Vind het wel heftig om te zien hoe erg ze bezig is met likes en views en vooral hoe erg ze zichzelf ervoor ‘straft’ als een video het niet goed doet.
Ik denk dat Dilan bevallen is aan haar story te zien.
Vond het heftig om te zien dat er geen jongens werden toegelaten bij die meet en greet. Weet iemand welk land dat was?
Zou Nikkie daar nu nog welkom zijn nu bekend is dat ze transgender is?
Koeweit dacht ik?
Ja er stonden jongens in het publiek/de menigte (het was in een winkelcentrum volgens mij) en die werden door de beveiliging naar buiten gewerkt.
Ik dacht eerst dat die jongens aan het etteren waren ofzo. Maar zo heftig dat je dan fan van iemand bent maar diegene niet mag ontmoeten want je mag in jouw land niet als man van make up houden
Zat er bij de cursus van Mascha een verplichting om een (positieve) review te geven ofzo?
Ik dacht eigenlijk dat ze alles van te voren zou opnemen oid, maar het is live, en interactief misschien?
Wel leuk om te zien dat ze zo excited is en zelfs op tijd naar bed gaat
Misschien wel in de cursus geleerd
Vind het wel next level dat Mascha al die positieve reviews op haar insta deelt. Wat is er gebeurd met een beetje bescheidenheid haha. Snap wel dat ze die les moet verkopen maar joh ze had er ook 2 of 3 kunnen uitkiezen
Is volgens mij vrij typisch voor die coaching business.
Dit doen Ras en Sanny ook - erg vermoeiend. Ik denk ook dat mensen extra positieve reacties sturen want dan is de kans groot dat ze al dan niet herkenbaar in de stories verschijnen.
Vond het wel grappig dat ze een review deelde waar de cursus insta naam niet op weggewerkt was. Even later was die review bewerkt en zat er een strategisch hartje op.
Oeh! Kon je zien hoeveel volgers het account had? Ben echt benieuwd hoeveel geld dit haar heeft opgeleverd!
Les 1 54, les2 tot nu toe 99, les 3 tot nu toe 67
Wow! Ik blijf me verbazen dat mensen aan dit soort dingen meedoen
Wow, dan heeft die extra promotie wel veel opgeleverd, aangezien ze telkens zei dat les 1 2x zo veel deelnemers had als de overige 2 lessen…
Haha ja echt he, wie leest het ook als het er zoveel zijn? Ik heb alleen maar heel snel alles doorgeklikt. Nou ben ik sowieso niet geïnteresseerd in die cursus maar zelfs als je dat wel bent kan ik me niet voorstellen dat iemand zoveel reviews gaat lezen, een stuk of 5 misschien maar denk dat het dan wel ophoudt.
Inderdaad, haar 2e les had voor de 1e les gegeven werd 43 volgers en nu dus 99
De werking van positieve reviews wordt hiermee extra duidelijk!
Dat Mascha zoveel reviews heeft op haar Masterclass komt, omdat ze een business planner weggeeft onder de mensen die een review posten
Dit heb ik al wel eens vaker gezien! Kun je toevallig zien bij welk uitvaartcentrum het is? Anders zou ik een melding maken. Ze moeten een prive-livestream opzetten en hebben misschien niet door dat het nu openbaar is…