Beutyblogtopic XL #10

Hahah snap ik :joy: Balen. Maargoed; het is een algemeen gemiddelde en daar wijken sommige baby’s, helaas, vanaf.

de uitspraak “slapen als een baby” blijkt ineens een leugen he

2 likes

Als ‘slapen als een baby’ betekent dat je elk uur in de nacht huilend wakker wordt, slaap ik liever niet als een(/mijn) baby :joy:

8 likes

Gordijnen wassen? Jullie bedoelen de ‘suuuuper flooowie jurk’ waar iiiiedereen naar vraagt in de comments??

19 likes

Hoeveel graden zou het in het huis van de foefs zijn? Hoezo draagt zij nog steeds zomerjurken? Doe mij dat ook

Ze heeft niks anders om te dragen, duh. Ze heeft totaal geen winterkleding meer en moet het helaas met haar zomer garderobe doen, en het duurt ook zo belachelijk lang voor haar bestelling met truien binnenkomt. Mila heeft het ook IJSKOUD door de trage PostNL.

12 likes

Vind het ook grappig dat iemand laatst reageerde dat je je haar beter niet in een strakke knot kan doen bij haarverlies omdat dat het erger maakt. Mascha reageerde dat ze haar knotten altijd heel erg losjes draagt. Wat heeft ze vandaag (en zo te zien alle andere dagen)? Haar haar in een mega strakke knot. Sure Mascha.

Edit: dear lord ik zie op Instagram ook weer vier gigantische stapels met kleding wat ze weg gaat doen…

4 likes

dit is haar boob garderobe

7 likes

Mas loopt een week achter omdat de minions anders in de war raken dat ze op woensdag een vlog van vrijdag zien. Niet dat er de afgelopen jaren überhaupt verschil in dagen is te zien. Ze zou drie vlogs in een dag kunnen opnemen en niemand die het merkt.

25 likes

Nee dat kan natuurlijk niet. Dan zou ze drie keer vertellen over dezelfde dreamfeed en horrornacht vanwege M’s regeldag.

1 like

En pas getrouwd ook! Ik lees cynthiapuntnl niet meer en volg emmy niet, maar echt leuk voor haar :blush: Had wel verwacht dat Cynth er iets over zou zeggen in dr stories, of op zn minst Emmy’s posts zou liken.:thinking:

Cynth heeft toch een insta stop voor een weekje nu?

1 like

Oh ja :zipper_mouth_face:. Die huwelijksaankondiging was wel van 9 oktober…maar goed, hoeft niks achter te zitten.

Zo leuk! Ik vind Emmy echt prachtig

1 like

Ah superleuk voor hun! Ik vind Emmy altijd leuke (en oprechte!) blogs schrijven en hoop dat ze verder een fijne zwangerschap heeft :blush:

1 like

Super leuk dat ze zwanger is, maar ik begrijp de relatie tot de blogs echt niet?

(Bijna) borstmelk in de pumpkin spice late, jummie

7 likes

Sorry wat? Meer context nodig denk ik😂

2 likes

Heb nu echt zin in gummybeertjes

3 likes

Ze proeven het alleen als ze daarbij ook de hmhmhmm geluidjes maken

7 likes