Beutyblogtopic XL #13

Oh ik zag op story en aantal foto’s laatste tijd steeds een huis met een witte trap als achtergrond haha! Maar zal wel met vriendinnen zijn indd!

3 likes

Gelukkig wisten we al jaren dat Debbie en haar meningen sinds omstreeks 2009 volkomen irrelevant zijn

40 likes

Ah top. Derksen was er toch zoooooo klaar mee, waarom houdt niemand zich aan zijn woord? Wat is dit voor iets doms. Wat nou ‘cancelcultuur’.
:face_vomiting::face_with_symbols_over_mouth:

14 likes

Zolang je er geld mee verdient wordt niks gecanceld.

6 likes

Misschien al genoemd hoor maar t viel me net op dat Serena voor de 3e keer hetzelfde artikel over Shea Moisture heeft geplaatst. Aan de comments te zien is t eerder geplaatst in oktober 2021 en toen weer in januari 2022. Zo lui en zo makkelijk geld verdienen, niet te doen.

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FF Boulevard #7

Ik heb Mascha een een maand geleden na 15 jaar ofzo ontvolgt.
Mis ik al iets?

  • ja
  • nee

0 stemmers

9 likes

Vandaag was de vlogtitel dat ze ging bowlen. 10 van de 11 minuut durende vlog was van haar thuis terwijl ze pasta at en de laatste minuut gare telefoonbeelden van het bowlen.

Dus mis je iets? :joy:

14 likes

Sorry video is al een maand oud maar volgens mij niet besproken. Ik vind het idee van deze video leuk maar haar uitvoering zo teleurstellend! “Denk er goed over na” x1000. En geen duidelijke heldere uitleg, ze is echt aan het “rambling” (weet even geen goed Nederlands woord), heel warrig en onsamenhangend en ze zegt letterlijk niets. Je merkt zo erg dat ze helemaal geen tekst heeft voorbereid en gewoon maar lult. Ook laat ze dingen heel slecht zien bijvoorbeeld in de badkamer met die handdoeken.

12 likes

Zwetsen of raaskallen

7 likes

@oliverqueen ratelen

18 likes

Gewoon praten op z’n Foefjes dus

8 likes

Ik ben vooral verbaasd over dat ze zoveel geld uitgeeft aan interieurstyling en dan een verlengsnoer/stekkerdoos achter haar nachtkastje heeft liggen. En dat wel handig noemt :thinking:

6 likes

Nou ja, ze zegt niet letterlijk niets. Verder ben ik het met je eens: het idee is leuk, de uitvoering minder.

6 likes

Ik ging hier vooral heel slecht op. Bij die nachtkastjes bijvoorbeeld, dan pak je toch ff de zaklamp van je telefoon erbij.

7 likes

Vandaag heeft Mascha een fortuin besteed aan Le Creuset pannen. Voor een heel dorp letterlijk. Ook van die mini pannetjes waar je zo weinig mee kan …en die je volgens haar juist ’ letterlijk voor alles kan gebruiken…mila kan er ook mee spelen’.

Okee…ik spaar nog even verder voor 1pan ( ja! Jaloers!)

34 likes

Hahaha omg die pannen zijn een rib uit je lijf joh, wel een hele duurzame aankoop want je doet er super lang mee. En die mini pannetjes zijn toch ook van gietijzer gemaakt? Niet echt speelgoed lijkt mij.

9 likes

Hier ligt gewoon voor een paar duizend euro aan pannen dat even tussendoor besteld is :sob: ik ga vanavond mijn eerste vlog uploaden denk ik, met een beetje geluk heb ik dan over een paar jaar ook alleen maar roze Le Creusets!!

41 likes

Hoezo die 2 blauwe :sob:

9 likes

Dit is echt next level de aankoop goed proberen te praten. Zeg gewoon dat je ze schattig vond en daarom wilde hebben :smiling_face_with_tear:

8 likes