Huh koken jullie je pasta niet droog? Zoals bij rijst? Stelletje culinaire barbaren.
Klopt daarna kan je het weggooien haha maar sommige mensen gooien alles weg, zonde. Ik moet het even aanpassenš
Haha we wisten al dat Cynthia rondom haar geliefde Terschelling wel eens in herhaling valt maar deze samenvatting van een boek over Terschelling is wel heel erg:
Het moest een familiefeest op Terschelling worden. Maar het liep andersā¦
Martijn valt al zijn hele leven op vrouwen van achtentwintig. Pas als hij zelf veertig is, ontmoet hij de vrouw van zijn leven: Francis (28).
Francis heeft beloofd de feestdagen met haar familie op Terschelling door te brengen. Met moeite weet zij Martijn over te halen om met haar mee te gaan. Het prille liefdespaar moet op het eiland een vakantiehuisje delen met Francisā zus en haar gezin. Het te kleine appartement werkt als een snelkookpan waarin de gemoederen binnen de kortste keren hoog oplopen.
Martijn probeert het hoofd koel te houden terwijl om hem heen oude vetes worden uitgevochten, nieuwe conflicten ontstaan, en een pijnlijke, verzwegen gebeurtenis uit het verleden de kop opsteekt.
Martijn valt al zijn hele leven op vrouwen van achtentwintig. Pas als hij zelf veertig is, ontmoet hij de vrouw van zijn leven: Francis (28).Francis heeft beloofd de feestdagen met haar familie op Terschelling door te brengen. Met moeite weet zij Martijn over te halen om met haar mee te gaan. Het prille liefdespaar moet op het eiland een vakantiehuisje delen met Francisā zus en haar gezin. Het te kleine appartement werkt als een snelkookpan waarin de gemoederen binnen de kortste keren hoog oplopen.
Martijn probeert het hoofd koel te houden terwijl om hem heen oude vetes worden uitgevochten, nieuwe conflicten ontstaan, en een pijnlijke, verzwegen gebeurtenis uit het verleden de kop opsteekt.
Martijn valt al zijn hele leven op vrouwen van achtentwintig. Pas als hij zelf veertig is, ontmoet hij de vrouw van zijn leven: Francis (28).Francis heeft beloofd de feestdagen met haar familie op Terschelling door te brengen. Met moeite weet zij Martijn over te halen om met haar mee te gaan. Het prille liefdespaar moet op het eiland een vakantiehuisje delen met Francisā zus en haar gezin. Het te kleine appartement werkt als een snelkookpan waarin de gemoederen binnen de kortste keren hoog oplopen.
Knip- en plakfoutje denk ik
Ik vind al haar boekenblogs nooit fijn lezen. De cover van het boek staat er dan zo groot en onscherp bij. Maak dit wat kleiner? Opmaak is niet echt topā¦
Is er bij jullie in Nederland geen limiet op het aantal gasten bij bijeenkomsten zoals huwelijken? Want dat zou wel een goeie reden zijn om +1s thuis te laten.
Ik noem mijn katten zo, is dat erger?
Ik ken iemand die haar zoon de directeur noemt
Het limiet voor bruiloften is 30 in Nederland, maar ik heb ook een paar bruiloften op insta voorbij zien komen die expres nog veel kleiner gehouden werden om besmetting te voorkomen. Ik heb echter geen idee hoeveel mensen er bij de zus van Lotte aanwezig waren.
Electrische stoel.
Wellicht kennen wij elkaar
Zou het? Ik ben bang dat er meer mensen zijn die dit doen
Ik vind het zo schijt irritant dat Cynthia dat membership nu ook op haar gewone account door iedereens strot probeert te duwen.
Mascha die continu schaterlacht zegt, nu ook weer bij haar foto op insta. Zeg gewoon lacht, of hard lacht of whatever. Waarom schaterlacht
Bijna net zo irritant als die quote die ze daarvoor postte. āAnd thatās ok.ā Valt vast in de categorie selfcare, maar ik vond t echt zo āholier than thouā over komen.
En het irritante is dat dit ook gewoon geen schaterlachen is
Nou of het nou wel of niet āauthentiekā is, in mijn pasta komen gƩƩn sperziebonen
Ze weiden er zelfs lijstjes aan! https://www.salepepe.it/menu/top-ten-ricette/5-ricette-con-fagiolini/
Ik heb wel eens een recept van Jamie Oliver (spaghetti Rosso uit super food voor familie en vrienden voor de liefhebber) gemaakt met verse sperziebonen in plaats van groene asperges. Smaakte verrassend goed vond ik. Maar ik kwam er in Italiƫ ook achter dat pizza met aardappel heel lekker is. Dat had ik voordat ik het proefde ook niet verwacht
Mascha maakt vandaag wel authentiek Italiaanse pasta.
Je kent godver de context niet eens, waar praat je over? :S