Ik zou nog een klein reviewtje schrijven hier n.a.v. het Nikkie x Beautybay pallet. Ik heb het nu een aantal keer gebruikt.
Wat een pigment! Wat een kleur! Brengt heel goed aan, alhoewel je wel een beetje blendingskills moet hebben, maar dat zal dan ook wel door het pigment komen. Echt nauwelijks fallout.
De glitters zijn echt heel mooi en makkelijk aan te brengen met je vinger. Daarnaast vind ik het pallet je ook echt uitdagen om meer te spelen met de felle kleuren die erin zitten, waardoor ik ook meer verschillende looks maak.
Echt een aanrader voor mensen die graag spelen met make-up en niet veel budget hebben, dan is dit echt heel goed voor dertig euro.
Mocht je niet zo’n fan zijn van de felle kleuren, de paar neutrals zijn heel mooi en je kunt ze altijd nog gebruiken voor een verkleedpartijtje
Zo Mas bereikt weer een nieuw niveau van zelfgenoegzaamheid in de vlog vandaag. Kirrend: ‘aahhh its your first time!!!’ over mensen die nog nooit op kraambezoek zijn geweest. Mevrouw heeft ook net drie maanden een baby hoor. Fantastisch dat Mila dan de eerste is he, dat gaat op alvast op haar linkedin.
Ik zie aan de thumbnail ook dat ze de boeken gaat bespreken die ze een week geleden al op Instagram heeft laten zien. Week tijdsverschil begint ook nuttelozer te worden. Laatst had ze op Instagram ook al iets geplaatst met: “Benieuwd? Check de vlog van volgende week!” Zo interessant is dit niet Mascha. Niemand gaat hier speciaal een week op wachten. Je bent geen aflevering van een populaire tv show waarvan je perse moet weten hoe het afloopt.
Natuurlijk grijpt Mascha dr verhaal over de horeca aan als kans om te benoemen dat ze bij de van der Valk heeft gewerkt. “Dit weten heel veel volgens mij niet” oh jawel hoor Mas, net als dat je bij de Xenos hebt gewerkt, waar je ons ook elke video waarin het over werken gaat aan moet herinneren.
Ze is daar wel voor opgeleid hoor!!!
En heeft jaaaarenlange ervaring!
En expert in een keer per jaar iets hebben en gordijnen wassen.
Ze mag mijn gordijnen komen wassen.
Hoe vaak was jij je gordijnen?
- Minder vaak dan Mas
- Net zo vaak als Mas
- Vaker dan Mas
- Ik doe alsof ik ze was
0 stemmers
Sorry hoor maar zij werkte bij de Seenos, niet Xenos
Ik vind het dus hilarisch dat Mas in elke vlog benoemt hoe erg Mila van slapen houd… Ze is zoooo’n slaapkop zoo bijzonder. HET IS EEN BABY
Ik heb vorige week mijn gordijnen gewassen. Ze kwamen er vies (wasmachine bleek vies) en te kort uit. Kortom: ik raad het niet aan.
Hahah dit echt. Baby"s slapen gemiddeld in de eerste maanden 16 uur of iets per dag. Maar Mila is bijzonder hoor.
Dankje voor deze eerlijke review! Nu weet ik helemaal zeker dat ik ze nooit moet wassen
En ze leest heel veel, ze kan snellezen dus één boek op een avond!
Hahaha graag gedaan
Zei ze dat?
Ze heeft wel groepstherapie gegeven OP de kinderopvang hoor!
Mijn baby dus niet. Ik voelde me zo genaaid! Al die moeder die gezellig cakejes gingen lopen bakken, huizen gingen schoonmaken etcetera.
Niet in deze vlog, maar ze heeft het er vaker over gehad dat ze veel heeft aan een cursus snellezen.
Zodra ze een boek van iemand ontvangt zegt ze savonds al. Uit! Zo interessant boek!
Mijne ook niet hoor, allebei niet #teamnosleep