Beutyblogtopic XL #11

Ja ik heb zelfs een speciale mash up gemaakt van een liedje van dopeboy. Dat zing ik altijd voor hem

4 likes

Alle kampers op de chihuahua nl fb pagina zeggen chiwawa

10 likes

Wow oké maar dan ben je nu 13 toch? :stuck_out_tongue:

(:raising_hand_woman::older_woman:)

2 likes

Go your gang dan

2 likes

ah, hebben ze ook net vandaag in de vlog de slippers weggegooid. Waren perfect geweest bij de campingsmoking

3 likes

Ik vind wel dat andermans verbouwingen helaas wel dingen zijn waar je mee moet dealen. Wel balen als je een baby hebt. Fijn dat ze misschien naar een vakantiepark gaan!

Het is schijnbaar echt non stop. Je zou het moeten horen in de vlogs, maar ik kijk niet vaak genoeg dat het me echt opviel. Kan me wel voorstellen dat het frustrerend wordt, maar vraag me af of het in haar nieuwe huis niet hetzelfde verhaal gaat zijn…

Snap vooral niet dat ze niet een keer naar de buren stapt. Helemaal als ze luchtkwaliteit aantoonbaar slechter wordt en ze daar fysieke klachten van krijgt.

2 likes

Oke nu is het tijd om gewoon weer on topic te gaan.

29 likes

Lijkt me ook leuk voor de vlogs als ze een leuke tijdelijke plek hebben! Vind ze (van wat ik voorbij zie komen, dat is niet zo veel) niet zo’ n gelukkige indruk maken en misschien helpt dit wel!

5 likes

Nja je kan het niet ff stoppen als de buren er een verdieping op aan het zetten zijn. Dat moet gewoon afgemaakt worden lijkt mij?

Ze zegt dat ze wel contact hebben met die buren toch? En wat ga je tegen ze zeggen, wil je stoppen met verbouwen? Het mag gewoon, er is niets aan te doen.

2 likes

Die gewoon écht niet binnenstebuiten zat btw…

8 likes

En de hashtag momlife terwijl die hele post volgens mij niks te maken heeft met het feit dat ze moeder is.

11 likes

Ik ken vooral deze nog

11 likes

Dit is ook de superieure versie

Alleen staat de clip van Dare in de Rotterdamse metro me gewoon veel meer bij op één of andere manier.

11 likes

Dit is zo’n petpeeve van mij.

Dat ge fucking MoMliFe :crazy_face::crazy_face::crazy_face: op totaal irrelevant zaken.

Meit, ik kan de keren dat ik hele dagen met m’n shirt binnenstebuiten heb gelopen niet op twee handen tellen, en hier is en zal nooit gebaard worden.

You ain’t special sis!!

48 likes

Ik kan hier ook slecht tegen ja. Alsof alleen moeders het écht druk hebben en geen tijd hebben om aan banale zaken zoals een t-shirt te denken.

Moeten we ook geloven dat fashionista Gregor dit niet meteen opgevallen was?

13 likes

Ik vind het ook wat raar, het ziet eruit als een goed geisoleerd huis. Kijk overal ramen open zetten is dan niet slim, maar als je gewoon net zoals haar in een soort bunker woont lijkt het me echt onwaarschijnlijk dat er overal bouwstof rondwarreld. En dan zou je dat ook moeten zien liggen op meubels etc, dat blijft niet door de lucht stromen etc.?

1 like

Dadelijk is het gewoon te stoffig binnen omdat ze zo veel spullen hebben en het lastig is schoon te houden…

18 likes

Dit kan een Dyson meten. Ik zie hier niet specifiek bouwstof bijstaan dus vraag me nu wel een beetje af hoe ze de conclusie hebben getrokken dat het van de verbouwing moet zijn…

3 likes