Beutyblogtopic XL #10

Ja precies, begrijp best dat het voor haarzelf handig is om op video te hebben. Maar knip het er even uit voor je volgers :see_no_evil:

1 like

‘En dan ga ik kolven na de nachtvoeding en dan krijgt ze die melk bovenop de dream feed.’

En dan met zo’n wijsneuzerig hoofd: ja ik snap dat als je geen kinderen hebt je geen idee heb waar ik het over hebt.

Het is geen hogere wiskunde, ik ben in staat dit te begrijpen, zelfs zonder kinderen maar het. boeit. me. geen. hol.

115 likes

Nou met kinderen hier… en ook mij boeit dit ook echt niet hoor😅… Ik snap echt niet waarom dit in een vlog zit.

Ik geloof ook niet als iemand borstvoedingtips nodig heeft naar Marsha haar vlogs gaat kijken. Maargoed misschien heb ik het fout he. Je weet het niet

4 likes

Omdat ze anders helemaal geen beeldmateriaal heeft

6 likes

Het ging erom dat mensen die geen kinderen hebben het niet begrepen :wink:

O sorry! Ik begreep je verkeerd!

1 like

Net als veel influensers die toevallig goed slapende baby’s hebben video’s gaan maken waarom zij een goed slapend kind hebben. Wat nooit geluk is, maar altijd komt door hun fantastische ritueel.

Of direct een boek moeten schrijven over het moederschap.

6 likes

Hahaha naja Mas kennende heeft de vlog de ene dag de titel ‘Dit is de ultieme tip voor doorslapen’ en dag erna ‘En toen hadden we een helse nacht’

44 likes

mijn baby is ongeveer even oud als die van mascha en ik vind er echt helemaal niks meer aan om naar haar vlogs te kijken.

6 likes

‘Boob geven’ :sob:

22 likes

Geen idee wat dat precies is, maar heb Mascha dat vaak horen zeggen.

Dit doet mij denken aan haar uitspraak jaren geleden dat moleculen kapot gingen als ze parfum wreef tussen haar polsen. Echt van die ondoordachte uitspraken brengen alsof ze de waarheid in pacht heeft. Heel erg grappig.

12 likes

Mijn favoriete Mascha moment is toen ze zei dat als je het zachte deel van brood eet je een broodbal in je maag krijgt.

33 likes

“Heel logisch ook”

3 likes

Haha ik denk hier altijd aan als ik een kaiserbroodje eet!

6 likes

Nieeeet, ik heb dit tot de dag van vandaag geloofd en depte altijd mijn polsen tegen elkaar in plaats van wrijven :neutral_face:

12 likes

En @pepernoot volgens mij gaan de moleculen niet kapot zoals Mascha zegt. Toch wrijf je beter niet omdat de topnoten dan sneller vervagen. Lekker blijven deppen!

2 likes

’ best wel logisch ook’ :rofl::rofl:

ach er zijn vast nog mensen die denken dat een plak kaas een prima gezichtsmasker is.

20 likes

Owja dan zal het wel waar zijn denk ik…