Ik ben het helemaal met je eens maar dit valt toch in het niet bij naar Curaçao gaan en zeggen dat je lekker veel foto’s gaat posten zodat iedereen mee kan genieten. Want hoe heerlijk is dat?
Ze is daarmee al zo volledig over de schreef gegaan dat eigenlijk niets meer kan verbazen toch?
Ze preekt graag naar anderen maar buigt verder alle regels zo om dat ze precies kan doen wat ze wil als het om haarzelf gaat, onder het mom van ‘het is niet verboden, zo fijn, zo heerlijk’.
Ik zou niet proberen er meer in te zien dan dat, verloren zaak.
Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen bij Mascha voor de deur staan hoor! Ze heeft 600.000+ volgers, natuurlijk zou de overgrote meerderheid dat nooit doen, maar zelfs als maar 1 op de 10.000 zo gek is heb je zo al een hele club mensen die in potentie langs kunnen komen. Juist het toegankelijke dat vloggers als Mascha uitstralen helpt daarbij lijkt me.
Ik zag een tijdje terug op yt zo’n filmpje van paparazzi voor een villa waar allemaal tiktokkers wonen, daar stond ook een heel leger aan kinderen voor de deur, inderdaad gewoon door mama en papa daar met de auto heen gebracht. Hoe bizar het ook is, het gebeurt dus blijkbaar wel!
Maar mensen ook als er slechts één keer iemand voor de deur van je huis heeft staan schreeuwen dat je eruit moet komen is dat mega bedreigend he? Het heeft gewoon aan dat mensen hun best hebben gedaan om je adres te achterhalen om er vervolgens nog heen te reizen ook. Je weet daarnaast ook niet wie er nog meer weten waar je woont en er zijn genoeg mensen die je niet moeten. En ik geloof zo dat Mascha bekend genoeg is om eens in de paar maanden zoiets mee te maken.
Ja ik was Curacao eigenlijk al weer vergeten. Maar na curacao heeft ze ook wel zich nog uitgelaten over de lockdown en dat iedereen zich er aan moet houden dus dan verbaast dit me toch nog eens extra.
Ja dat was wel haar toppunt, ‘ik ga wel en ga jullie lekker meenemen door veel foto’s te posten, hoe goed is dat van mij?! Zo goed dat ik ook aan jullie denk en jullie meeneem naar Cura! ’
En dan tijd later alle reacties uitzetten…
Kan haar ook niet echt meer hebben, kijk vooral (zoals velen) voor Emmy nog op haar blog
Je bedoelt vrouwen itt meisjes? Genoeg vrouwen op de wereld die raar gedrag vertonen hoor.
Een hele tijd geleden deelde ze toch ook zo’n rare dm die ze opeens ontving, van een gewone moeder van in de dertig of veertig die zei dat ze haar bij een concert oid had gezien en ze haar de volgende keer zou vermoorden?
Er lopen echt voldoende volwassenen rond die niet helemaal lekker zijn, dus het zou me niet verbazen als er af en toe wat ‘onschuldige’ meiden/vrouwen rondhangen om te koekeloeren. Dat ze dat als bedreigend ervaart kan ik me goed voorstellen.
Nou ja, als je soms leest wat mensen zelf allemaal online plaatsen op een forum dan ben ik niet verbaasd over die naïviteit.
Klopt en daarbij vermoed ik dat het vaak uit de vlog wordt gelaten om te voorkomen dat ze krijgen wat ze willen: aandacht.
Ik denk ook dat sommigen hier onderschatten hoe ongelooflijk simpel mensen kunnen zijn, en hoe weinig empathie mensen kunnen hebben. Oftewel: hoeveel mensen er eigenlijk in staat zijn om zoiets te doen bij personen als Mascha. Dat jij je niet kan voorstellen dat je naar Mascha’s woning zou rijden om voor de deur te gaan staan roepen, betekent niet dat heel NL zo denkt. Er bestaan écht achterlijke mensen. En dikke kans dat die niet op een forum als dit zitten, dus een geluid vanuit die hoek zal je ook niet zo snel horen hier.
Was er ook niet laatst iemand die kleding voor haar baby had gebreid en toen eiste dat zij dat ging dragen?
Wow wtf, dat heb ik niet meegekregen. Ok, ik neem dan terug wat ik heb gezegd had niet verwacht dat er echt vrouwen van rond de 25+ zoiets zouden doen.
Mascha overdrijft werkelijk alles. Als ze een stap zet heeft ze echt eigenlijk 10 kilometer hard gelopen.
Ik neem alles wat zij zegt met een berg zout, maar hierin geloof ik haar 100%.
Er zijn echt een hoop mafkezen op deze wereld.
Zag eens filmpje van een Amerikaanse vlogger ( niet mega bekend) dat er bij hem thuis werd aangebeld. Stonden er een vader, moeder en hun 2 kinderen voor de deur. Want ja, de kinderen wilde even op de foto, dus ze hadden via internet zijn adres achterhaald. Echt, totaal gestoord.
Die gast die Christina Grimmie heeft doodgeschoten was toch ook groot fan en totaal door haar geobsedeerd? Er lopen echt genoeg gekken rond en als die ineens voor je deur staan… doodeng.
Dit is nog steeds echt vreselijk
Zelfs als je iemand via het forum leert kennen kan het gebeuren. dus ik zou sowieso aanraden om niet te veel omgeving foto’s of dat soort dingen te delen. Ook al is het 1 op 1 met iemand, je denkt iemand te kennen maar je kent iemand nooit 100%.
Kan in het echt toch net zo goed gebeuren. Moet je dan maar helemaal geen vriendschappen meer aan gaan?
Zo word het wel weer heel erg uit het verband getrokken, denk dat er een verschil is dat iemand je adres op zoekt aan de hand van een foto uit je omgeving (Ja, dat is gebeurd) dan dat je je adres met iemand deelt en uitnodigt.
Heeft iemand die nieuwe video van Vera al gezien, over de curly girl method?
Ik kreeg gelijk flashbacks naar jaren geleden op het beautyglossforum, daar was dat toen helemaal in. Mijn zus en ik woonden toen nog thuis en mijn zus heeft het jaren met haar krullen gedaan en ik soms ook om wat slag te krijgen. Nu gebruik ik die methode eigenlijk nooit meer en helemaal vergeten, maar na Vera’s video ben ik toch wel weer enthousiast.