Hebben we de screenshots nog?
Neen was niet interssant genoeg.
Nou meid, dit klopt toch precies, de een beleeft je visie intensiever dan de ander.
Ge fe
li
ci
teerd.
Overigens voelde ik ook vandaag de drang de wereld naar mān eigen hand te zetten, wel mislukt maar t was t proberen waard.
sorry liefie jouw maand komt nog wel
Ja maar ze houden niet van gras maaien
Koop gewoon een robot maaier, problem solved
Lekker, zoān volledig betegelde tuin zonder groen. Veel plezier met weg fikken op je bakplaat in de zomer
Hahahaha
Kopen
Sorry
SCHOOI een maaier
Ik heb net het laatste deel van Nikkie haar docu gezien. Wat onwijs mooi. Goed in beeld gebracht.
Kan iemand met de juiste skills dit beeld van martine aub in haar betonnen tuin photoshoppen
Hier kwam Tien haar asfaltjungle visualiseren. She nailed it!
Dit plaatste @Raymond in het mommybloggerstopic.
Overigens was dit best wel leuk bijlezen om 4u s nachts
Hahaha zo flauw van mij maar love it
Dat fietsje zo treurig in het grind, maakt het wel af.
Hard zwoegend trappen en niet vooruit komen, brandende voetjes bij 30+ graden en knieĆ«n vol kiezeltjes. Het is eerder een soort martelkelder dan een tuin voor een gezin met 2 kinderen en een hond. Terwijl het zo groot is en een speelparadijs had kunnen zijnš¤Æ
Ik erger me echt mateloos aan Cynthia. Op insta is ze zo vaak tekeer gegaan van āHoud je aan de corona regelsā
In haar week diary op haar blog:
- sporten in de tent van de sportschool
- op bezoek bij familie voor een drie gangen diner
- structuur sessie met een klant op locatie om de kwartaalplanning voor haar bedrijf te maken
- blijven slapen op die locatie en daardoor buiten de deur kunnen eten
Hoe kan ik dit linken met blijf zo veel mogelijk thuis en werk thuis waar mogelijk?
Ach, niemand kan toch reageren met kritiek dus ze kan nu posten wat ze wil.
Maar het was toch wel te merken aan Martine dat het vooral veel Ikke Ikke was. Denk niet dat ze dit heel erg boeit. Maar we zullen het wel merken als die donkere tegels straks kleine lavastenen zijn en ze nooit op blote voeten door de tuin kunnen.
Mijn buren hebben deze stenen. Die spuiten in de zomer de stenen nat omdat de hondjes anders brandwonden krijgen door de hitte van de tegels.
Godverredomme jongens. Ik wacht al maanden na al dat gekumbaya op een rel. Ben ik even niet aan mn telefoon gekluisterd kunnen mensen ineens de tering krijgen.