Beutyblogtopic XL #11

Continuing the discussion from Beutyblogtopic XL #10 (Deel 1).

Previous discussions:

1 like

Ik zei dus over dat tv-programma van Nikkie: Het is toch echt fantastisch, zo inclusief, met die jongens erbij, die zo zichzelf durven te zijn. Echt zo goed dat dit op tv komt! Ik vind het echt geweldig.

47 likes

Ik vind het ook zo leuk!!

Ja, echt super leuk!

Oh kijk ook hoe blij ze zijn dat Jessie Maya er is, haha ik word er gewoon een beetje emotioneel van.

7 likes

Is het zoiets als cupcake cup maar dan met make up?
Cupcake cup was echt mn favo hahaah

Ja, make-up-wedstrijdjes met coole kids die super goed zijn en met Nikkie met wijze raad.

3 likes

Mas heeft het er steeds over dat ze van vrienden huurt. Denken jullie van Josh? Haar vriend heeft toch veel ‘vastgoed’.

Volgensn mij hadden destijds sommigen haar huis herkend van een andere kleinere mommy of influencer.

@Oprah antwoord op je vraag: Nee, 2 nachten.

1 like

Ja, het is zo’n leuk programma! Die skills die ze ook allemaal hebben, en Nikkie doet het ook echt heel leuk.

Wel altijd even wennen om haar in het Nederlands te horen praten

Ik heb bij Mascha ook echt zoiets van accepteer dat ze niet doorslaapt, maak er ook niet zo een ding van. Kind voelt ook jouw spanning daarover. En daarbij, een kind van 6.5 maand hoeft (let op hoeft, kan uiteraard wel) helemaal nog niet door te slapen en zeker niet als ze nog borstvoeding krijgt! Vind het bijna zielig dat ze Mila dwingen te slapen zeg maar. Disclaimer: Hiermee zeg ik niet dat ze slechte ouders zijn of wat dan ook, maar ik vind altijd zo sneu als kinderen in een slaapritme gedwongen worden wat niet bij ze past

13 likes

Maar het kan toch ook vaak genoeg voorkomen dat een kind bijvoorbeeld ‘s nachts heel onrustig slaapt omdat ze bijvoorbeeld overdag ‘te’ veel slaapt of bijvoorbeeld moeite heeft met zelf slaapcyclussen aan elkaar koppelen of het dag/nacht ritme niet helemaal lekker zit (bijv dat mascha de dag ‘heel’ laat pas start en daarom een kleine verandering groot verschil kan maken.) Ze zegt toch niet dat ze van de nachtvoedingen af wil maar zegt bijv dat Mila snachts echt wakker wakker is. Dan is het toch helemaal niet erg om met een expert te kijken hoe je met kleine veranderingen je baby kan helpen met slapen? Ik vind dat heel iets anders dan een kind in een slaapritme dwingen

1 like

Tuurlijk, er kunnen allerlei redenen zijn en dat je het er met iemand over hebt, snap ik ook. Maar ze heeft nu al 3 experts ingeschakeld en iedere keer wat dat het helemaal en toch weer niet. Dan zijn tips leuk, maar een kind trekt toch wel zijn eigen plan.

4 likes

Ergens mega lyrisch over zijn om het er een paar weken later nooit meer over te hebben, is toch Mascha haar hele brand?

Nu is dit helemaal shit en over een paar weken ligt Mila een uurtje wakker en komt er weer een epistel over een andere (niet baanbrekende) baby hack.

Lekker laten gaan.

19 likes

Jaa daar heb je absoluut gelijk in! Ik zat vooral in m’n hoofd dat een expert voor advies vragen nooit verkeerd is Maar 3x en elke keer DE oplossing gevonden hebben is ook wel weer een beetje too much.

En @Frenky dit klopt ook 100% haha.

3 likes

Hoe kun je een kinderprogramma dat zo inclusief en positief is niet stannen? Dat lijkt me een belangrijkere vraag.

49 likes

13 tot 15

1 like

Ik weet niet hoe oud de deelnemers zijn. Maar de doelgroep van de zender zijn kinderen van 6 tot 12 jaar.

Ik heb het programma nog niet gezien maar het lijkt me meer context hebben dan een gemiddelt rtl/sbs programma.

13 likes