap het ook niet. Zeg gewoon iets van âdie dansmoves doen pijn aan mn ogenâ, ipv âwordt bijna verblind door de witheidâ. Dat komt net wat minder dom over.
Generaliseren is niet dom, wel compleet onnodig.
En nee, ik ben niet wit.
Je roept toch ook niet dat alle homoâs zo verwijfd dansen?!
Er word nu een beetje ge âNiet alle mannen zijn stom hoorâ
Over het al gemeen kunnen tattas niet dansen .
En Mas en Sint zijn daar een perfect voorbeeld van.
Haha ooh man zo cringy
Ja maar de mensen die niet kunnen dansen en schijt hebben zijn het gezelligst. Mijn vader danst altijd mee met mensen waar we ook zijn, grieks restaurant, meedansen met de buikdanseres in een restaurant hahah altijd lachen.
Is het weer fragile friday
Dit denk ik over zingen. Zing gewoon, doe het, laat je gaan. âKan je zingen?â wordt me weleens gevraagd, dan antwoord ik standaard âKan ik dat? Ja, jij ook!â Niet iedereen hoeft het te horen, maar daar gaat het niet om.