Beutyblogtopic XL #11

Ze zegt dat ze wel contact hebben met die buren toch? En wat ga je tegen ze zeggen, wil je stoppen met verbouwen? Het mag gewoon, er is niets aan te doen.

2 likes

Die gewoon écht niet binnenstebuiten zat btw…

8 likes

En de hashtag momlife terwijl die hele post volgens mij niks te maken heeft met het feit dat ze moeder is.

11 likes

Ik ken vooral deze nog

11 likes

Dit is ook de superieure versie

Alleen staat de clip van Dare in de Rotterdamse metro me gewoon veel meer bij op één of andere manier.

11 likes

Dit is zo’n petpeeve van mij.

Dat ge fucking MoMliFe :crazy_face::crazy_face::crazy_face: op totaal irrelevant zaken.

Meit, ik kan de keren dat ik hele dagen met m’n shirt binnenstebuiten heb gelopen niet op twee handen tellen, en hier is en zal nooit gebaard worden.

You ain’t special sis!!

48 likes

Ik kan hier ook slecht tegen ja. Alsof alleen moeders het écht druk hebben en geen tijd hebben om aan banale zaken zoals een t-shirt te denken.

Moeten we ook geloven dat fashionista Gregor dit niet meteen opgevallen was?

13 likes

Ik vind het ook wat raar, het ziet eruit als een goed geisoleerd huis. Kijk overal ramen open zetten is dan niet slim, maar als je gewoon net zoals haar in een soort bunker woont lijkt het me echt onwaarschijnlijk dat er overal bouwstof rondwarreld. En dan zou je dat ook moeten zien liggen op meubels etc, dat blijft niet door de lucht stromen etc.?

1 like

Dadelijk is het gewoon te stoffig binnen omdat ze zo veel spullen hebben en het lastig is schoon te houden…

18 likes

Dit kan een Dyson meten. Ik zie hier niet specifiek bouwstof bijstaan dus vraag me nu wel een beetje af hoe ze de conclusie hebben getrokken dat het van de verbouwing moet zijn…

3 likes

Is gewoon een extra manier om comments te krijgen. Want meer comments > meer engagement. En daar filteren toekomstige spon aanbieders op.

4 likes

Als je het bouwstof verhaal niet gelooft heb je waarschijnlijk nog nooit intensief slopende buren gehad.

7 likes

Het is alleen enigszins geloofwaardig als ze niet zo’n complete make-up look erbij heeft, en haar haar in de krul heeft…

2 likes

Ik geloof het overlast er van wel, ik ben alleen verbaasd dat je dan tijdelijk ergens anders gaat wonen maar dan wel een aantal uur per dag alsnog in je huis gaat zitten.

Ok je vermindert het aantal uur dat je er bent, maar je hebt nog steeds dagelijks de overlast er van :woman_shrugging:t5:

1 like

Ik heb er ook wat moeite mee om te geloven dat ze hier echt zo een last van hebben. Ik zit al paar maanden in de zooi van verbouwen bij de buren boven terwijl mijn plafond eruit ligt en ja er is meer stof, maar ziek en verkouden, nee dat niet. En tuurlijk iedereen reageert anders, maar zoals zij het doen overkomen vind ik wel wat overdreven.

1 like

Ik denk dat als ze die Dyson niet had gehad ze waarschijnlijk veel minder stress zou hebben over de verbouwende buren.

16 likes

Als je geen stofallergie of gevoelige luchtwegen oid hebt is het logisch dat je er niet ziek en verkouden van wordt.
Ik volg Mascha niet dus ik weet niet hoe de situatie is, maar dat jij niet ziek wordt van een verbouwing bij de buren zegt echt helemaal niets over hoe dat bij iemand anders is, en of ze overdreven doen. Je kunt daar echt wel ziek van worden.
Iemand die coeliakie heeft noem je toch ook niet overdreven omdat ze geen brood eten, omdat jij er niet ziek van wordt.

23 likes

Wat je daar zegt is wel waar, maar we hebben het hier toch wel over de Foefions; zij overdrijven op zich wel vaker of trekken rare conclusies (aka definitieve waarheden) uit halve waarnemeningen :sweat_smile:

5 likes

Deels mee eens, mijn vriend heeft astma, maar dat zijn toch andere klachten. (benauwd en piepgeluid, echt last van longen etc) en niet gewoon een verkoudheid en holteontsteking enzo zoals mascha het omschrijft. Dat komt echt van een bacterie.
(maargoed ik ben ook geen arts)

Tuurlijk, daarom zeg ik ook dat iedereen anders reageert. Alleen wat hier ook gezegd wordt, de foefs zijn kampioen overdrijven en vandaar dat ik dit met een korrel zout neem en de vergelijking maak met de verbouwing bij mij en mijn buren

3 likes