Beutyblogtopic XL #10

Haha aw ja dit snap ik wel!! (ook al ben ik dus wel zo’n witte meid die ook opeens golf/krullen bleek te hebben. Dus sorry haha). Maar ik denk dat je het ook als compliment kan opvatten want ik vind krullen zooo mooi, van 3a t/m 4c en alles wat er tussen zit. Dus ik ben heel blij dat ik eindelijk niet meer van dat stomme saaie steile pluishaar heb maar toch deels de krullen van m’n vader heb geërfd.

Maar snap dat je dan als iemand die al dr hele leven heeft gestruggled (en gepest, uggh zo stom) met haar krullen het wel voelt alsof zo’n groep dan opeens jóuw shine pakt. Maar weet: de meeste mensen met 1-2 haar zijn juist heel jaloers op die mooie bos krullen :wink:

5 likes

Ik vind het ook hilarisch.

Al dat gedoe en getroep en eindeloze avonden kneedden in dat haar met microvezel doeken en weet ik wat, om er aan het eind van de rit een halve kreukel uit te forceren :sweat_smile:

8 likes

Dit is ook wel een beetje overdreven. Type 3 krullen zijn er zeker aanwezig.
En voor ons ook een zoektocht naar wat werkt.
Ik heb blond/wit fijn en droog haar (3a)
En tips delen is dan ook erg fijn

4 likes

Toen ik er las leken die op een gegeven moment nauwelijks aanwezig, en die met nauwelijks krul juist heel erg. En vond het ook wat irritant dat zij dus continu zo aanwezig verkondigden wat werkt bij krullen, terwijl ik het dus geen krullen kon noemen, ook vaak niet na de shitload aan producten. Voor mij ging het topic z’n doel(groep) voorbij iig.

2 likes

Ik vind het een beetje flauw eigenlijk. Alsof iemand met type 2 haar geen advies mag vragen of geven in dat topic, want het is geen echte krul :sweat_smile:

23 likes

Dan heb je slag :woman_shrugging:t3:
Maar met 2c en goede verzorging kunnen het zomaar blije krullen worden!
Dan lukt vaak wel met tips
Westerse krullen zijn een slag apart

1 like

Hahahahah ik wil dit nu ook gaan doen, puur om te bewijzen dat het gewoon niet bij steil haar kan. Heb toevallig cgm-proof shampoo en conditioner, dus misschien probeer ik het de volgende wasbeurt en zie ik er ook zo uit

3 likes

Blijkbaar zijn sommige artikelen van Emmy vooruitgeschreven, en normaal maakt dat natuurlijk niet uit maar het is nu al een paar keer zo verdrietig. Van de week ging het over de gezondheid van haar oma (die inmiddels overleden is, maar bij het schrijven blijkbaar nog niet) en vandaag weer over haar aankomende bevalling. Mijn hart breekt iedere keer als ik dat soort dingen lees.

10 likes

Dit vind ik wel echt schandalig…
Het is idd maar 1 zinnetje, maar vind dat er hier in deze situatie zeker extra op gelet moet worden…

3 likes

Nou ja, dat weten we niet natuurlijk. Misschien hebben ze onderling wel afgesproken om het zo te laten?
Ik kan me ook voorstellen dat Cynthia niet zomaar aanpassingen gaat maken in de artikelen van Emmy en het misschien ook ongepast vindt om haar hiermee lastig te vallen, juist omdat ze wel iets anders aan haar hoofd heeft. Ik hoop vooral dat Emmy het zelf niet vervelend vindt, maar misschien is dat ook niet zo…Zou heel sneu zijn als dit onbedoeld is ja

3 likes

Oef ik hoop inderdaad dat ze daar samen over gepraat hebben. Kan mij niet voorstellen dat ze, als ze wist dat het zo een zwaar onderwerp betrof, dat niet in overlegd zou hebben. Misschien vind Emmy het zelf ook wel heel fijn om terug te lezen. Als onderdeel van een soort “verwerkingsproces”. Ik heb niet gelezen wat er in staat verder hoor, dus misschien is het heel raar wat ik zeg.

Heeft Mascha nou een SOKKEN uitzoek video gemaakt? Als je denkt alles gehad te hebben…

37 likes

Ik ben door jouw reactie naar beautygloss gegaan, omdat ik er van uit ging dat dit een grap was, maar dit is dus blijkbaar echt het niveau van haar video’s :sweat_smile:

5 likes

En dan ook nog als zaterdagvideo, niet een extra video. Makkelijk content maken zo. Gewoon video’s maken over huishoudelijke taken die je toch al moest doen.

20 likes

Ik snap niet dat ze het woord beauty nog in Beautygloss heeft staan.

Sloop het er uit en maak er huisvrouwbossbitch gloss van.

Of bullshit gloss 🤷🏼

27 likes

Ze had laatst ook een spon van Cif waarin ze haar huis ging opruimen/schoonmaken.

2 likes

Haha ja, tot zover “Ik Ga AlLeEn SaMenWeRkInGeN aAn DiE éChT bIj MiJ pAsSen”

dit typen duurde langer dan ik gedacht had

23 likes

Moet zeggen dat ik allang blij ben dat het geen “ASMR babysokken uitzoek kletsvideo” is geworden.

Alhoewel, babysokjes zijn in ieder geval nog schattig.

5 likes

Breng d’r nou niet op ideeën

5 likes

Als het ASMR was, was het nog functioneel geweest. (Ik hou ervan).

2 likes