Gaat het rijke gezin dan naar hun luxe nieuwbouwhuis of het vakantiehuis
Onthaasten van wat?
Edit: Ach, spiegels kopen natuurlijk.
Van het onthaasten
Nee dit is een grap
Je barbecue doet het niet, koop een nieuwe en sla een beurt over in de bunker.
Ze vonden het daar zoooooooo AMAAAAZING en FANNTAAASTISCHHH!!! Dus ze hebben gevraagd of er nog plek was om een paar nachten heen te gaan. Het is super druk, helemaal vol geboekt maar hoe toevallig dat het net drie dagen leeg was rond Mila haar verjaardag!!! Woooowwwww
@kali
Ohja en ze hebben gekeken of ze het vakantiehuis (waar ze nu tijdelijk in wonen) konden kopen, maar die is van een particulier. Dat feest gaat dus niet door. Ben benieuwd of ze alsnog een vakantiehuis kopen
Hoe zijn zij zo teringrijk geworden? Ze hebben echt heel veel geld om weg te geven.
Vraag me dit dus ook echt afā¦. Ze leven ook echt op grote voet en zijn met 3.
Moet toch gigantisch veel zijn
En dat lijkt mij toch best een beroerde manager. Doet āie toch iets goed.
Echt bloed-bloed-bloed-irritant ook dat ādie managerā nu bij elk shot waar hij in zit van die domme cynische opmerkingen maakt over het wel of niet hard werken van Mascha.
Goh wat vindt hij zichzelf toch grappig daarmee
Waarschijnlijk heeft ze zelf bedrijven gebeld maar die zitten allemaal al volgeboekt en nu hoopt ze het via insta alsnog te kunnen regelen. Wedden dat het nog gaat lukken ook.
Ik kan me nog een Mascha herinneren die om 5 uur ās morgens wakker werd gebeld door de taxi die voor haar deur stond om richting Schiphol te gaan en dat zij dan nog haar koffer moest inpakken. Dus voor haar doen is ze behoorlijk op tijd.
Wanneer zal ze een nieuwe wasmachine krijgen? Die kwam ook weer zo pontificaal in beeld met commentaar dat hij stonkā¦
Bijvoorbeeld even een planner gebruiken
Als je nou maar eens zou weten waar je zoān planner kunt krijgenā¦
Ben echt benieuwd hoe het huis eruit gaat zien als het eenmaal ingericht is. Vind het nu al druk ogen doordat ze in alle kamers meerdere soorten behang en kleuren gebruikt hebben. Volgens mij ligt er ook bijna overal een andere vloer?
Ja ik snap sowieso niet dat je voor verschillende vloeren kiest, vind dat heel onrustig. Alleen badkamer, wc, bijkeuken ofzo snap ik dat je daar voor tegels gaat en op de benedenverdieping een andere vloer dan boven vind ik ook niet gek, maar op dezelfde verdieping meerdere vloeren hebben vind ik echt niks.
Ja, precies dat inderdaad! Allemaal losse kamertjes met een geheel ander thema. Maar goed, wie weet wordt het heel mooi.
Ook zo lekker dat je wel eerst de ontheffing gaat regelen en daarna pas een bedrijf gaat zoeken. Gemeenten doen 100 jaar over zoiets dus je weet dan toch al weken vooraf dat je die dag gaat verhuizen?