Ik kan me wel voorstellen dat ze nog erg hormonaal is en dat alles dan heel hard binnenkomt, en rationeel nadenken soms misschien moeilijk is als je irrationele gevoelens hebt die zich in je hoofd nestelen en zeggen dat je baby jou afwijst. Maakt het niet minder onzin, dat niet.
het gekke is dat ze andere praktische dingen zoals parkeren dus wel in die gids heeft staan. dat staat toch ook gewoon op google? maar het belangrijkste, namelijk de routes, niet. wat een nutteloos boek.
Wacht, de wandelroutes staan niet in… haar wandelboek? Huh?
Dus, Cynthia heeft een “persoonlijk” wandelboek gemaakt zonder routes en waar ze ook al van gezegd had dat niet alle foto’s zelf gemaakt zijn.
Als ik het goed begrijp is het een wandelboek met stockfoto’s waarbij je de instructie krijgt om maar op Google Maps te kijken als je meer wil weten. En hoe duur was dit?
Dit soort shit leggen mensen op hun salontafel als decoratie en om af en toe doorheen te bladeren. NMSMVPE.
Ik moet echt stoppen met kijken naar Massa. Stoor me er zelfs aan hoe zij steeds zegt: “boob”.
Ik ben sowieso als Brabander beledigd dat ze Tilburg heeft gekozen als hoogtepunt. Van alle natuurgebieden en andere mooie steden… KIES JE TILBURG???
Ik geloof dat ik na vandaag ook maar weer ga stoppen met de vlogs van Mascha.
De druppel was vanochtend toen ik “houd je kop” tegen Gregor/de tv riep nadat ie voor de zoveelste keer door Mascha heen tetterde nadat ze wat wilde vertellen. Klaar met die mensen
het “wandelbos” had ik echt nooit zonder haar kunnen vinden pfoe
Maar je weet nog steeds niet of je eruit komt, zonder route
Terwijl al die wandelgebieden persoonlijk bezoeken en fotograferen mij juist het leukste lijkt bij het maken van zo’n boek. Maar goed ik ben geen Cynthia.
Haha, ik wist niet dat ze Oude Warande ook in het boek had opgenomen. Niet al te stevig doorstappen daar inderdaad, dan ben je er al weer uit.
Ben je gek? Dat kost tijd. Tijd = geld.
Ga naar een berg daar kun je lekker hiken. Welke berg en wat voorn route ja dat moet je zelf maar even googlen.
Je afgewezen voelen en afgewezen worden zijn ook twee verschillende dingen. Wellicht kent ze de verschillen niet
Gelukkig heeft ze soulmate Grekko die haar haarfijn uit de doeken kan doen hoe, wat, waar en waarom. Het blijft Gregor knows best of het nu om borstvoeding of nagellak gaat.
Wat een energydrain die man.
Ja of lekker de stofzuiger 3 x aan en uitzetten als Mascha begint te vloggen zoals in de vlog van gister vrrreselijk
Nee ik heb exact hetzelfde. Zit er nu steeds op te letten omdat het hier zo vaak word gezegd, maar ik zie eerder een grote baby die heel enthousiast is. Vind hem juist zich heel onderdanig opstellen naar Mas…