Beutyblogtopic XL #12

Als jij tips hebt voor duurzame merken voor plussize waar een shirt geen 40+ euro is hoor ik het graag. Want meer dan de helft van de bovenstaande lijst is alsnog fast fashion

12 likes

Hear hear. En natuurlijk is het een privilege; niet iedereen kan zich een broek van €150 veroorloven maar Vera duidelijk wel. Ze zou ook haar following in kunnen zetten en kunnen vragen om duurzame merken t/m 46 en hoger te tippen maar ze houdt het bij NiEt oOrDelen. Lekker makkelijk. Bovendien bestelt ze meerdere maten tegelijk bij een winkel waar je niet kan retourneren en dat heeft niets te maken met plus-size zijn.
En niemand hier hoeft zich dit persoonlijk aan te trekken want ik ga ervan uit dat jullie niet haar following of budget hebben.

4 likes

Ook aan jou de vraag, ‘name one’ ?

2 likes

https://www.jolinejolink.com/shop/kleding/broeken/lot/donkerblauw
You’re welcome

1 like

180 voor polyester
 En grootste maat is een tussenmaat. Ja nee

16 likes

Thanks, ik heb er ook wel eens een broek van gepast, maar het was niet de juiste pasvorm. En kijk even naar de grote maten, die zijn vrijwel allemaal (en vrij permanent) uitverkocht. Dat zijn dan de volgende problemen waar je tegenaan loopt. Echt, het is niet makkelijk met een grote maat. En bij Joline komt er ook niet boven maat 48.

2 likes

Als ik filter op xxl zijn er 7 items. 1 jurk, 3 sjaals, 1 mondkapje en 2x schoenen. :woman_shrugging:t2:

26 likes

veel broeken tot breedtemaat 36-38 inch (confectiemaat 46-48) of XXL

2 likes

Hoezo trouwens kun je niet retourneren bij Fashionnova, dat bestaat niet hoor.

Hoop oprecht dat er snel meer keuze komt in betaalbare en duurzame mode voor iedereen met maat 46 en hoger. Ik doelde met JJ op een winkel met écht duurzame mode waar Vera in zou passen. En het is absoluut veel geld maar in maat 38 net zo duur.

3 likes

Kan wel, maar je krijgt tegoedbonnen.

Dat mag dus niet

3 likes

Thanks @Miep42 !

1 like

Fashion nu Fleur, Unrecorderd in A’dam, Nomads (voor duurzaam heel betaalbaar), Xels in H’sum voor allerlei soorten merken en fijne hulp, Nu-in (tot maat 56 onder andere allerlei soorten jeans), About You (duurzaam grote maten kleding in zoekbalk). Overigens is duurzame kleding vrijwel altijd duurder. Ook voor maat XS. :wave:

1 like

Maar het is een Amerikaans bedrijf toch? Die zullen wel schijt hebben aan Europese wetgeving en niemand die ze aan gaat klagen

4 likes

Ik haat het woord ook. Daarom herhaal ik het nadrukkelijk als iemand het gebruikt.

8 likes

Haha maakt niet uit! Als je er niet op let dan valt het niet op. Maar welke maat je ook hebt, je rockt wat je aan hebt.

4 likes

Wat een raar woord ook eigenlijk, als je erover na gaat denken. Iemand heeft ooit bedacht dat dat een compliment moet zijn, wauw wat ben je snel (vlot) gekleed :joy:

7 likes

Tipppje is de foef vlog van vandaag: volle bak entertainment! In de clean badkamer! Ze zegt dat ze vaak 1.5u bezig is om de camera goed te hebben. Hahahaha. Met de meest generic achtergrond ever

34 likes

Dat ze zulke dingen zegt bevestigd alleen maar dat ze echt niet zo goed is in wat ze doet, we zien toch meestal het eindresultaat gewoon en dat is gewoon neit veel

53 likes