Ik vind t Gucci behang best tof, maar zo jammer dat ze dan juist de muur met deur erin kiest om te behangen. Doe dan die lange rechte muur zonder deur en hoeken erin, dan kun je m toch veel beter gebruiken als filmachtergrond maarja wie ben ik, die deur zorgt natuurlijk voor het benodigde vleugje ‘net-niet’
Haha ik dacht al, zou helemaal gek zijn als ze dit dure behang in hun tijdelijke woning gingen doen. Al zou me dat ook niet verbazen.
Denk vooral vanwege het directe daglicht dat het zo is gedaan. Ze wil waarschijnlijk Gucci als achtergrond, maar ze filmt ook vanaf het raam voor het licht.
Volgnes mij krijgt ze een terazzo gietvloer.
Is die bruine kamer, Mila d’r kamer? Het lijkt nu zo’n donker hol en dit is gewoon midden op de dag.
Of behang de deur mee, zoals in van die oude landhuizen. Waar de deur soort van verborgen is.
Mascha is vast bang dat ze haar pols weer breekt
En als ik het geld zou hebben, zou ik ook alles uit besteden
als het nieuwbouw is, dan kan je zelf ook niet zoveel doen he dat gebeurt pas als je de sleutel krijgt
ze hebben de sleutel toch al?
oh dat wist ik niet
Oh god dus het wordt terrazzo vloer, felgroen Panterprint behang, lichtgroen zwanenbehang, en dan komen er nog meubels en kasten in.
Ben ergggg benieuwd naar het eindresultaat, hmm
Ik vind dat zwanen behang en panterprint beide wel mooi, maar in dezelfde kamer?? 🥲🥲
Wow en wat is dat behang in Gregors Mancave?
Dat lijkt toch precies op zo’n mat die schilders gebruiken om de vloer te beschermen
Dat zwanenbehang vind ik echt heel mooi voor in de babykamer, is dat ook de babykamer?
Ik vind het ook echt heel lelijk allemaal, of in elk geval de combinatie. Een beetje zoals ik vroeger in de Sims een huis inrichtte met op elke muur een ander kleurtje.
@Whistle nee het is Mascha’s kantoor geloof ik.
Nou hun huis is wel “ whack “ geworden, wat ze zelf wilden.
Net joggingbroek stof
En dan vooral in combinatie met een donkerbruin klassiek visgraatvloer
Maar goed, ze doen wel precies wat zij mooi vinden en dat kan ik dan wel weer bewonderen.