Beutyblogtopic XL #10

Ik ken iemand die haar zoon de directeur noemt :sob:

14 likes

Het limiet voor bruiloften is 30 in Nederland, maar ik heb ook een paar bruiloften op insta voorbij zien komen die expres nog veel kleiner gehouden werden om besmetting te voorkomen. Ik heb echter geen idee hoeveel mensen er bij de zus van Lotte aanwezig waren.

Electrische stoel.

9 likes

Wellicht kennen wij elkaar :rofl::sweat_smile::see_no_evil:

Zou het? Ik ben bang dat er meer mensen zijn die dit doen :cold_sweat:

1 like

Ik vind het zo schijt irritant dat Cynthia dat membership nu ook op haar gewone account door iedereens strot probeert te duwen.

6 likes

Mascha die continu schaterlacht zegt, nu ook weer bij haar foto op insta. Zeg gewoon lacht, of hard lacht of whatever. Waarom schaterlacht :sob:

11 likes

Bijna net zo irritant als die quote die ze daarvoor postte. ā€œAnd that’s ok.ā€ Valt vast in de categorie selfcare, maar ik vond t echt zo ā€˜holier than thou’ over komen.

1 like

En het irritante is dat dit ook gewoon geen schaterlachen is

9 likes

Nou of het nou wel of niet ā€˜authentiek’ is, in mijn pasta komen gƩƩn sperziebonen
:nauseated_face:

17 likes

Ze weiden er zelfs lijstjes aan! https://www.salepepe.it/menu/top-ten-ricette/5-ricette-con-fagiolini/

1 like

Ik heb wel eens een recept van Jamie Oliver (spaghetti Rosso uit super food voor familie en vrienden voor de liefhebber) gemaakt met verse sperziebonen in plaats van groene asperges. Smaakte verrassend goed vond ik. Maar ik kwam er in Italiƫ ook achter dat pizza met aardappel heel lekker is. Dat had ik voordat ik het proefde ook niet verwacht

Mascha maakt vandaag wel authentiek Italiaanse pasta.

2 likes

Je kent godver de context niet eens, waar praat je over? :S

4 likes

Staat ie volgens mij wel in. Pasta genovese

2 likes

Carbs with carbs, mijn fave.

6 likes

Een maaltijd niet gecarbt, telt niet als maaltijd!

5 likes

Iemand er aan gedacht dat hij ook gewoon kon werken die dag? Niet iedereen kan vrij krijgen. Of dat ze wellicht de gasten hebben geminderd?

En als hij niet wilt gaan? Who cares. Dat zullen ze vast wel besproken hebben. 🤷

9 likes

Serieus hoĆ©vaak zeg jij :tatta’s? Ik lees dit echt continu in jou posts.

3 likes

Zo vaak als het nodig is

16 likes