Beutyblogtopic XL #10

Ik dacht eerst dat die jongens aan het etteren waren ofzo. Maar zo heftig dat je dan fan van iemand bent maar diegene niet mag ontmoeten want je mag in jouw land niet als man van make up houden :sob:

14 likes

Zat er bij de cursus van Mascha een verplichting om een (positieve) review te geven ofzo?
Ik dacht eigenlijk dat ze alles van te voren zou opnemen oid, maar het is live, en interactief misschien?
Wel leuk om te zien dat ze zo excited is en zelfs op tijd naar bed gaat :laughing:

4 likes

Misschien wel in de cursus geleerd :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Vind het wel next level dat Mascha al die positieve reviews op haar insta deelt. Wat is er gebeurd met een beetje bescheidenheid haha. Snap wel dat ze die les moet verkopen maar joh ze had er ook 2 of 3 kunnen uitkiezen

7 likes

Dit doen Ras en Sanny ook - erg vermoeiend. Ik denk ook dat mensen extra positieve reacties sturen want dan is de kans groot dat ze al dan niet herkenbaar in de stories verschijnen.

3 likes

Vond het wel grappig dat ze een review deelde waar de cursus insta naam niet op weggewerkt was. Even later was die review bewerkt en zat er een strategisch hartje op. :open_mouth:

3 likes

Oeh! :sweat_smile: Kon je zien hoeveel volgers het account had? Ben echt benieuwd hoeveel geld dit haar heeft opgeleverd!

Les 1 54, les2 tot nu toe 99, les 3 tot nu toe 67

1 like

Wow! Ik blijf me verbazen dat mensen aan dit soort dingen meedoen

3 likes

Wow, dan heeft die extra promotie wel veel opgeleverd, aangezien ze telkens zei dat les 1 2x zo veel deelnemers had als de overige 2 lessen…

Haha ja echt he, wie leest het ook als het er zoveel zijn? Ik heb alleen maar heel snel alles doorgeklikt. Nou ben ik sowieso niet geĆÆnteresseerd in die cursus maar zelfs als je dat wel bent kan ik me niet voorstellen dat iemand zoveel reviews gaat lezen, een stuk of 5 misschien maar denk dat het dan wel ophoudt.

1 like

Inderdaad, haar 2e les had voor de 1e les gegeven werd 43 volgers en nu dus 99
De werking van positieve reviews wordt hiermee extra duidelijk!

1 like

Dat Mascha zoveel reviews heeft op haar Masterclass komt, omdat ze een business planner weggeeft onder de mensen die een review posten :see_no_evil:

49 likes

Dit heb ik al wel eens vaker gezien! Kun je toevallig zien bij welk uitvaartcentrum het is? Anders zou ik een melding maken. Ze moeten een prive-livestream opzetten en hebben misschien niet door dat het nu openbaar is…

2 likes

Ik heb ook zo een uitvaart meegemaakt, zonder dat ik mij in moest loggen.
Zelfde geldt voor een bruiloft. Denk dat mensen het vaak vergeten dat iedereen het kan zien… Bij mij was het beide keren vanuit dezelfde kerk

1 like

De kerk waar ik naartoe ging in mijn vorige woonplaats zendt alle kerkdiensten ook openbaar live uit via een bepaalde site (niet via YouTube). Dit is dan ook met beeld en later terug te kijken. Bruiloften, maar ook uitvaartdiensten kun je zo zien idd. Je moet dan alleen wel specifiek eerst die kerk opzoeken en weten dat er een dienst is (buiten de normale diensten op zondag dan natuurlijk). Er staat ook alleen maar de datum en tijd bij, niet om wat voor soort dienst het gaat.

Kan zijn dat wat jij zag ook van een kerk is die dit doet, maar dan dus via YouTube. Veel kerken streamen nu hun diensten live via YouTube, zodat mensen het op afstand toch kunnen ā€œmeemakenā€. Is dus op zich niet nieuw maar via YouTube wel meer openbaar en sneller te zien/vinden dan op de andere manier

3 likes

Ik geloof dat @Twijfelaar klaar is met de sensatie :stuck_out_tongue:

1 like

Lekker ff extra 22.000 gecasht door onze Mas. Goed bezig die meit. Ik twijfelde om mee te doen maar ik denk dat het vooral voor wannabe influencers is en niet perse voor bedrijven.

Irritaties aan Li sa ro om trouwens (of moet dit op het andere topic) die in Zwitserland zit met haar mega bontjas en dikke lippen, en in deze tijd is ze ook nog eens aan het schooien voor een kappersbehandeling (schijt aan de regels) want ze heeft uitgroei. :roll_eyes:

4 likes

Wat vonden jullie van de video van Vera over stoppen met scheren?

Ik vond het een interessante video, fijn hoe open en eerlijk ze met dit soort onderwerpen om gaat. Alleen de conclusie van de video vond ik net een beetje jammer. Het was iets van ā€œIk ben toch weer begonnen met scheren, ik weet dat er druk op ligt vanuit de maatschappij, ik ben ook niet perfect.ā€ Dat komt toch een beetje over alsof ze het toch doet, ondanks dat het ā€œbeterā€ zou zijn om het niet te doen. Terwijl ze in de video genoeg legitieme redenen noemt waarom een vrouw wel zou willen scheren, niet alleen vanwege sociale verwachtingen maar ook omdat ze tegen bepaalde dingen aan liep die voor haar gewoon niet comfortabel waren.

Ja goed dat ze er aandacht aan besteed en aangeeft dat de keuze om het wel of niet te doen bij jezelf ligt en je moet doen wat je prettig vind.

Maar eens dat de boodschap nog sterker zou zijn als ze niet meer ging scheren!

2 likes