Er wordt ook gezegd dat corona in een beginnend stadium slecht wordt opgevangen door het virus, omdat hij dan te weinig virusdeeltjes oppakt. Als je klachten hebt en negatief test met een sneltest moet je ook alsnog in quarantaine.
dit zijn ook de testen die ze gaan gebruiken voor medewerkers in de zorg toch
Ja wij krijgen deze ook
@Karl_Lagerfeld de test zelf is niet onbetrouwbaar, het gaat om de manier waarop het wordt afgenomen. Een particulier bedrijf dat lekker casht met deze testen zou ik minder vertrouwen dan een werkgever die er echt belang bij heeft dat de testen goed worden uitgevoerd.
Mijn moeder heeft op 1 dag een sneltest van haar werk gehad en een GGD test. Sneltest was negatief en de GGD test was positief.
Ik heb toevallig gisteren een korte presentatie bijgewoond over die sneltesten. De fabrikanten die noemen inderdaad een sensitiviteit en specificiteit van 95%, maar volgens artikelen haal je die sensitiviteit van 95% lang niet altijd. Door slechte afname wordt die sensitiviteit nog lager. Uiteindelijk kwam het erop neer dat je een kans hebt van 0-24% op een vals negatieve uitslag.
Als screening bij vermoeden op een Corona uitbraak kan zoân sneltest wel zinvol zijn. Want als bijvoorbeeld 7 van de 10 geteste personen dan positief zijn, kun je van die 3 negatief geteste er bijna vanuit gaan dat ze toch positief zijn of nog positief worden, of je laat een PCR test inzetten.
Wat @Geo ook zegt.
Die blaastest is voor het uitsluiten van besmettingen. Die heeft een hoge sensitiviteit = (bijna) alle negatieve testen zijn echt negatief. Keerzijde is dat je veel vals positieve uitslagen krijgt. Op die manier krijg je dus dat iedereen die door de blaastest komt, wss echt geen corona heeft, maar dat er veel mensen zonder corona niet door de blaastest komen.
Dat is voor sommige toepassingen wel handig, voor de GGD niet bepaald.
Daar is Sint weer met Parfumado. Ik zou denken dat iedereen die dit nog maar overweegt intussen al overtuigd is
Ben geblokkeerd door Sjereen omdat ik vroeg of gewoon betalen voor producten niet in dâr woordenboek voor kwam. Werd ook nog uitgemaakt voor sukkel en bitch. Leuke vrouw is het tochđ
Echt?! Ze noemde je een bitch?
Classy sereen
Dat ze reageert geeft in ieder geval aan dat je haar daarmee raakt en het wss geen klinklare onzin is wat je zegt
Je hebt ook pas wat aan zoân sneltest, wanneer je klachtenvrij bent, als je allemaal ook eerst 10 dagen in quarantaine hebt gezeten. Je kan nu negatief testen en morgen coronaklachten krijgen van een contact die je bij wijze van 10 dagen geleden hebt gezien. En je stiekem dus de dagen ervoor ook al besmettelijk was.
Ok, ik heb de Mascha planner besteld
Echt schaamteloos is sereen weer. Kan natuurlijk ook alvast een verpakte spon zijn voor samsung. Maar lekker mensen aan sporen om te gaan klagen bij samsung
Wooww juice. Hoewel ik sommige klanten ook soms voor bitch uit zou willen maken, dat doe je toch niet? Wtf
En Gregor en Mila zijn mee omdat? Krijg altijd de kriebels van stellen die niets zonder elkaar kunnen doen
Edit: ooo laat maar ik zie dat Mila ook op de foto moest.
Ik wil echt net dit posten.
Alllll die maanden zat ze in dâr huis opgesloten, wat ik goed vond overigens want dat was in feite een prima voorbeeld en naar de richtlijnen, maar ze was ook zelf altijd zo streng naar anderen erover. Nu is ze inmiddels bevallen en is alles een beetje aan t settelen, zitten we in precies een heftige situatie als toen ze nog zwanger was, en nu kan zoiets als dit wel?
Ik bedoel, ik geloof heus wel dat alles veilig gaat etc. maar hoe kun je iemand serieus nemen als ze zo hypocriet omgaan met regels.
Ze zou de 1e geweest zijn in April die op haar stories had gezet: âEcht slecht van bepaalde influencers dat ze dit en dat doenâ.
Ik moet zo lachen om haar opmerking onder die foto op instagram. Mila vond het FANTASTISCH op de set. Ze zal wel de hele tijd geschaterlacht hebben daar
Mooi pak wel
Ze liep al schaterlachend de ruimte door, die prodigy van een baby.