Stel je niet zo aan. Je uit je mening en niemand heeft gezegd dat dat niet mocht. Er is gefundeerd commentaar op de inhoud van die mening, dat heet discussie.
Oehhhh een powerman dus!!!
Mascha heeft het wel voor elkaar gekregen om een carriĂšre te hebben met minimaal effort. Volgens mij zijn de meeste mensen hier het er wel over eens dat haar vlogs niet van hoogstaande kwaliteit zijn en dat ze er weinig moeite voor doet. Maar dat staat totaal los van het âpowervrouwâ gedeelte.
Misschien een beetje tegenstrijdig maar ik ben groot voorstander van slow living en leven zonder grote gedrevenheid (ik zoek een woord maar ik ben hem kwijt). Mascha heeft dat ook. Gewoon lekker niks doen, doen waar ze zin in hebben. Niet streven naar het hoogst haalbare. Maar toch is het storend dat haar vlogs zo kort en saai zijn en dat ze er weinig werk in stopt.
Moeilijk
Waar ik me vooral aan stoor is dat ze voor haar gevoel er wel veel moeite in stopt en ze haar werk als best âheftigâ ervaart (zie de vlog van gisteren) terwijl dat totaal niet is.
Maar goed, ben ik jaloers op het feit dat zij zoveel geld verdienen met niks doen? Ja. Zij lachen het laatste.
Het gaat mij erom dat iedereen (volgens mij) gewoon recht heeft op minimaal 16 weken verlof en dat je dan ineens âgeen vrouw bent die alle ballen hoog houdtâ als je daar gebruik van maakt. Echt wat een kletskoek.
Hallo, je bent alleen powervrouw als je slaaf bent van de maatschappij en kapitalisme en patriarchie. Anders niet hoor, pff, lakse wijven jullie allemaal
Ik zou willen dat ik met minimaal werken zoveel geld zou kunnen verdienen joh. Iedere avond lekker thuisbezorgd vretten en verder de hele dag doorbrengen met je baby. (dat laatste hoeft niet zo nodig voor mij, maar het is nogal een privilege als het kan)
Ik snap de hele wel/geen âpowervrouwâ () discussie hier sowieso niet. Dat pretendeert Mascha met die foto toch ook helemaal niet te zijn? Ik interpreteer die emoji eerder als een: âklaar om weer te vlammenâ.
Ik vind het geweldig om haar weer eens in glam te zien. En kan me helemaal voorstellen dat ze deze daarvoor gebruikt, gelijk heeft ze! Los van de kledingkeuze/makeup heeft ze er iig weer eens werk van gemaakt
Dit! Lijkt me heerlijk. Je hebt een paar maanden fulltime voor je baby kunnen zorgen, bonden en leren hoe het is om moeder te zijn. Je gaat weer aan het werk en kleedt je lekker glam. Doet je haar, lekker make-uppie. Zou ook lekker wat selfies maken omdat je blij bent weer aan de slag te gaan.
Nou mijn vorige werkgever schepte altijd op dat ze tot de minuut van de bevalling nog aan het werk was en aangezien ze na de bevalling niet naar werk mocht komen heeft ze haar collegaâs thuis laten komen want ja het bedrijf gaat altijd door. Ik vermoed dat ze dit verwachtte van iedereen die bij haar werkte. Blij dat ik er weg ben.
Maar inderdaad eerder de uitzondering die de regel bevestigd.
Alle wezens die zich identificeren als vrouw zijn powervrouwen. Als je het daar niet mee eens bent behoor je tot het zwakkere geslacht.
Oh vreselijk!
Ik werkte bij een vorige baan veel met china samen. En daar was ook een vrouw die eigenaar van de fabriek was. Was op een maandag bevallen dus wij allemaal felicitaties gestuurd. Dinsdag ochtend stuurde ze via skype een berichtje dus ik zat van huh ben jij dit wel? Belde ze die zat gewoon weer op het werk
Ik heb ook een (freelance) collega die op de dag van haar bevalling nog heeft gewerkt. Ze had echt maar heel weinig mensen ĂŒberhaupt verteld dat ze zwanger was. Ze draagt altijd wijde kleding, dus het viel gewoon Ă©cht niet op. Ik had het ook niet gezien. En een week na de bevalling zat ze weer vrolijk te werken.
In other news: dit stond net op mijn explore pagina op Instagram
Ik wist niet dat onze miss Tatjana tegenwoordig ook al aan dit cringe fest meedoet
Goed opgedroogd wel
Wow bizar! Als freelancer/eigenaar snap ik het nog wel ergens want het kost je geld maar dan alsnog je hebt 9 maanden om je voor te bereiden op het financiele gedeelte. En in nederland ook gewoon recht op geld. Maar sommige mensen willen ook gewoon weer zsm weer werken.
Ja echt niks aan het handje bij haar ook verder. Denk dat ik het gekker vond dat ze van de een op de andere dag een baby had die niemand aan zag komen haha
Ja klopt je kan een zwangerschaps verlof aanvragen! Dat is alleen maar een bepaald bedrag en ik hoor van veel ondernemers dat ze dan toch kiezen om eerder te gaan werken. Wss omdat ze maandelijks meer verdienen dan het bedrag wat ze krijgen.
Mocht ik ooit een baby krijgen dan zou ik er zelf voor kiezen om wel gewoon 4 maanden verlof te nemen.
En ik heb zelf al een potje waarin ik maandelijks spaar om een gat als zwanger of ziekte aan te kunnen vullen. Maar niet iedereen heeft dat/ denkt daar van te voren over na
Nou ik vond haar altijd al bloedmooi, heb r alleen nooit sympathiek gevonden maar misschien is ze awkward op beeld.