Beutyblogtopic XL #10

Misschien als hij heel goed zijn best doet!!

4 likes

Grassa (of Grascha) of Mefor. Take your pick

4 likes

Grascha !! :partying_face:

3 likes

Om op te warmen?

Verse donuts die nog warm zijn, zijn wel duizend keer zo lekker dus misschien lijkt het er een beetje op.

1 like

Ik moest hier hardop om lachen. Hoe irritant ik Gregor ook vind, ik hoop ooit iemand te vinden die gewoon net zoveel schijt aan alles heeft als hij.

33 likes

Zij hebben echt een gekke combi van schijt hebben aan alles en zichzelf veel te serieus nemen.

69 likes

Ik heb geen idee. Maar dat was het enige wat ik me voor kon stellen.

Sites met onjuist gebruik van het woord ‘wilt’ kan ik absoluut niet serieus nemen…
‘… waarvan de man graag borstvoeding wilt geven’

STOP MET HET VERKEERD GEBRUIKEN VAN WILT! HET IS ONJUIST!

Sorry, klein puntje van frustratie

37 likes

22 likes

Ik vraag me wel af of hij nog zoveel schijt aan alles zou hebben als hij een normaal leven zou hebben. Als je als koppel toch een stuk bovengemiddeld verdient (denk ik) met zo weinig inspanning, is het een stuk makkelijker om die schijt-mentaliteit te hebben…

6 likes

Er is zelfs een reclame regelmatig op tv, waarin dit fout gaat. Ik weet even niet van welk product, maar er zit een mopshondje in dat zegt “wilt ze nu alweer naar buiten?” :angry:

Nou zoveel verdienen ze echt niet hoor, ze zitten eerder aan de straatarme kant dan aan de steenrijke kant!1!1!!111!!

11 likes

Ik snap Mefor niet haha. Het is toch Magor? :smile:

3 likes

Klinken echt als LotR namen

15 likes

Mafoefor
Groefscha
Greschoefa

12 likes

Hahaha ja inderdaad. Ik zat ook met Grefoef in mijn hoofd. Toen werd het Mefor

3 likes

Gresha of Magor vind ik leuk van die fictie figuren.

4 likes

Ik weet niet waarom maar die combinatie namen voelt voor mij als Meerminman en Mosseljongen van SpongeBob :joy:

9 likes

Nieuw op Nickelodeon, over een jongen en een meisje die geen reet beleven!!!

5 likes