En er wil ook niemand naar Nederland (uit Nederland dan ook niet?)
Deze mensen komen echt uit een ei.
Zij blij dat ze het huis niet kan kopen als ze weet hoeveel vliegverkeer er normaal gewoon altijd is daar. Naast Schiphol! Heel aparte beredenering inderdaad van hun beide. Ik snapte het niet toen ik het hier las maar ze zeggen het echt. Merken die weg willen uit Nederland?? En vliegtuigen die snel verplaatst moeten worden naar andere luchthavens want hier zijn ze niet meer nodig?? Lol hoe komen ze erbij. Ook echt het volgende shot: "Ik krijg steeds meer comments van mensen dat ik veel smak. SMAK " Stahpp
Hebben ze nou alweer een nieuwe bbq
Oh my dat nieuwe huis van Mas is echt nog erger dan ik dacht. Hoe kom je erbij om zoveel verschillende vloeren en behangen te gebruiken. En dan waarschijnlijk alle kamers volzetten met witte kasten.
I know het is hun huis dus ze moeten lekker doen wat ze willen. Maar kan er ergens toch slecht tegen als je bedenkt wat voor moois je had kunnen maken met zoān budget!
Nee joh, een vluchtplan indienen hoeft toch helemaal niet? Die vliegtuigen ontwijken elkaar toch wel in de lucht?
Ja die toeteren als ze de bocht door gaan.
Ik bedenk me net dat ze volgens mij ook stylistes hadden ingehuurd (of Spon) en natuurlijk ook eijerkamp voor de design. Heb hier veel vragen over want: hebben die mensen ook geen smaak? Of verstonden ze het gebrabbel niet en dachten ze nvm? Of drukten de foefs hun zin door maar waarom huur je dan mensen in?
Maar eerlijk, wanneer gebeurt het op dit forum dat mensen het huis van een influencer WEL mooi vinden? Kan me t niet herinneren.
Het is ook niet mijn smaak maar om nou te doen alsof het exceptioneel lelijk is en letterlijk niemand anders dit mooi zou kunnen vinden?
Ik vind Neginās huis wel mooi. Maar vergeleken met haar is Mascha straatarm.
Ze schreef in de comments dat ze heel bewust voor āeen verschillende stijl in iedere kamerā zijn gegaan. Als dat je uitgangspunt is, snap ik dat je verschillende stijlen combineert. Ik heb het deels ook gedaan want wilde juist geen eenheidsworst. Zo super lelijk zijn de keuzes toch niet?
Ja beetje geĆÆnspireerd op Kim K toch? Beige tempel idee
Nouja bijvoorbeeld huis van de huismuts vind ik wel mooi, misschien niet alles maar het klopt wel. En het huis van Josh is niet mijn smaak maar het is wel mooi gedaan zeg maar. Nieuwe huis van Monica is ook mooi gedaan.
Dit is ongeacht of het je smaak is gewoon helemaal geen geheel.
Oh dit zou een goed concept voor een tv programma kunnen zijn. Dat ze moeten ruilen en dan kan die Negin meemaken hoe het is om arm te zijn en kan Mascha een keer in luxe leven
Ik vind het huis van de Huismuts echt prachtig!
Dat kunnen we pas echt bepalen na de housetour toch, of het een geheel is.
Je hebt toch geen spon nodig om allergieƫn te onderzoeken? Vraag een verwijzing van je huisarts.
Tip on brother, tip on