Beutyblogtopic XL #10

Nou, er staat dus bijna niks in dat huis :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik zit nu ook Steenrijk Straatarm te kijken… en ik trek echt Ć”lles in twijfel. Dit een soort gratis advertentie voor hun bedrijf en advertenties geloof ik ook nooit. Is dit huis niet toevallig op Bellvilla te vinden ofzo?

Edit: aanvulling;
Ik hoor hem net zeggen ā€˜dit vind ik al bijna te klein voor 2 personen’. Gast, flikker op! Leuk dat je loaded bent en je een groot huis kan veroorloven (of je zo voordoet) maar vergeet even niet dat het grootste deel van NL niet zo bevoorrecht is en in een ā€˜normaal’ huis woont. Bleghhh

22 likes

5x per week personal trainer, om de 3 weken nagels doen, en heel veel gezonde superfoods begrijp ik :sweat_smile:

Wel schattig hoe blij die arme familie is :grinning:

2 likes

Inderdaad, is echt een prima normaal huis waar die familie in woont. En ik vind het ook een goede oplossing dat dat wandje op zolder is geplaatst zodat alle kinderen een eigen kamer hebben.

Waarom wordt dit programma in dit topic besproken?

12 likes

Een vriendinnetje van mijn zusje deed ook mee(als arme) en daar zijn wel dingen in scene gezet(doen alsof ze geen bed hadden, zodat de rijke fanilie bedden kon kopen)

Ik zou dus zeker dat programma niet geloven!!

11 likes

Misschien is dat weekbudget ook wat aangedikt. In dit interview van vorig jaar spreken ze over een gezamenlijk inkomen van 6000 pm.

https://www.ad.nl/economie/we-hadden-onze-bruiloft-begroot-op-20-000-euro-maar-het-werd-30-000-euro~a0af4dbe/

Jeanet stelt in aug 2019 slechts €500 aan kleding uit te geven (voor hem beiden?) maar nu vertelt ze het fijn te vindt merkkleding te dragen. Dat rijmt niet.
I call hoax!

3 likes

Jeumig, wat een grap!!
Het leek mij al zo ongeloofwaardig dat mensen die 8 maanden per jaar in het buitenland zitten zo’n luxe huis hier (nouja, BelgiĆ«) bezitten.

(Nou ja, luxe… 2 van de recente bezoekers denken daar helemaal anders over)

4 likes

Ik zat even de stories van John Slabbetje te kijken, die deelde natuurlijk alle lyrische stories van mensen die hun op tv hadden gezien. Maar waar ik altijd zo’n grafhekel aan heb is mensen die zeggen: ā€œik kijk nooit tv, MAARā€¦ā€
Echt cool dat je nooit tv kijkt man, wil je nu een sticker?

2 likes

Gatver dat verhaal van krek over die brandwond

Mascha maakt de lelijkste vlechten vol hobbels en scheven scheidingen en kondigt een tutorial aan want dat willen we. Ben echt dankbaar hoor.

14 likes

Wie wat waar? Meer context aub :rofl:

Ik draag eigenlijk nooit oogschaduw, en al helemaal geen speciale kleuren. Toch wil ik Nikki’s palette hebben, gewoon voor het hebben. Jullie worden bedankt meiden :joy:

11 likes

O top, alleen nog even foto’s laten maken voor mijn website.

image

14 likes

Tijd om de regenboog op je oogleden te smerenšŸ˜Ž.

Ik heb hem trouwens besteld!

1 like

Hahaha massa zonder enige gene, over draagzakken: Ja krek heeft dus een zwarte en een donkerblauwe. En ik een paarse en een bruine.

DOE NORMAAL. Je zou denken dat ze vier kinderen hebben. En dan nog. Ik zorg voor een tweeling en zij hebben zelfs maar gewoon EEN draagzak, De tering.

Oh er is nog een vijfde. De stretchy. Ze leeft voor de stretchy.

70 likes

Wel mooi dat ze, net zoals sushi, hun draagzakken eerlijk onder elkaar verdelen.

33 likes

Hahahahaha die twee.
Ondertussen ben ik tweedehands op zoek naar een toffe draagzak omdat ik die krengen zo duur vind.
Verschil moet er zijn :nerd_face:

1 like