Beutyblogtopic XL #10

Hebben we de screenshots nog?

Neen was niet interssant genoeg.

2 likes

Ik ben ook :sparkles: spiritueel :sparkles:verlicht in de maand januari :sparkles:

5 likes

Nou meid, dit klopt toch precies, de een beleeft je visie intensiever dan de ander.
Ge :kiss:fe :kiss:li :kiss:ci :kiss:teerd.

Overigens voelde ik ook vandaag de drang de wereld naar m’n eigen hand te zetten, wel mislukt maar t was t proberen waard. :joy:

1 like

:pray:t2: :sparkles::fairy:t2:ā€ā™‚:four_leaf_clover: :waxing_crescent_moon::dizzy:

3 likes

sorry liefie jouw maand komt nog wel :sparkles::dizzy:

2 likes

Ja maar ze houden niet van gras maaien

1 like

Koop gewoon een robot maaier, problem solved

2 likes

Lekker, zo’n volledig betegelde tuin zonder groen. Veel plezier met weg fikken op je bakplaat in de zomer :sunny::fire::fire::fire:

2 likes

Hahahaha
Kopen :joy:

2 likes

Sorry
SCHOOI een maaier :sob:

2 likes

Ik heb net het laatste deel van Nikkie haar docu gezien. Wat onwijs mooi. Goed in beeld gebracht.

7 likes

Kan iemand met de juiste skills dit beeld van martine aub in haar betonnen tuin photoshoppen :joy:

4 likes

Hier kwam Tien haar asfaltjungle visualiseren. She nailed it!

1 like

Dit plaatste @Raymond in het mommybloggerstopic.

Overigens was dit best wel leuk bijlezen om 4u s nachts :sweat_smile:

65 likes

Hahaha zo flauw van mij maar love it :joy:

Dat fietsje zo treurig in het grind, maakt het wel af.

Hard zwoegend trappen en niet vooruit komen, brandende voetjes bij 30+ graden en knieën vol kiezeltjes. Het is eerder een soort martelkelder dan een tuin voor een gezin met 2 kinderen en een hond. Terwijl het zo groot is en een speelparadijs had kunnen zijn🤯

8 likes

Ik erger me echt mateloos aan Cynthia. Op insta is ze zo vaak tekeer gegaan van ā€œHoud je aan de corona regelsā€

In haar week diary op haar blog:

• sporten in de tent van de sportschool
  • op bezoek bij familie voor een drie gangen diner
  • structuur sessie met een klant op locatie om de kwartaalplanning voor haar bedrijf te maken
  • blijven slapen op die locatie en daardoor buiten de deur kunnen eten

Hoe kan ik dit linken met blijf zo veel mogelijk thuis en werk thuis waar mogelijk?

64 likes

Ach, niemand kan toch reageren met kritiek dus ze kan nu posten wat ze wil.

10 likes

Maar het was toch wel te merken aan Martine dat het vooral veel Ikke Ikke was. Denk niet dat ze dit heel erg boeit. Maar we zullen het wel merken als die donkere tegels straks kleine lavastenen zijn en ze nooit op blote voeten door de tuin kunnen.

Mijn buren hebben deze stenen. Die spuiten in de zomer de stenen nat omdat de hondjes anders brandwonden krijgen door de hitte van de tegels.

3 likes

Godverredomme jongens. Ik wacht al maanden na al dat gekumbaya op een rel. Ben ik even niet aan mn telefoon gekluisterd kunnen mensen ineens de tering krijgen.

51 likes