Ze kan beter een self expose video maken en zich eens keer niet eindeloos bemoeien met het grut om haar heen.
Hoe vaak heeft ze al gehuild?
Heb echt geen zin om het te bekijken, kan iemand een samenvatting geven ?
Rond de 13 minuten alleen nog even wegslikken rond de eerste minuut. Vooralsnog is ze echt heel erg zielig @Popje
Ze is met een kano van het drama eiland gevaren en ze woont nu kleiner, werd thuis in LA in de gaten gehouden, kreeg doodsbedreigingen.
Ze is bijna gescheiden van James, nu weer samen en dr leven lijkt op een film. Nu wil ze een happy ending . Oja ook is ze nu bovennatuurlijk en een discipel geworden.
Oh mocht je dār nu willen helpen een tarotkaart leggen over haar toekomst, dan mag je dat niet doen want dat wil ze niet.
Pfff ik was echt fan van dr maar ze komt me zo mān neus uit. Zielig gejank en ben benieuwd of ze dit ooit gaat laten rusten.
Ik vermoed dat het een nietszeggende video gaat zijn met gewoon de boodschap dat ze terug isā¦
Al thanks voor de update
Ja dit is een perfecte samenvatting wel. Ze is nog ceo van Halo en wil niks zeggen over James en/of jeffree of wie ze dan ook bedoelde. Ze heeft ook het hele jaar niemand meer gesproken van de beauty community.
Jammer dat ze ook zo opging in alle drama, overdreven gedoe.
Vroeger vond ik haar videos echt leuk en informatief, maar op bepaald moment gekanteld naar ongeloofwaardig en too much drama.
What happenend. Ik vond haar vroeger heel leuk! En hoe ze ook hielp met het huwelijksaanzoek voor Fleur De Force. Nu volg ik geen enkele OG guru meer
Ohja ik dacht het wel !
Hoop dat ze gewoon weer beauty videoās gaat maken zonder drama
Oh hey en vandaag Max en Marije in de vlog, die gingen toch uit elkaar? Ik heb hier duidelijk geen ervaring mee maar blijkbaar loopt dat niet zoān vaart en ga je na een paar weken nog steeds samen op bezoek bij vrienden.
Die Simone in de comments van de vlog van gisteren maakte wel goede opmerkingen vond ik! Precies zoals het hier ook altijd gaat. Zou me niets verbazen als ze zelf ook op het forum zit. Ze noemde de āgaat alles wel oke met jeā comment ook klassiek.
Natuurlijk hebben wij eigenlijk niks te zeggen over Maschaās content, maar jammer is het wel want als de content goed was dan zouden meer mensen kijken he. En meer views is meer geld dus ik snap haar niet.
Marije heeft vrij helder uitgelegd hoe het zit in die āhet is uitā video. Ze gaan gewoon om met elkaar zoals altijd alleen hebben ze geen relatie meer.
Ze zal vast binnenkort weer wat vage pilletjes of een lipgloss te koop hebben.
Die vrouw is zo gigantisch gedaald in mijn aanzien.
Super leuk om te zien dat Mas en Greg lekker uit eten zijn om hun trouwdag te vieren! Maar ik had bij Izakaya altijd het idee dat het een ultiem fancy restaurant is maar het lijkt bij Mas dr stories net of ze ergens in een vergaderzaaltje (incl typisch meubilair) zijn gezet waar een paar dure wijnglazen op tafel zijn gezet ter decoratie š„²š„²
JA! Ik wilde het hier nog komen posten. Vooral op een story waar Gregor op staat zie je inderdaad hele karige stoelen op de achtergrond, alsof ze in een kantine aan het eten zijn. Volgens mij zijn ze later nog ergens anders gaan zitten, want toen zaten ze buiten? Zag er in ieder geval mega ongezellig uit.
Haha ik ging de Stories even opzoeken maar de ākantinestoelenā die je op de achtergrond ziet zijn de Eames DCM a ā¬1ā000 per stuk.
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar dus zeker wel exclusief meubilair
Nikkie Tut plaatst net op IG dat er een nieuwe video aankomt en ze zegt Buongiorno.
⦠Betekent dit ā¦
MƄneskin??
Gezien haar Eurovisie experience kan ik alleen maar daaraan denken nu
ik dacht hetzelfde hahahaha
smoky eye turtolio