DIe ¨My fuuuurst video´’is zo iconic
Ik vind het wel heel jammer dat het zo is opgedeeld in losse afleveringen van een kwartier met telkens een week er tussen.
Dat trek ik op Netflix al niet eens.
Ja klopt! Die Benefit lancering is ook echt al een hele tijd geleden.
Oh ik wil alles meteen zien!!! Vond het echt leuk en echt, had ook niet anders verwacht van haar.
Die moeder is zon schat 
Even OT maar ik vind het zo irritant dat je bijna overal een creditcard voor nodig hebt tegenwoordig. Ben ik nou echt zo wereldvreemd dat ik er geen heb? Vind het zo irritant om m’n ouders te moeten vragen om hun kaartgegevens als ik me ergens wil registreren.
Nee geen spoilers! Maar de rest is ook echt de moeite waard!
@Rozecoupeschaar ik heb alle afleveringen gezien
ondertussen kerst kransjes vretend want mega trek maar anders moest ik uit mijn bubbel om te gaan koken
Bedoel je voor Youtube Premium? Ik kon het wel doen met Paypal, zonder creditcard, misschien heb je daar wat aan?
Mijn vriend zijn premium account maar even lenen dus 
Ik kon gewoon een maand gratis via apple store doen zonder iets in te vullen. Heb het ook net weer stop gezet
Ik ook !
Zet de docu net aan maar vind die stijl van het lettertype van de docu wel echt een beetje WordArt 1998 

Zijn de andere afleveringen ook kort? Het had echt langer mogen zijn.
Ja
de langste is 19 minuten. Ik had ook langer verwacht!
Hoeveel afleveringen zijn er?
Gewoon een prepaid cc aanvragen.
Vier afleveringen (zegt Linda op Instagram)
4!
Wow en dat voor 2 jaar filmen waar vet veel in is gebeurd? 
wel echt leuk om te zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat!
Ja ik vond dat ook nogal ‘mager’! Ik snap dat je niet bij alle (en de gehele) zakelijke meetings kunt filmen maar ik had nog wel wat meer er van willen zien.