Beutyblogtopic XL #10

Misschien moet je een hotelkamer huren zodat je daar rustig kan werken

2 likes

Ja maar waar kun je die boeken?

3 likes

Waarom moet zo’n achterlijke vraag ook weer op Instagram?!
Het duurt 30 keer langer om zo’n Story te maken en door de antwoorden te spitten dan googlen op " flexplek hotelkamer".

Ik vind het allemaal weer zo aanstellerig.

7 likes

Deze kleding afkraak sessie is natuurlijk weer belachelijk en precies weer een reden voor mensen om te zeggen dat dit forum bestaat uit bittere dozen.

4 likes

Ja, kan mijn kinderen echt niet negeren als ik ze hoor huilen ook al heeft mijn vriend ze vast.

4 likes

Leuke video van Vera! Ik kijk helemaal niet veel beutyvideo’s, maar toen ik deed keek besefte ik me dat ik haar video’s wel heb gemist.

Nou ik vind wel dat we af en toe een beetje erom mogen lachen… Ik zit hier nu ook gewoon in hele foute chill kleren, wat echt geen schoonheidsprijs verdiend alleen ik ga er zo niet mee over straat. #Teammickeymouse

De een zal zijn kledingstijl geweldig vinden en een hele hoop mensen ook niet, omdat het heel anders is dan een doorsnee stijl. Bijvoorbeeld die foto van Anna die continu gebruikt wordt met haar haarband, daar hebben ook genoeg mensen het over.
Ik vind het dan ook wel meevallen dat het hier helemaal afgekraakt is. Er wordt alleen duidelijk aangegeven hoe ze zijn stijl zouden omschrijven. En heel eerlijk, ik vond Toddler Chique wel grappig.

4 likes

En weer sta ik versteld van Mas’ vlog. 7 min, eerst 5 min ALLEEN maar over Mila. Mila dit, die kleine dat, mevrouw zus, mila zo. En dan een ~recept~ waarbij ze vertelt: mijn basis voor een pasta is altijd iets van saus.

Waaaaaauuuuuuwwwwwww baaaaaaanbrrreeeeeekend. Dank voor deze wijze les, prof. Feoktistova. Oh en een van de ‘sauzen’ die ze dan noemt is pesto.

66 likes

Volgens mij is joey van lottelovesbeauty niet meegeweest naar de bruiloft van haar zus. Ze antwoordt iig niet op de vraag in de comments haha

4 likes

Ik vond dit zo’n prachtig inzicht. Gelukkig ook zongedroogde tomaten, want ik kan slecht tegen verrassingen.

38 likes

Ook niet naar die van Sarah, terwijl Nick wel mee was. Misschien heeft hij er niets mee?

1 like

Ik vermoed dat hij niet zo’n sociaal persoon is en daar geen zin in heeft.

1 like

Hahahaha zo is het echt…lach me kapot met die ‘saus’ eigenlijk wist je bij de titel van de vlog al wat er kwam…geef toe :rofl:

En dan steeds:
Mevrouw…Mila…deze dame…de kleine…madame…
:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb met verbazing naar het stuk over de oordopjes zitten kijken. :sweat_smile: Ik heb al zo lang niet ge-edit, ik weet nieteens meer hoe ze in moeten. :roll_eyes:

Hahah. Oh moest wel lachen toen ze twijfelde over het woord afgieten, ‘Je voegt de pasta toe nadat je deze hebt afge, afgegoten. Of hoe zeg je dat nadat je het water hebt weggehaald.’ :rofl:
Maar inderdaad… baaanbrekend die basis van saus :nerd_face:

7 likes

Cynthia zou toch in November naar Curaçao gaan? (of zoals ze zelf zou zeggen: Cynthia zou toch in November naar Curaçao?)
Ik ben benieuwd of ze gaat of niet, ze post een soort grappig bedoeld filmpje over dat reizen naar het Caraïbisch deel van het koninkrijk wel toegestaan zijn (wat klopt) maar ik weet niet of dat nou een grapje is of niet?

2 likes

Misschien weet ze het zelf ook niet en wacht ze af hoe haar volgers reageren op haar mogelijke vakantie?

1 like

Heb de vlog niet gezien maar DON’T THROW AWAY ALL THE PASTA WATER

Dat moest ik even gezegd hebben :joy:

5 likes

Ik ken dus serieus mensen die droge pasta gebruiken als de a in avg dus ik hoop dat die mensen de vlog van vandaag kijken.

10 likes

Ik ga zo gruwelijk slecht op ouders die hun kinderen meneer of mevrouw noemen.
Het roept onredelijk veel agressie bij me op

38 likes

Wat moet je er dan mee doen? Ik ken het principe van kookvocht in de saus gebruiken maar daar heb je toch niet al het water voor nodig?

2 likes