Beutyblogtopic XL #10

Dit soort verhalen zijn altijd zo lekker aangedikt. Je woont nu in een huis van 3.5 ton, maar als Pim twee dagen zou gaan werken gaat je leencapaciteit ineens 2.5 ton omhoog gaan en zou je naast dat 6 ton huis ook nog een keer extra per jaar op vakantie kunnen? Lijkt me verder heerlijk als jij als stel gewoon een balans vindt, nog heerlijker als anderen daar niks van vinden.

6 likes

Ik kan zat gezinnen bij wie het zo is… waarbij de vrouw hele dagen vult met koffie drinken, nagels doen, sporten, winkelen, overblijfmoeder zijn en met vriendinnen afspreken.

Sommigen hebben ook nog een huishoudster

13 likes

Haha doet me denken aan de real housewives of beverly hills. Letterlijk de hele dag lunchen, roddelen en cocktails drinken en dan ook nog 2 tot 4 nannies hebben :joy:

4 likes

Gisteren had ik echt zo’n baaldag. Maar haar video’s maken me echt zo vrolijk. Net alsof een vriendin tegen je kletst.

Geen idee of het je iets boeit maar:

je profielfoto is nog zichtbaar op het screenshot

Ahw thanks alleen dat ben ik niet haha. Dat is wel een toffe fotografe om te volgen gratis tip haha.

Oh bete bedoel je? Ja die ken ik haha.
Ik bedoel helemaal rechtsonder in beeld

Ooh daar ik zat al te zoeken ben echt scheel. Achja yolo hha

2 likes

Dat is ook een toffe chick om te volgen

1 like

Ik vind dat ze ook weer moet vloggen mja ik weet ook dat ze geen leven heeft :joy:

Hahaha :heart:
(Als je echt vlogt; post pls een link)

1 like

Ik zit de vlog van mas te kijken en ik vind Mila ook een lange hoor, mijn god. Ze is een maand jonger dan de kindjes waar ik op pas en zeker langer

1 like

Ik vind de video’s van Vera zo fijn om naar te kijken! Ze neemt zichzelf niet zo serieus, goede balans tussen beauty en wat diepgaandere onderwerpen en ze praat niet alsof ze het tegen een groep kleuters heeft. Ze is wel echt gegroeid vind ik.

32 likes

Voortzetting van de discussie Beutyblogtopic XL #10:

Ik moet een beetje lachen om Cynthia en dr boomerang danspasjes story en post ‘home party’. Alsof ze zo’n feestbeest is.

13 likes

Ik dacht: oeh leuk lekker nostalgisch een kerstlook van Mascha. Is het ASMR. Whyyyyyyyyy

5 likes

Cynthia heeft me geblokkeerd :sob::sob: curaciao lip

103 likes

Doet me denken aan die foto met haar kortere kapsel “kijk mij gek doen”. Terwijl iedereen weet dat ze een controle freak is :sweat_smile:.
Ahja, more power to her, flesje wijn dabei en party on.

3 likes

Curaciao :joy:

11 likes

What did you do?

Hot tamales :dancer:t3:

2 likes