Beutyblogtopic XL #13

Continuing the discussion from Beutyblogtopic XL #12 - #5226 door Spaarlamp.

Previous discussions:

3 likes

Je weet gewoon hoe laat het is als je Grefoef op de achtergrond ziet verschijnen en hij ziet dat de camera aanstaat terwijl Mascha iets probeert te vertellen.

Dan gebeurt er namelijk dit.

45 likes

Het is ook niet zo dat hij niet doorheeft dat ze aan het filmen is, want ze zit letterlijk midden in een verhaal. Bok toch op vent met je trui, waarom moet je haar onderbreken?

34 likes

Haar foundation is wel heel slecht gematcht met haar huid

22 likes

What’s new

9 likes

Ja, douw maar lekker een trui in haar gezicht. Je kunt ook gewoon zeggen dat je trui meurt

1 like

Doen kinderen ook altijd, gewoon compleet negeren dat je ergens mee bezig bent.

20 likes

Omdat anders zijn dag niet compleet is als hij Mas niet minstens 10x heeft onderbroken/verbeterd.

8 likes

Mijn moeder heeft het ook gehad. Bij haar zakte het geheel, vocht en blauwe plekken, naar haar wallen. Zag er ook leuk uit :sweat_smile: bij haar is het inmiddels heel mooi en ze oogt minder vermoeid.

10 likes

Wauw wat mooi geworden, nu wil ik dit ook haha

6 likes

Vind het wel “meevallen” eigenlijk… hersteld binnen twee weken en ziet er echt al netjes uit.

13 likes

Heb zelf ook een ooglidcorrectie gehad en herstel verliep hetzelfde. Goed koelen en de zwelling valt dan echt mee.

2 likes

Bij mij ook! Heb het heel snel na m’n bevalling laten doen en heel veel mensen hebben het helemaal niet gezien dat ik het heb gedaan, terwijl ik echt enorm hooded eyes had. En nu kan ik gewoon een mooie eyeliner zetten.

4 likes

Ik kan het niet zien, maar dacht me te herinneren dat ze al eerder een ooglidcorrectie had laten doen?

Nee dat was via zo’n lazer puntjes allemaal een bepaalde techniek dat kreeg ze toen gesponsord. Had nog gevraagd of ze er een jaar later nog blij mee was maar ze zei nee totaal niet. Je kunt beter sparen voor een ooglid correctie.
Heeft ze nu dus ook gedaan.

6 likes

Thanks! Vind het nu inderdaad terug op beautylab. En ze heeft destijds geschreven over de ooglidcorrectie van haar moeder

3 likes

Damn ziet er goed uit… Wil ik ook! Moet toch maar eens een afspraak maken.

3 likes

Dat sparen heeft ze niet gedaan, is gekregen zie ik. Mazzelaar.

8 likes

Ik mis zo erg de echte beautyvideos en ondanks dat het een AD is ziet het er leuk uit en doet het mij denken aan vroeger. En wat is Chloe toch een mooie vrouw

2 likes

De video staat op 18+. Ik had dit ook maar je ziet de video alleen als je insta account ook staat dat je 18+ bent. Dus als je je geboorte datum hebt ingevuld.