Beutyblogtopic XL #10

Och gut, kan me die video nog herinneren…toen vroeg hij haar ten huwelijk

4 likes

De tattoo waarvan ze zei dat ze zoveel schijt had en het altijd een mooie herinnering zou zijn no matter what :wilted_flower:

58 likes

Story is ook alweer offline :joy:.
Ik heb nooit wat met serena gehad. Ook nooit wat tegen eigenlijk. Maar vooral niks met. Ik ben ècht late to the party maar zij en George zijn dus uit elkaar? Na haar eerste zwangerschapsaankondiging heb ik echt niks meer meegekregen van haar :joy:.

3 likes

Omg girl je hebt veel gemist

Serena had toen gordelroos ofzo en in haar story postte ze dankjewel aan mijn lieve ouders en angel voor de hulp en toen postte ik op t forum huh hoezo george niet?? Toen hadden andere forummers binnen no time een soort bizarre liefdesverklaring en tegelijkertijd break up brief op zijn fb gevonden waarin hij echt hele rare dingen schreef en dat was een beetje t einde

Toen nog gedoe met de babys en serena die als een soort moeder onder sjors zn instaposts reageerde met trots op jou :kissing_heart:

En er is vast wel meer gebeurd maar dit ff kort

56 likes

Dit was idd top hahaha

13 likes

De spon zal wel geharkt zijn

4 likes

Hij maakte het uit via Facebook? Wow echt geen fijne manier om er zo achter te komen

1 like

Nee het was meer een soort brief naar zijn volgers maar ook naar haar en gewoon heel raar

2 likes

Ik herinner me van die tijd alleen nog een rare Q&A op haar kanaal, waarna best veel mensen in de reacties ook aangaven dat het er niet echt spontaan uitkwam allemaal en spanningen zichtbaar waren, en die stukjes later ook eruit werden geknipt ofzo

1 like

Ik wilde het ook komen posten :grimacing:
Als het om die roos gaat vind ik het wel volledig begrijpelijk - daar wil je toch niet je leven lang mee geconfronteerd worden?

1 like

Ben nu super benieuwd naar die roos maar kan niks vinden op insta/blog :grimacing:. Hoe groot is het en waar staat ie?

Op haar sleutelbeen ongeveer volgens mij, middelmaatje

Edit: meer richting de schouder en ook kleiner dan ik dacht, op oudere foto’s staat ie wel zichtbaar!

1 like

afbeelding

Foto van haar insta

8 likes

Serena heeft wel meerdere tattoo’s, staat ook een blogpost over uit 2016 op haar blog. Zou ook om een andere tattoo kunnen gaan, al lijkt deze me wel het meest waarschijnlijk

Haha huh net een distel ipv een roos. (Teken aan de wand misschien? :thinking:)

9 likes

Heeft iemand zich eigenlijk aangemeld voor de les van Mascha? Ben wel benieuwd hoe in-depth ze gaat

1 like

Hahha ik was dat Gordelroos al weer vergeten dus ik dacht even dat dat een van George zn bijnamen was.

69 likes

Hahahahahah George Gordelroos.

21 likes

Gorgelroos

25 likes

Wat was nou ook al weer die grappige type typo die hij maakte in die brief? OHJA! Zielsvel :rofl: