Je moet wat he!
Maar die bietenwrap smaakt niet echt ne biet volgens mij? Is waarschijnlijk gewoon wat ze in huis had
Hier de wat minder volgepropte versie:
https://www.instagram.com/p/CJrByWtJGDX/?igshid=1u7r3pgs9cg5g
Ziet er wel lekker uit
Ik eet ze ook wel eens omdat het gezonder zou moeten zijn. Maar vind toch echt de andere veel lekkerder. Hier zit een zuur smaakje aan ofzo. Lijkt me iig niet lekker met die banaan choco combi! Wat jullie zeggen, pannenkoek klinkt beter! Ik moet ook echt niet denken aan die harde knapperige balletjes ieeeeeh
Wat doet Nikkie de Makeup Cup leuk zeg! Ik ben dan wel niet de doelgroep, maar denk dat ik volgende week ook weer ga kijken.
Er zijn bananen wraps die zijn lekkerder dan die bieten wraps voor een zoete wrap
Jaaa die waren zo lekker met nutella
uit jouw mond is dit wel een beetje
niet?
Dit! Nikkie doet het echt goed, zo lief voor die kids
Zo leuk! Ik hoop dat er een keer een volwassen variant bij komt, zoals de Engelse op Netflix.
Moeten jullie bij die 5G reclame met Glenn a.k.a. Typhoon ook altijd even aan de Sint denken? Hij rapt immers over beutybloggers
Nee, ik schiet dan altijd direct in paniekmodus om de afstandsbediening te vinden om het geluid uit te zetten. Cannot deal.
Wij zijn de unlumities!!! Dat klinkt toch niet!!
Ja hij zegt t gewoon fout toch? Wat nou unlimiteds
Ik versta al weken ‘wij zijn de loenatiks’.
Ja! Hoe goed ik ook luister. Ik versta unlumities
Ik heb het ook maar even terug gekeken, heel leuk programma! En wat een creatievelingen zeg!
Ik versta dit ook! Heb hier al weken discussie over met mijn vriend
Probeert zeker weer spon binnen te harken, 1x googleen en je hebt het
Was ook mijn eerste gedachte…