Owja dan zal het wel waar zijn denk ik…
Jaa zo passief agressief lachend in de camera vertellen dat het echt niet kan. The good old beutyblog days, was ook na de Betty gate.
Met geringe wrijving kan je onmogelijk moleculen zo ver opsplitsen tot je een atoom overhoudt. Dat is wetenschappelijk gezien onmogelijk.
Het zou scheikunde en atoomwetenschap in z’n algemeenheid wel een heel stuk makkelijker maken
Maar het is inderdaad een heel hardnekkig gerucht mbt parfum. Weet niet zo goed hoe dat in de wereld in is gebracht.
Mis die ekte Beautylab dagen ook wel hoor. Serena onderscheiden zich daar echt mee. Vond het vaak heel interessant.
Hoe kan mijn moeder (mrs beautyscene) nou sushi eten op een terras? Mogen terrassen open
Hahah Debs stories zijn letterlijk jouw stories. I love it.
Denkt het ook ja. Wel een beetje onhandig
Ohja klopt dom van mij. Had die moeten herkennen. Het was van de pre lockdown avond
Alleen trekt zij haar sportkleren uit als ze gesport heeft. Ik ben iets minder gedisciplineerd
Is er geen samensmelting a la Brangelina te bedenken voor Massa en Gregor. Ze lijken totaal in elkaar te vervloeien: samen nageltjes lakken, samen in hetzelfde donut-gewaad. Het is dat Greg geen boob kan geven, anders had hij dat ook gedaan.
Misschien als hij heel goed zijn best doet!!
Grassa (of Grascha) of Mefor. Take your pick
Grascha !!
Om op te warmen?
Verse donuts die nog warm zijn, zijn wel duizend keer zo lekker dus misschien lijkt het er een beetje op.
Ik moest hier hardop om lachen. Hoe irritant ik Gregor ook vind, ik hoop ooit iemand te vinden die gewoon net zoveel schijt aan alles heeft als hij.
Zij hebben echt een gekke combi van schijt hebben aan alles en zichzelf veel te serieus nemen.
Ik heb geen idee. Maar dat was het enige wat ik me voor kon stellen.
Sites met onjuist gebruik van het woord ‘wilt’ kan ik absoluut niet serieus nemen…
‘… waarvan de man graag borstvoeding wilt geven’
STOP MET HET VERKEERD GEBRUIKEN VAN WILT! HET IS ONJUIST!
Sorry, klein puntje van frustratie
Ik vraag me wel af of hij nog zoveel schijt aan alles zou hebben als hij een normaal leven zou hebben. Als je als koppel toch een stuk bovengemiddeld verdient (denk ik) met zo weinig inspanning, is het een stuk makkelijker om die schijt-mentaliteit te hebben…