Beutyblogtopic XL #10

De spon zal wel geharkt zijn

4 likes

Hij maakte het uit via Facebook? Wow echt geen fijne manier om er zo achter te komen

1 like

Nee het was meer een soort brief naar zijn volgers maar ook naar haar en gewoon heel raar

2 likes

Ik herinner me van die tijd alleen nog een rare Q&A op haar kanaal, waarna best veel mensen in de reacties ook aangaven dat het er niet echt spontaan uitkwam allemaal en spanningen zichtbaar waren, en die stukjes later ook eruit werden geknipt ofzo

1 like

Ik wilde het ook komen posten :grimacing:
Als het om die roos gaat vind ik het wel volledig begrijpelijk - daar wil je toch niet je leven lang mee geconfronteerd worden?

1 like

Ben nu super benieuwd naar die roos maar kan niks vinden op insta/blog :grimacing:. Hoe groot is het en waar staat ie?

Op haar sleutelbeen ongeveer volgens mij, middelmaatje

Edit: meer richting de schouder en ook kleiner dan ik dacht, op oudere foto’s staat ie wel zichtbaar!

1 like

afbeelding

Foto van haar insta

8 likes

Serena heeft wel meerdere tattoo’s, staat ook een blogpost over uit 2016 op haar blog. Zou ook om een andere tattoo kunnen gaan, al lijkt deze me wel het meest waarschijnlijk

Haha huh net een distel ipv een roos. (Teken aan de wand misschien? :thinking:)

9 likes

Heeft iemand zich eigenlijk aangemeld voor de les van Mascha? Ben wel benieuwd hoe in-depth ze gaat

1 like

Hahha ik was dat Gordelroos al weer vergeten dus ik dacht even dat dat een van George zn bijnamen was.

69 likes

Hahahahahah George Gordelroos.

21 likes

Gorgelroos

25 likes

Wat was nou ook al weer die grappige type typo die hij maakte in die brief? OHJA! Zielsvel :rofl:

Dat was toch niet in de brief? Hij had toen een paar post-its gemaakt met woorden die een zin vormde.

In die brief stond iets van filsoloof, of een andere twijfelachtige variant op filosofisch.

3 likes

Ja was een romantisch bericht naar Sereen dat ie zielsvel van haar houdt

3 likes

Je was het vast niet vergeten. Zoals je het typt komt het op mij over alsof je het herhaalt voor de sensatie.

23 likes

Die brief hebben we zeker niet meer… Dat was zo’n raar bericht toen!