Ja als je je agenda kwijt raakt ben je verder van huis. Ik pak mijn laptop erbij en daar staat mijn agenda ook direct.
Ja maar dan weet de postbode niet dat hij/ zij het pakket onder het bankje moet leggen.
Want ze kon haar training niet in een van haar huizen doen waar op dat moment geen postbezorger langs zou komen?
Ah joh. Volgende keer maar weer een hotelkamer huren, word je zeker niet gestoord!
Dit ging over Cynthia geloof ik, niet over Mascha.
Ahhh mijn fout! Nou Cynthia, huur twee extra huizen! Dan heb je dat probleem nooit meer. Waar wacht je nog op.
Ja, belachelijk dat je haar handschrift niet herkent
Wiesdit?
Haha ik had exact hetzelfde toen ik deze foto zag. Waarom moet je er nou weer bij zetten dat je een online training geeft. Weer Cynth die speciaal doet hoor. Het zijn dat soort kleine dingetjes die me dan zo opvallen bij haar
Ik volg haar vooral nog voor het eten eigenlijk, voor de restaurant- en maaltijdfoto’s. Dat vind ik wel erg leuk om te zien
Ik weet niet veel van honden maar:
- je houdt een hond toch niet tegen door zijn staart vast te houden?
- als je wel goed genoeg vasthoudt doet dat toch pijn?
Dit kan toch niet? Echt hi-la-risch idd
(edit: niet om de honden-moeder-maffia uit te hangen, maar ik snap gewoon niet waarom ze het doet, omdat het volgens mij niet werkt)
Verrek, het gaat een keer niet over Mascha
Zij aait die hond ook altijd alsof het een kat is, je ziet die hond altijd zo wat in elkaar krimpen of bewegen om die hand te ontwijken
Moet je honden anders aaien dan katten? (ik heb ze allebei niet, geen zorgen)
Ik heb geen kat maar volgens mij houden zij (vaak) wel van geaai op het hoofd en de meeste honden houden daar niet enorm van. Dus als je zomaar ineens zo de hond benaderd en dan je hand zo richting de hond doet zie je vaak dat honden hun hoofd wat ontwijkend bewegen of hun ogen dichtdoen en wat in elkaar krimpen. En is echt niet dat geen enkele hond dat ooit fijn vindt, mijn hond vindt het als eerste contact echt niet fijn maar als hij bijv bij me ligt dan vindt hij op z’n koppie ook nog wel fijn. Maar zie zo vaak dat Cynthia naar haar hond gaat en die hond signalen laat zien die eigenlijk zeggen ‘liever niet zo’. Maar heb verder niet het idee dat haar hond ongelukkig is of er slecht voor gezorgd wordt, denk wel dat die hond liever anders benaderd zou worden.
Volgens mij hebben honden over het algemeen niet zozeer een probleem met overde kop geaaid worden, maar willen ze vooral heel erg graag eerst aan je hand ruiken om je te ‘leren kennen’. Zo interpreteer ik dit plaatje iig ook. Vaak als mensen meteen willen aaien draait een hond z’n kop weg om met zijn neus naar de hand te gaan.
Snap ik, maar het is dus wel meer dan dat. Meeste honden vinden dat dus niet fijn, ook niet als ze hun baasje al 10 jaar kennen. Maar je ziet ook dat ze het wel regelmatig gewoon tolereren, omdat ze gewend zijn aan hoe er contact met ze wordt gezocht.
Ik zou het zelf ook wel moeilijk irritant vinden als mensen je zouden benaderen met een snel dichterbij komende hand richting jouw voorhoofd
HOI <3
Ik zou zo boos hiervan worden
Ik zou echt zo hard aanbellen. 6x. Zet je bel uit en doe niet zo interessant terwijl je zelf dingen bestelt.
Zo jammer dat de binnenkant van Cynthia’s planner een fuschia-achtige kleur is. De buitenkant mooi en dan zo’n heftige kleur binnen. Denk dat terracotta veel beter had gepast en rustiger had geoogd.