Wat erg, de baby van Emmy is in haar buik overleden
Oh nee:cry:
Och jee, wat verdrietig zeg
Acht wat verdrietig.
Cynthia had wel even dat artikel van 24 dec kunnen tegenhouden dan toch of van de site halen?
Wellicht wist Cynthia het ook nog niet?
Wat verdrietig voor ze zeg
De comments staan uit maar missch wat dat al zo ingesteld?
Wat vreselijk voor Emmy en haar vriend, het is misschien heel stom omdat ik ze helemaal niet ken maar ik moet er toch steeds aan denken.
Het viel me bij al haar zwangerschapsposts zo op dat ze steeds benadrukte hoe dankbaar ze was, dat ze wist dat het nog mis kon gaan maar niet bang wilde zijn, dat ze zo meevoelde met mensen die een kindje verloren hadden. Zo lief altijd. En nu dit… wat een nachtmerrie, dit zou toch niemand moeten overkomen.
Ik vind het ook verschrikkelijk voor Emmy… Ze lijkt me echt zo’n lief mens ook!
Wat ik wel “mooi” (sorry ik weet geen beter woord. Ik wil niemand kwetsen, juist nu niet omdat het een heel persoonlijk/verdrietig onderwerp is. Verbeter mij ook alsjeblieft als ik iets verkeerd zeg) vind, is dat Emmy en Willemijn het allebei zo openbaar delen dat ze een stil geboren kindje hebben. Tuurlijk delen ze het blije nieuws van de zwangerschap zelf met duizend(en) volgers, maar als zoiets vreselijks gebeurd delen ze het ook. Er heerst geloof ik best nog wel een ‘taboe’ op miskramen/stil geboortes
Is dit niet eerder iets voor op mancave? Of waren de ideeën voor de zwangerschapsvideo’s op?
Ja idd de tips zijn voor (mannelijke) partners? Kijken volgens mij niet zoveel mannen naar mascha hoor of stelt ze voor dat dr minions dit naar hun partners sturen
Kan iemand een sv geven? Grek is echt mijn bec dus kan dit niet kijken zonder een error te krijgen.
Ik heb de video gekeken en naar mijn gevoel zit er 0,0 structuur in en ratelt hij aan één stuk door.
Maar ik moet wel zeggen dat hij ontzettend liefdevol praat over Mascha en Mila en dat ik het wel tof vind dat hij zich zo ‘emotioneel’ opstelt en vertelt dat hij moest huilen etc. Ook dat stukje over dat je zwangere vrouw zich af en toe een zeekoe voelt, maar dat hij blijer werd bij elke kg die Mascha aankwam omdat dat wilde zeggen dat het goed gaat met de baby. Vond ik wel heel liefdevol!
Gelli Baff?? Ik heb dit nu pas door
Dat zegt precies niks over of het goed gaat met de baby maar misschien leg ik nu zout op slakken.
En daarom slaat het dus nergens op dat ze tips geven. Prima dat hij zijn ervaring deelt, maar daar zou hij het bij moeten houden. Maar ik heb de video zelf niet gezien.
Ha ok, dan heb ik niks gezegd. Ik ken niks van baby’s of zwangerschappen.
Hij zei ook: “Ja op een gegeven moment komen er tennisballen uit je vrouw.” Toen dacht ik ook: whut, nog NOOIT wat over gehoord
Hahaha wat
of aambeien