No x 10000000000 is nóg niet genoeg
Ik vrees dat het huis van de foefjes een soort Las Vegas versie wordt van dit (als in: volgende bewoners moeten sowieso alles er uit slopen): https://showmag.nl/entertainment/met-dit-jungle-huis-op-funda-hoef-je-nooit-meer-op-vakantie/
(Can’t wait, overigens )
OMG iemand heeft Jumanji geopend!
Emmy vraagt in haar artikel aan het eind de traditionele vraag om reacties vraag " Heb jij iets aan deze tips?"
Alleen jammer dat Cynthia de comments heeft uitgezet
Ik veronderstel dat ze het daar wel over gehad zullen hebben, toch? Ja, je weet het niet, maar dat lijkt me logischer dan dat die artikelen zonder overleg alsnog zijn gepubliceerd.
Dat zou kunnen, maar ik kan me ook voorstellen dat Emmy wel iets anders aan haar hoofd heeft en dat Cynthia haar nu niet met zoiets lastig wil vallen.
Ik zat haar yt al de hele tijd te stalken
Ooh ik was ook al heel de tijd aan het wachten, wist niet dat het om 18u was. Thanks for the info, ik kijk er echt naar uit
Oh top ik had al meldingen aan gezet van haar kanaal zodat ik wist wanneer hij online was.
Ik zit klaarrrr voor Nikkie
Nee
OMG. Als dat zo is… huilen. Ik wil dat opgedrongen gefaalde gedoe niet
Edit jeeujjj het is er!
Nee! Je kan die advertentie gewoon weg klikken. Ik klikte op het kleine videootje wat gewoon door ging.
16 min maar
Het zijn afleveringen. Dit is de eerste van 16 min.
Ja I know hahah maar vind zestien min wel kort
Nee, alleen als je de andere afleveringen nu al wilt zien volgens mij.
Ik ben helemaal enthousiast, de eerste aflevering zit echt goed in elkaar!
Heel mooi gefilmd ook! Maar had van Linda ook niet anders verwacht
Ik ken haar werk niet zo goed, maar door de trailer had ik hoge verwachtingen. Die zijn wel ruimschoots waargemaakt. Deze eerste aflevering steekt heeeel erg af tegen die docu van Enzo ook, haha. Nou ja, die vergelijking is ook eigenlijk niet eerlijk. Ik krijg van Nikkie trouwens altijd het gevoel ‘we doen het goed of we doen het niet’ en dat is gelukt!