Beutyblogtopic XL #12

Continuing the discussion from Beutyblogtopic XL #11 - #5158 door Stateofmind.

Previous discussions:

2 likes

daddy is echt al zo lang een ding. Helaas.

4 likes

@Stateofmind dat is niet echt alleen van nu, maar haar bewijsdrang wilt zich wel bewijzen (haha)
In de vlog van gister gingen ze weer lekker shoppen en terrassen op maandagochtend, doen we dat niet allemaal paar keer per week met onze zure kantoorbanen

Edit: in die van vandaag gaan ze lekker naar het zwembad met de kleine! Superleuk - hopelijk redden ze het met al die campagnes

21 likes

En dan aan het einde van de dag van ohja misschien moet ik laten zien dat ik ook nog ff gewerkt heb na al het chillen / vakantie houden. shot alsof ze half slaperig tot midden in de nacht nog heeft zitten werken.
Kan goed hoor, maar dan is dat ‘plannen’ ook niet helemaal optimaal lijkt me.

12 likes

Vandaag gaan we zwemmen! Volgende fragment “We hebben heerlijk gezwommen”. Weer een topvlog!

43 likes

Ja de vlog duurde ook zo lekker lang! Echt van genoten

7 likes

Sinds iemand hier gezegd heeft dat Mascha haar speeksel zo weg “slist” tijdens het praten, kan ik dat gewoon niet meer NIET horen. Wat irritant is dat zeg :confounded:

13 likes

Gewoon niet meer kijken mensen, je kunt echt wat beters doen met je tijd dan kijken naar de Foefs.

44 likes

Tis nu vooral irritainment, ook leuk hoor.

8 likes

Oohh en als ze eet dat gesmek de hele dat met dat mondje zo, alsof ze het expres doet. Zo’n klikje na iedere hap en woord. Echt die geluiden zijn helemaal niet nodig, WHY

(toch blijf ik kijken, what’s wrong with me) :sweat_smile:

9 likes
6 likes

Gelukkig kijk ik het niet en bespaar ik 2 minuten

7 likes

Haha yes en de vader van die 2 bezorgde laatst onze boodschappen. Zo apart om iemand waar je regelmatig over gelezen hebt ineens in het echt te zien.

29 likes

Dus jij zei: heeeeey zielsvel, hoe gaat t nou???

37 likes

Aww nee. Hij was een hele vlotte en vriendelijke bezorger dus ik heb hem net zo benaderd als ik een ‘onbekende’ bezorger zou doen.

50 likes

Snap ik hoor. Was ook niet serieus bedoeld

4 likes

Ik krijg de hele tijd honeymoon vlogs van de foefs aangeraden van youtube de laatste tijd. Ik kijk er nu Ă©Ă©n van en warempel, Krek praat gewoon normaal? De afgelopen vier jaar hebben zijn verstaanbaarheid geen goed gedaan.

6 likes

Dat waren ook echt leuke vlogs!

3 likes

Haha ugh. Vond het trouwens wel leuk dat ze de make up ging doen van Georges zus voor haar bruiloft.

1 like

Vandaag in de vlog wordt het vakantiehuis van de foefs gedecoreerd. Echt waarom zou je :sleepy:

8 likes