Beutyblogtopic XL #10

denk aan de aarde, de kachel brandt niet voor niets, we doen dit voor het milieu

1 like

Hahaha bij ons was het “we stoken niet voor de vogeltjes!”.

11 likes

witte wè dè kost?

70 likes

Haha ja ik moet vooral denken aan die torenhoge energierekening als ik op 25 graden zou stoken, nieteens aan het milieu :flushed:

14 likes

Bende gij in de kerk geboren???

30 likes

Nee in t ziekenhuis maar daar hebben ze klapdeuren 🥸

15 likes

We stoken nie veur de kat z’n kut

22 likes

Omg het licht uit en de deur achter je dicht wanneer je een kamer verlaat*. Ik ben mijn vader geworden, vraag maar aan mijn vriend.

*In de zomer laat je de deuren dan weer open zodat de lucht wat kan circuleren.

24 likes

Haha ja als ik nu beneden zit en boven staat nog een lamp aan dan moet ik altijd aan mijn vader denken die daar altijd iets van zei :joy:

4 likes

Geld en milieu
Vind verwarming op 25 gewoon asociaal

22 likes

Aaah Nikkie d’r programma is nu op NPO3, zo leuk!

1 like

Ja Nikkie is echt heerlijk positief! En ze zijn inderdaad allemaal heerlijk creatief op hun eigen manier. Leuk om te zien dat daar óók nog plek voor is op Youtube en nu dus op TV.

3 likes

Mijn ouders zijn zoooo niet bezig met stookkosten verlagen of het milieu. Almjaren gooit mijn moeder in de winter de schuifpui open als ze het even te heet heeft (wacht dacht je van trui uit? Of verwarming lager?) en het is pas sinds dit jaar dat ze de deur naar de hal (die in open verbinding staat met de bovenverdieping) sluiten. Ik ben 30+ en sluit al jaren opzichtig de deur - ivm de warmte.
Dit jaar zei mijn moeder voor het allereerst ‘goh… je merkt toch wel dat het warmer blijft met die deur dicht’ Soooooo proud! 🥲🙌

6 likes

Haha same. Als ik bij andere mensen ben doe ik heel vaak lichten uit in kamers waar we niet zijn :grimacing: (ook als ik daar niet geweest was dus) en in het vorige studentenhuis van een vriendin viste ik vaak papier en plastic uit het restafval

22 likes

Dit levert haar gewoon 12k op

afbeelding

11 likes

Jet zet het wel naar je eigen hand door verkleinwoorden te gebruiken “Minuutjes” en “Lesjes” maar wie heeft tegenwoordig de concentratiespan om langer dan een uur op te letten? 45 minuten per “les” lijkt me meer dan voldoende. Het is niet alsof ze wetenschappelijke formules hoeft uit te leggen.

Leeft je toetsenbord verder nog? Je bent hier ook puur lid geworden om dit te delen.

5 likes

Ze kan dit gewoon heel 2021 doen en kaching!

Lol

6 likes

5 likes