Beutyblogtopic XL #10

Ik zie nu ook helemaal voor me dat ze staat te dicteren wat dat kind moet schilderen. “Maar ik wil een poppetje verven!” “Nee, alleen roze en witte klieders!”

36 likes

Ik krijg gewoon plaatsvervangende cabin fever als ik naar mas kijk. Hele dag thuiszitten, is het donker, gaan ze eigenlijk het huis uit en wat gaan ze doen? Een stukje rijden.

3 likes

Ik twijfel altijd bij haar en ook bij Anna Nooshin of ze hun lippen hebben gedaan.

Haha massa zegt in de vlog van vandaag “het is gebeurd” :joy::joy::joy:

16 likes

Wat is dat ook weer voor ‘gadget’ die Mas heeft gekocht? Man man man.

Regel 1: Blijf zo veel mogelijk thuis.

93 likes

Ik vind het niet mooi omdat het niet klopt. Het is veel te koud om zo weinig aan te hebben.
Stel je gaat schilderen met je moeder en ze gaat in haar bh en pyjama shortje staan.
Vervolgens moet het kind een veel te grote trui aan waarbij de mouwen sowieso in de verf komen.
Dat is toch knettergek. Je kunt best mooie (sexy als je wil) foto’s maken van schilderen met een kind maar dit is gewoon echt te raar voor een mooi, huiselijk tafereeltje.

13 likes

Ff op de klok kijken en tijd noteren is natuurlijk ouderwets. Maar op zich best chill als je heel veel verschillende soorten activiteiten hebt en deze wil doorbelasten ofzo

Maar Mas en heel veel verschillende soorten activiteiten? :joy::sweat_smile:

Nee flauw. Ik vraag mij gewoon oprecht af of je/ze dan werkelijk zich houdt aan elke keer dat ding omdraaien / klaarmaken etc.

2 likes

Ja naast wandelen ja. Dat doen ze dus niet, ze gaan van binnen in een huis zitten naar binnen in een auto zitten.

3 likes

ik mag toch hopen dat de verwarming bij noor niet op 25 staat

10 likes

Ben wel benieuwd hoe warm jouw verwarming dan staat, met 20 graden vind ik het in mijn ondergoed nu al echt niet comfortabel. Of in kleren zonder vest haha.

1 like

Gaan we nu echt weer de veroordelende kant op, terwijl niet eens duidelijk is hoe hoog iemand een verwarming überhaupt heeft staan. Dat jullie nooit moe worden van jezelf.

95 likes

Reageer dan niet in de eerste plaats?

12 likes

Als je in een flat woont of appartementen complex woont kan het zijn dat het in jouw huis warm is terwijl jij jouw verwarming maar op 19 zet. Omdat je buren hun verwarming hoog hebben. Plus sommige mensen hebben centrale verwarming in hun gebouw die ze niet zelf kunnen regelen.

Plus dit is een forum met meerdere mensen. Niet iedereen is met het millieu bezig.

Oh en aub niet gelijk je post verwijderen na deze discussie. Dat is zo irri

19 likes

Ik heb de ramen open, de verwarming uit en loop ook in een t-shirt en korte broek nu. :woman_shrugging:t3: Sommige mensen hebben het ook gewoon minder koud.

4 likes

Waar ik bij 18 graden een extra trui pak, loopt mijn vriend in dezelde ruimte in zijn boxershort te klagen dat het zo warm is.
Dus bovenstaande zegt helemaal niets

4 likes

Haha een aangename temperatuur is ook zoooooo persoonlijk. Ik heb hier oorlog over gehad met mijn vorige huisgenoot, omdat hij ging schreeuwen wanneer ik de verwarming op 19 graden zette in de winter (dat vond hij veel te warm). Terwijl ik mijzelf iedere avond in slaap huilde, met een winterjas en elektrische deken.

In de zomer vind ik de meeste Nederlanders weer aanstellers, wanneer ze niet kunnen slapen zonder airco (ik slaap heerlijk met 30 graden).

16 likes

:roll_eyes:

2 likes

Nja, dat hoeven niet dezelfde mensen te zijn natuurlijk, maar ik schrik er eigenlijk ook een beetje van. Ik ben qua energieverbruik extreem zuinig opgevoed (ouders hadden niet veel te besteden) dus alles boven 21,5° geeft gewoon een storing in mijn hoofd.

Al is het in de slaapkamer nu 14° terwijl de verwarming aan staat en daar moet ik soms wel van huilen.

15 likes