Beutyblogtopic XL #12

Ik moest zo lachen om dat stukje waar haar moeder Camilla verkeerd uitspreekt en de reactie van Vera erop.

12 likes

Staat hier nog steeds in mijn kast (wel bijna op) :smile:

1 like

Jaaa haar moeder is leuk! Volgens mij sowieso een heel hecht gezin, Vera was ook altijd leuk met haar broertje.

2 likes

Weet je hoeveel mac lipsticks gefinancierd door DUO ik bezit?

30!!!

Hoeveel ik er nooit heb gebruikt?

Ongeveer 15

Hoeveel ik er nu nog draag?

0!

:tired_face:

Oh ik bezit ook alle Naked pallets trouwens hahahahahahhaa zo dom draag ik ook nooit

52 likes

Ik kijk graag KathleenLights. Allie Glines, EmilyNoel83 (echt een OG), Patty Alonso en Make Up Just for Fun :grin:.

3 likes

Maar eerlijk, ik heb wel echt van Mascha geleerd. De vrouwen in mijn familie (of mannen) zijn nooit van de persoonlijke verzorging geweest verder dan douchen en je haren kammen en ik heb via Mascha zoveel geleerd over cremes en lotions en scrubs etc. Of uberhaupt hoe je met eyeliner om gaat (mijn moeder is het type dat blauwe eyeliner op haar waterlijn doet en denkt dat het goed staat omdat ze blauwe ogen heeft)

48 likes

Ja he, en (voor zo ver ik weet?) geen drama bij haar. Bij de andere die ik graag kijk ook niet, trouwens.
Geen fan van de drama’s :sweat_smile: dus die kanalen kijk ik niet (meer) :woman_shrugging:

1 like

Ja absoluut!

1 like

Haar tip om blarenpleisters op je puisten te plakken gebruik ik nog steeds hahha :ok_hand:t3:

9 likes

Ik ging stuk dat ze bij het hennep masker zei: vindt Thijs vast leuk oid hahaha

6 likes

Dankzij Mascha heb ik samen met mijn moeder bruisballen gemaakt. M’n moeder is daarna nog verder in dat wereldje op onderzoek uit gegaan en maakt nu zelf shampoo, zeep etc. Heel leuk!

66 likes

Tanya Burr had ook altijd fijne make-up tutorials, net als Zoella (of Zoe Sugg zoals haar kanaal nu heet).

Laatst nog een vlog van Manon (volgens mij heette zij Today’s Beauty?) voorbij zien komen toen er een Beautygloss party was. Zo, dat was even leuk om weer te zien! Dat heeft Mas toch echt wel goed voor elkaar gebokst toen als Nederlandse blogger/vlogger een complete party in Amsterdam te kunnen organiseren.

5 likes

Dit klinkt als de origin story van een nieuwe succesvolle beutyblog

12 likes

Ik heb als tiener mijn vader praktisch elke toko in de stad waar hij werkte laten bezoeken om het Mint Tulip mask (?) waar Mascha zo’n fan van was te vinden haha. In onze stad had je toen nog niet dat soort winkels. Zo lief van hem haha, niet gevonden overigens en volgens mij was ik toen heel merkbaar teleurgesteld :grimacing: arme man.

Edit: oh mint julep heet het blijkbaar

17 likes

Haha aww jaa ik ben ook toen in Den Haag op zoek gegaan naar een toko toen we daar een dagje met school waren (woonde toen helemaal aan de andere kant van NL). Snel tussendoor naar die winkel voordat we weer door moesten naar het mauritshuis. Daarna echt jaaaren gebruikt haha

4 likes

Oh ja de afrowinkel ben speciaal naar Den Haag gegaan om daar spullen te kunnen kopen. Die ik in de afrowinkels bij mij in de buurt niet kon vinden. Denk dat die winkel aardig wat klanten er bij had door mascha.

5 likes

Ik ook ja, en wat een agressieve troep bleek dat te zijn. Echt een deceptie :sweat_smile:

3 likes

Nou idd, hele pukkel uitbraken en jeuk van gehad van dat spul. Het rook wel lekker fris, maar dat was het enige.

1 like

Ja. DelthaCephei of zo haha. Ik volg haar nog op Twitter (geen idee waarom) en ze is vaak zo negatief vind ik haha.

En zo’n ander meisje met een nagelblog, Michele heette ze volgens mij. Kan niet op haar blognaam komen :sweat_smile:

En Sanne van PSDoorSanne of zo. Een meisje uit Groningen die destijds een angststoornis had?

En Lisha, van LalaLisha! (Belgisch).

Oh de nostalgie😍

1 like

Er is echt al te lang niet gezeurd over Mas hier.

Ze zijn met Noor en co naar de Five Guys en nu moet er op Insta echt een heel event van gemaakt worden met allemaal stories die ze ook weer reposten van elkaar. Volgens mij heeft iedere nietszeggende Vinexwijk tegenwoordig een Five Guys dus doe ff rustig joh.

Zo he, dat lucht op.

10 likes