Beutyblogtopic XL #10

Haha ik heb de story doorgestuurd naar Samsung NL op insta. Flauw hè

103 likes

Er gaat een nieuwe wereld voor mij open.

Los van de gierigheid van deze actie… Misschien mis ik iets maar waarom krijgen mensen uit het onderwijs korting bij Samsung?

1 like

Het is gewoon je reinste fraude
.
Je moet notabeen een geldige, persoonsgebonden (!) lerarenpas over leggen en die krijg je pas als je een officiële verklaring van je onderwijsinstelling hebt gekregen.
O, en als dat niet lukt, dan lul je gewoon een verhaal aan elkaar dat je tv naar de getver is. :crazy_face:

Zou zijn alsof ik met de veteranenpas van mijn buurman probeer korting te hosselen. Dat haal je toch niet in je hoofd?!

Het is godsamme geen bonuskaart.

Sorry hoor, maar ik kan die vrouw echt niet uitstaan.

73 likes

wtf echt. ik zou dit ook gewoon weigeren als iemand me dit vroeg, zo brutaal?!

Nee sorry dat is me echt te saai daar word ik ongelukkig van

2 likes

oeh bij mij staat die er nog gewoon

1 like

Daar word je pas ongelukkig van

11 likes

Jep bij mij ook

Wat een mens

Nu heb je @Karl_Lagerfeld met luxe katten stickers en glamour poes

2 likes

Ik heb nog zo’n planner maar gebruik hem nooit, wil iemand die hebben? Dan haal ik de gebruikte pagina’s er netjes uit

3 likes

Verkopen op marktplaats. Zulke dingen zijn, geloof het of niet, collectorsitems. :grin:

2 likes

Oh nice ik heb er ook nog twee liggen haha. Planners zijn van die dingen die ik dènk nodig te hebben. Vervolgens 5 pagina leuk invul om daarna weer gewoon afspraken in m’n agenda te zetten.

9 likes

Ik zou ze nog even bewaren.

Momenteel is alleen nog de Josh en de andere witte te koop geloof ik. Begin januari willen mensen graag met een nieuwe planner beginnen, maar veel vinden die witte niet mooi.

Althans, ik heb voor de gein vorig jaar rond dezelfde periode op marktplaats gekeken - mensen zochten planners en sommigen boden zelf hun (voor de helft) gebruikte planner aan. Ja, gekkenwerk.

1 like

:joy:

Opzich een mooie donkerblauwe velvet met gouden details zou ik nog wel kunnen waarderen. Vind het juist zo chill aan die van massa dat die stickers enz er al bij zitten zonder dat je die nog los moet gaan kopen.

Maargoed zit al vanaf 6:30 de site te refreshen en nog niks

1 like

image
Ik zou me daar echt steeds aan storen haha

146 likes

haha nee. Lof it!

Oooh ja ik ook. Net als bij het verkeerd opgehangen stippenbehang van Bonnie. Can’t unsee.

4 likes

Cynthia heeft weer een contract bij blossombooks getekend voor nóg een structuurjunkie boek. Staat nog niet bij waar het over gaat, ik gok over haar nieuwste ontdekking: wat een week zonder Instagram voor je kan doen!

10 likes

Mascha is ‘on set’ met Grazia en ze hebben allemaal een sneltest gedaan om te kijken of ze corona hebben. Maar die sneltesten zijn volgens mij helemaal niet zo betrouwbaar, want ze moeten echt goed worden afgenomen. Ik heb al meer dan eens gehoord dat een (dure) sneltest negatief bleek en de test van GGD dan wel positief was. En dat ze dan zeiden ‘ja met de sneltest gingen ze even snel door je neus, bij de GGD gingen ze echt graven’.

5 likes