Lekker, zo’n volledig betegelde tuin zonder groen. Veel plezier met weg fikken op je bakplaat in de zomer
Hahahaha
Kopen
Sorry
SCHOOI een maaier
Ik heb net het laatste deel van Nikkie haar docu gezien. Wat onwijs mooi. Goed in beeld gebracht.
Kan iemand met de juiste skills dit beeld van martine aub in haar betonnen tuin photoshoppen
Hier kwam Tien haar asfaltjungle visualiseren. She nailed it!
Dit plaatste @Raymond in het mommybloggerstopic.
Overigens was dit best wel leuk bijlezen om 4u s nachts
Hahaha zo flauw van mij maar love it
Dat fietsje zo treurig in het grind, maakt het wel af.
Hard zwoegend trappen en niet vooruit komen, brandende voetjes bij 30+ graden en knieën vol kiezeltjes. Het is eerder een soort martelkelder dan een tuin voor een gezin met 2 kinderen en een hond. Terwijl het zo groot is en een speelparadijs had kunnen zijn🤯
Ik erger me echt mateloos aan Cynthia. Op insta is ze zo vaak tekeer gegaan van “Houd je aan de corona regels”
In haar week diary op haar blog:
- sporten in de tent van de sportschool
- op bezoek bij familie voor een drie gangen diner
- structuur sessie met een klant op locatie om de kwartaalplanning voor haar bedrijf te maken
- blijven slapen op die locatie en daardoor buiten de deur kunnen eten
Hoe kan ik dit linken met blijf zo veel mogelijk thuis en werk thuis waar mogelijk?
Ach, niemand kan toch reageren met kritiek dus ze kan nu posten wat ze wil.
Maar het was toch wel te merken aan Martine dat het vooral veel Ikke Ikke was. Denk niet dat ze dit heel erg boeit. Maar we zullen het wel merken als die donkere tegels straks kleine lavastenen zijn en ze nooit op blote voeten door de tuin kunnen.
Mijn buren hebben deze stenen. Die spuiten in de zomer de stenen nat omdat de hondjes anders brandwonden krijgen door de hitte van de tegels.
Godverredomme jongens. Ik wacht al maanden na al dat gekumbaya op een rel. Ben ik even niet aan mn telefoon gekluisterd kunnen mensen ineens de tering krijgen.
Wel erg 1882.
Ik kijk nu het filmpje van Mascha waarin ze vertelt over de verhuizingen, ik heb echt het idee dat zij bepaald heeft om naar Amsterdam te gaan en dat Gregor er echt weinig zeggenschap in heeft gehad.
En VROUWEN die voor de deur van de bunker gingen schreeuwen “Mascha kom naar buiten”, dat geloof ik echt niet.
Waarom zou je dat niet willen geloven?
Vind dat echt niet realistisch, volwassen vrouwen die dat zouden doen? De tijd dat ze in haar bunker woonde nam haar populariteit al af, ik geloof wel dat er mensen langs gingen bij dat babylon gebouw, maar schreeuwende vrouwen bij haar bunker. Nee denk niet dat dit echt is gebeurd, dat men langs is gereden geloof ik gelijk maar hysterisch voor de deur staan schreeuwen, dat lijkt mij weer overdreven.
Misschien is dit 1x gebeurd met 2 vrouwen… Dan liegt ze niet, maar het is wel een beetje zo gebracht alsof er elke week hordes vrouwen op haar raam staan te bonken.
Ja precies! Toen ze nog in dat grote huis in DH woonde had ze ook altijd de gordijnen dicht omdat er al meermaals mensen door het raam stonden te gluren en ze was daar echt wel voorzichtig met hoeveel ze van de buurt liet zien. Ik denk dat beroemd zijn echt vervelend kan zijn en dat mensen snel onderschatten tot wat anderen in staat zijn.
Tja niet iedereen is altijd een super nuchtere Groninger.
Wij maken wel echt andere dingen mee dan Mas dus vind het een beetje een gekke vergelijking. Ja Mas heeft in het verleden vast dingen overdreven maar wij weten toch niet hoe de huidige situatie rond haar huis is? Ze laat die natuurlijk bewust niet zien.