Hahaha mooi ook! Heb gewoon af en toe die pagina zitten refreshen en had een voorgevoel dat het wel weer rond 17:00 zou zijn net als de vorige keer. Fijn dat dat klopte
Als hij er niet bijzit en je wil er graag een kan ik je de mijne wel opsturen (of je kan hem op komen halen in Utrecht mocht dat in de buurt zijn), ik gebruik hem toch niet! Moet je maar even dmâen. Ik heb de gekleurde trouwens.
Jaaa ik heb het ook besteld! Gelijk wat extra random kwasten erbij. Super veel zin om mee te gaan spelen!
Let jij ook op?
Jaaa ik heb hem nu ook! Ben echt mega blij.
Ik heb hem ook
Ik ook! In eerste instantie sprak het palette me niet per se aan maar nadat ik een aantal looks heb gezien vind ik het toch een erg tof palette. Helemaal voor die prijs. Ben benieuwd!
Haha same! Had hem de eerste x zelfs in mn mandje gedaan al was nu zo panisch dat ik niet eens extra kwasten of iets anders durfde te kopen
Weet je wat ik nou zo erg vind, dat ik al de hele dag zin heb in die kaasbolletjes met crème, kan het niet uitstaan van mezelf, zo beïnvloedbaar
Fijn dat je hem hebt kunnen bestellen! Dat panische deel ik. Ik had gisteren alvast mijn mandje gevuld met andere dingen en een account gemaakt. Lukte vandaag het afrekenen niet. Toen werd ik wel even zenuwachtig, maar volgens mij is het palette nu nog niet uitverkochtđ
Op sbs is nu Steenrijk straatarm met die coach van de Sint, John Slabberdinges. Dat huis!!!
Brb even laten omscholen tot coach
Ik ben ook alweer terug!
Is dit hun huis? Ik begreep dat ze dit huis gehuurd hadden
Nee I know Vet overdreven van mij hahaha
Had ook nog eens 10% korting, dus had echt veel beter kunnen scoren maarja
Zij handelen in luchtkastelen hoor, niks is wat het lijkt bij zulke types
oh wel toepasselijk dat die vrouw kanker heeft gehad, misschien kan ons jannet haar helpen met haar stichting!
Zou kunnen hoor, dat heb ik niet meegekregen. Maar als ze dit kunt huren dan hoef je zeker geen medelijden te hebben.
John zei net âhet weekbudget is âŹ1750 per weekâ.
Ja bizar, maar hij komt wel hartelijk over en zij ook wel viendelijk, alleen wat minder warm
Volgens mij doelden ze met hun uitspraak over huren op de huizen waar ze in wonen als ze op Bali zijn? Maargoed ook als je dit huis voor de lange termijn kan huren zit je er warmpjes bij hoor haha.
ik vind ze ook verrassend hartelijk! beter dan die wazige vibes op hun website