Haha nou ze is juist bij Josh, dus ze werkt wel buitenshuis vandaag!
De foto is buitenhuis. Namelijk bij Josh!
Ik vind de nieuwe Tati drama ook weer heeeerlijk
Wait. What. Drama?
Iâm here for the drama.
Tell me
Wie wat waar? Vroeg me vorige week nog af wat ze nu doet en hoe het met haar gaat. Is al zo lang stil rondom haar.
Oh haha dacht dat die tag gewoon was om te laten zien wat ze aan had
@Neena @Rozecoupeschaar ik snap nog niet helemaal de hoe en wat maar zij en James (haar man) zijn door hun partner bij Halo aangeklaagd.
En waar zie of lees je dit? Ik wil meelezen.
Ik heb wat filmpjes op YT voorbij zien komen en nu kijk ik hier naar: https://www.youtube.com/watch?v=Kv_zJgVPRfE
Het is net of iemand haar een blauw oog heeft geslagen op die foto, wat een vreemde make up.
Oh haha, had deze comment gemist.
Nee gaat er niet om dat ze verlof heeft gehad, is een eigen keuze en mijns inziens ook een juiste keuze, zou hetzelfde gedaan hebben voor mijn kind. Maar tis meer dat het wat opschepperig overkomt met ook nog die emoji erbij. Bij een powervrouw denk ik eerder aan iemand die alle ballen hoog weet te houden (kids, carriere, huishouden) en bij massa is dat niet echt het geval vind ik
Ik vind het hele woord powervrouw kut, juist omdat het altijd geassocieerd wordt met âvrouwen die alle ballen hoog in de lucht kunnen houdenâ. Diegenen die dat niet kunnen zijn dus geen powervrouw. Stompzinning modewoordje vind ik het.
Nou het is wel de realiteit van veel vrouwen en ik heb er respect voor dat er vrouwen zijn die dat doen/kunnen
Dit is dus indirect hartstikke onfeministisch.
Ze heeft een baby, dijk van een carrière en een huishouden. Wat moet ze nog meer hoog houden om zichzelf een âpowervrouwâ te mogen noemen. Pfoe wat een gatekeeping.
Waaaaaaauw ik heb hier geen woorden voor
En Krek juichen we allemaal toe omdat hij aanwezig is en ook af en toe zijn handen uit zân mouwen steekt (cue Dyson). Maar Mas, die doet nooit genoeg om powervrouw te zijn of trots te zijn op hoe ze het doet.
Naaah zo hallo wat denken jullie van het grondrecht vrijheid van meningsuiting? Naar MIJN MENING vind ik massa niet bepaald in categorie hardwerkende vrouwen (zal dat andere woord maar even vermijden want jemig) passen. Naar aanleiding van wat ik zie in de vlogs, volgens mij doet haar man het meeste in huis, hebben ze een huishoudster en verdient ze haar geld met voor de camera te staan en oa te vertellen hoe ze haar dior tas indeelt. Iedereen heeft zn eigen capaciteiten, maar ik mag toch wel vinden of ik iemand nou wel of niet hardwerkend vind? Geldt zowel voor man en vrouw, maar in dit geval is het dus toevallig een vrouw.
ja allemaal prima meid maar precies daarom mogen wij ook zeggen wat wij van jouw mening vinden xx