Ik zou echt gek worden als mijn vriend zo door mij heen zou praten als Gregor de hele tijd doet bij Mascha
Ja en Mascha blijft altijd zo rustig daaronder, heel apartâŠen knap
Ik vind Gregor ook onderdanig doen inderdaad. Ook altijd als Mas zegt dat Mila zo lekker ligt (froggieâŠ) bij Greg. En dat dat de enige plek is waar ze even rustig werd. Gaat Gegro meteen zo in verdediging; neeeeee bij mama vind ze het ook szooooo fijn.
Ja schijnbaar heeft zij er geen last van/vindt ze het niet vervelend
Ziet er heel groen en bosrijk uit!
Royaalâ:joy: Ik zie het voor me. Volgens mij wordt je borst dan nog tegen je kin geduwd als je hem er al uit krijgt.
Ik denk dat de donutprint op een djellaba oneerbiediger is dan de naam vergeten.
Ik vind dit heel grappig zo onder elkaar.
Past wel in mas straatje van âde waarheid in pacht hebbenâ en daar op die typische manier over vertellen.
Ik ben ook een paar weken geleden afgehaakt. Als er iets belangrijks gebeurt lees ik het hier wel.
Ik kon haar de laatste tijd amper verstaan, omdat het achtergrond geluid soms harder is dan haar stem.
Gregor kon ik nooit verstaan.
Ik heb geen interesse in haar bakjes systemen.
Of een dozijn donuts.
Of niksen op de bank.
De volgers van Kelly C vind ik daar wel types voor.
Ik kijk nog, puur voor de irritainment tijdens mân ontbijt
Ze is nu zelf ook weer kleding aan het verkopen voor âniet meer leuk zo hoge prijzenâ. Nog nooit zoân hypocriet persoon meegemaakt.
Irritainment
Haha heel flauw maar ik vind het heel grappig dat Gregor een kaboutertje lijkt op die thumbnail
@papierhier Cynthia heeft twee jaar geleden 1x gesponsord in Auberge du Bonheur gezeten, wat op loopafstand van de Oude Warande is. Ik denk dat dat het antwoord is
Hardop gelachen
Ik zag op insta wel dat ze een nachtje buiten geslapen hebben. Hoopvol voor de vlog van volgende week.
pas maar op straks gaat mascha weer ranten op instagram dat je NIET MOET OORDELEN
Maar zodra ze iets doen wat niet in hun huis is gaat de camera uit
Dit is altijd zo bijzonder ja. Sowieso heeft Mascha geloof ik nog nooit van âshow, donât tellâ gehoord. Constant vertellen wat ze gedaan hebben, maar het daadwerkelijk laten zien? Pfff, nee. Moeite.
Nou soms laat ze wel zien hoe je groente en fruit in potjes moet doen hoor