Beutyblogtopic XL #12

Die Duitse voorzetsels zijn voor de derde (mit, nach, bei, seit, von, zu, aus) of de vierde naamval (de andere die je noemt).
Die zijn, worden, blijven, lijken, blijken, schijnen, heten, dunken, voorkomen zijn koppelwerkwoorden binnen het naamwoordelijk gezegde.
Dat andere rijtje ken ik geloof ik niet :smile: Lijken infinitieven (hele werkwoorden) die je samen met andere werkwoorden in een zin kan zetten? Als in: “Dat zou moeten kunnen.”

2 likes

:musical_note:I put a wig on you, and just laid there and spooned you :musical_note:

3 likes

ja of deze French lecture on sheep-aircraft - YouTube

1 like

Als mensen de uitspraak van Franse woorden moeilijk vinden dan kun je tegenwoordig trouwens ook pronunciation guides vinden op youtube. Echt handig :thumbsup: ik gebruik het vaak.
Bv

Alleen syndicat d’initiative heb ik nog niet kunnen vinden.

7 likes

ik dacht o zo duur

19 likes

Loveee flight of the conchords. Ik denk ook heel vaak aan: He maybe did/ he may be dead

2 likes

Fuck ik kom er nu achter dat ik hun dvd-box heb achter gelaten bij mijn ex!! What was I thinking!

1 like

:flushed::sob:

1 like

3 likes

:sob::sob::sob:

2 likes

Volgen mensen hier Britse youtubers/beauty influencers?

Ik verbaas mij over Niomi Smart, haar identiteit was plant-based/vegan zijn. En nu lijkt ze een nieuwe vriend te hebben (haar personal trainer) en heeft ze een nieuwe identiteit. Ze is blond, houdt van drinken en feesten en heeft het plant-based eten losgelaten. Ze heeft haar relatie met haar PT ontkend maar ze zijn samen een weekend weggeweest in een huisje en daar uitgebreid over bericht op insta. Nu vraag ik mij echt af of ze weer alles krijgt zoals ze wilt (haar leven leek perfect) of dat het alleen nep is en ze haar exverloofde jaloers wil maken dat ze nu weer een knappe man heeft.

2 likes

Ik ken haar niet, maar haar Instagram ziet er extreem generiek uit. Echt een stereotype influenza.
Ze heeft al alles wat ze wil, want ze heeft meer dan een miljoen volgers dus oneindige cashflow 🤷🏼

Ik ‘ken’ haar van een aantal jaar geleden, toen kwam ze nog weleens voorbij in een vlog van Zoella of Tanya Burr tijdens Vlogmass van 1 van de 2. Sowieso mis ik die tijd wel, want de content van toen was altijd zo leuk.

6 likes

En paar jaar geleden toen ze met Marcus samen was, leek ze wel een normaal lief meisje. Nu vind ik haar zo’n typisch verwend, oppervlakkig rijkeluismeisje.

We hebben een nieuwe variant!
In de vlog van Mascha staat er “Masua” op haar Starbucks beker :sweat_smile:

En Mila werd schijnbaar helemaal wild in de Sephora, maar helemaal bij de Fenty afdeling.
Wat logisch is, want thuis pakt ze ook altijd de Fenty brush.

42 likes

Ahhh ja, die moeder van Vera is geweldig.

6 likes

Ik denk dat Vera’s moeder denkt “blijf met je gore snot tengels van mijn dure Fenty spullen af”

Of ben ik de enige die dat zou denken :joy:

9 likes

Ojaaaa zij was samen met Marcus Butler!

Over Britse YouTubers gesproken: ik vond Tanya ook leuker toen ze nog samen was met Jim. Wou laatst nog oude vlogs terug kijken maar die kon ik nergens meer vinden. Volgens mij zijn alleen nog Alfie en Zoe nog samen van alle YT stelletjes.

1 like

De oude Tanya Burr is helemaal niets van over 🤷

2 likes

Oh jaaa de oude Tanya! De huismus in mij kon enorm relaten met haar. Maar nu is ze edgy en heeft Jim een kind met een ander :cry:

3 likes