Beutyblogtopic XL #10

Mas loopt een week achter omdat de minions anders in de war raken dat ze op woensdag een vlog van vrijdag zien. Niet dat er de afgelopen jaren überhaupt verschil in dagen is te zien. Ze zou drie vlogs in een dag kunnen opnemen en niemand die het merkt.

25 likes

Nee dat kan natuurlijk niet. Dan zou ze drie keer vertellen over dezelfde dreamfeed en horrornacht vanwege M’s regeldag.

1 like

En pas getrouwd ook! Ik lees cynthiapuntnl niet meer en volg emmy niet, maar echt leuk voor haar :blush: Had wel verwacht dat Cynth er iets over zou zeggen in dr stories, of op zn minst Emmy’s posts zou liken.:thinking:

Cynth heeft toch een insta stop voor een weekje nu?

1 like

Oh ja :zipper_mouth_face:. Die huwelijksaankondiging was wel van 9 oktober…maar goed, hoeft niks achter te zitten.

Zo leuk! Ik vind Emmy echt prachtig

1 like

Ah superleuk voor hun! Ik vind Emmy altijd leuke (en oprechte!) blogs schrijven en hoop dat ze verder een fijne zwangerschap heeft :blush:

1 like

Super leuk dat ze zwanger is, maar ik begrijp de relatie tot de blogs echt niet?

(Bijna) borstmelk in de pumpkin spice late, jummie

7 likes

Sorry wat? Meer context nodig denk ik😂

2 likes

Heb nu echt zin in gummybeertjes

3 likes

Ze proeven het alleen als ze daarbij ook de hmhmhmm geluidjes maken

7 likes

Hahaha idd ze koken met een hele pot zongedroogde tomaten incl olie. :nauseated_face:

6 likes

Weet ze zeker dat ze de shotjes niet had ingenomen?

3 likes

Ze hebben nog nooit gezegd dat iets niet lekker is en ik geloof ze niet meer. Al die creaties die ze maken, daar moet toch weleens iets minder smaken.

2 likes

Zo irritant dat gekreun altijd, I can’t. Mijn misofonie ontploft hiervan. :’)

6 likes

Ze proeven niet, ze inhaleren

3 likes

Ja die smerige prakjes die ze altijd maken :face_vomiting:

5 likes

Heeel benieuwd naar de video van Vera, in haar instastory is de thumbnail te zien en daarop staat ‘Jeff gevraagd :ring::scream::heart_eyes:

Edit: foto erbij

10 likes

I call clickbait. misschien heeft ze wel gevraagd of hij een pakketje wilde ophalen.

47 likes