Beutyblogtopic XL #10

Waar is die leuke Serena van pakweg 4 jaar geleden gebleven? Nu is ze een passief agressieve reclamezuil.
Zo zonde, ik vond haar blog echt leuk destijds. :weary:

61 likes

Misschien is het iets dat je toch gewoon moet doen. :rofl:

7 likes

Ja maar dat is Ʃcht noodzakelijk hoor

3 likes

-weg, omdat originele post is verwijderd -

1 like

Mijn chiropractor was dinsdag open! Ze kregen groen licht van de beroepsvereniging.
Maar zie toch dat veel andere chiropractoren nu melden dat ze dicht zijn tot 9 feb.
Snap er niks meer van

Ik zie deze story niet bij haar, zou ze hem verwijderd hebben?

Misschien is het dan netjes om de foto hier ook te verwijderen

2 likes

Ow die is nu ook meteen verwijderd dan?

Strak in de make up, duim omhoog, gezellig stickertje er bij…

Lijkt me nou niet echt alarm nee.

Mijn tattoo afspraken zijn ook verzet. Dus je mag niet getattooeerd worden maar wel gelasered…

1 like

Ik zie het nu ja, heb hem weggehaald!

1 like

Wat fijn! Voor wie hem niet heeft gezien: ze heeft haar laatste afspraak gehad bij de spoedeisende psychiatrische hulp en kan vanaf nu terecht bij de normale GGZ.

5 likes

Yes zie het! Echt fijn voor haar

Wie?

1 like

Vera

Hier niet naar de osteopaat :woman_shrugging:t3:

Oh okee thanks!

Dat heeft ook overal weer een andere naam. In mijn regio, en zelfs hele provincie geloof ik, ken ik niets wat zich zo noemt.

Dit vooral. Echt irri lijkt me als je vriend er zo op let. Heb een hoop mannen versleten maar echt nog nooit eentje gehad die zeurde over haren. Dacht dat dat meer zo’n stereotype was net als ā€œalle vrouwen willen een inloopkastā€ maar wat eigenlijk heel erg meevalt.
Vind het best shockend dat er mannen zijn die er oprecht iets van vinden. Echt een afknapper

6 likes

Mijn vriend kwam hier ook ooit achter, dat veel mannen daar iets van vinden. Toen kwam 'ie mij geschokt vragen of ik mijn benen voor hem scheer, want dat zou hij echt erg vinden. En toen zei hij nog: ik vind je mooi zoals je bent en zoals jij er voor kiest er uit te zien :heart:

101 likes

Ja precies! En niet dat als hij het wel vervelend zou vinden, ik het dan anders zou doen. Ik doe waar ik me prettig bij voel. Met ā€œhij heeft het niet eens doorā€ bedoel ik dat hij er geen aandacht aan schenkt, maar tuurlijk weet hij wel dat ik haren op m’n benen heb.

MAAR, Ć”ls ik m’n benen dan scheer dan moet mijn vriend dat ook 15x op een avond horen :crazy_face: Zoals dit:

45 likes