Misschien kan iemand een cursus of coachingstraject opzetten.
Het is meer dat ze een story post van een gebakje dat ze eet, en dat ze zich dan opeens realiseert dat ze ook een deal met een commercieel dieet merk heeft en dan er meteen een disclaimer achteraan gooit.
Die hele WW spon was gewoon een minder goeie (ik edit mezelf) keuze en ik hoop dat ze zich dat inmiddels ook wel realiseert.
Dit snap ik, de hoeveelheid aan eten (bijv in cinnabonrolls of oliebollen met oudjaar) die zij bestellen vergt een heel systeem. Misschien huren/kopen ze naast de 4 huizen en garagebox nog een koel/vriescel ergens.
En daarna hopelijk een shoplog met gebaksbordjes en -vorkjes, omdat alles uit elkaar viel.
En deze nieuwe gebaksvorkjes en bordjes moeten natuurlijk ook georganized worden in de kast
Whoops, my bad. Ik was dit helemaal vergeten 😮💨.
Ik vond dit juist het allerleukst aan ze, dat ze gewoon schijt hadden en super veel lekker eten voor zichzelf haalden. Zo jammer dat ze zich nu door haar eigen commerciële belangen gaat verantwoorden als ze gebak eet.
Jaa vooral die mega Walmart vlogs in Murica vind ik zo’n guilty pleasure, en die mega maaltijden daar. Alles kopen en overal zo enthousiast over. Wil alleen daarvoor ook een keer naar Amerika toe. Kijkt wel lekker weg, die vlogs nu zijn zo saaai. Ik sla ze eigenlijk gewoon voort over terwijl ik Mascha al zo’n 12-15 jaar volg. (vanaf haar appartementje)
Same here. Ik heb recentelijk nog een aantal Amerika vlogs gekeken om die redenen.
Oh ja en dan in de Bath & body works, Victoria secret of bij target… kan daar ook enorm van genieten van die vlogs. En ze koopt dan wel enorm veel, maar ja als je het kan, waarom niet… hoe leuk zou het zijn moesten ze ooit verhuizen naar Amerika
Maar je kan dat zo leuk aan de juffen en meesters geven
Mijn man is meester, de kast hier staat al veel te vol met van die mokken ‘voor de beste meester’. En ze weggooien is eigenlijk ook niet de bedoeling
Is de zaterdagvideo nou wéér een opruimvideo? 🥲
Ja nou, ze gaat ook schoonmaken hoor. Dus niet helemaal vergelijkbaar. Kuch
Wel prima verdienmodel: spullen kopen voor shopvlogs, zodat je die thuis weer kan opruimen in een opruimvlog.
Balen, ik hoopte op een nieuwe Crikut video met mokken.
Een troost, ze laat er ook eentje zien!!
Pas wanneer ze weer een spondeal heeft met cricut, doet ze dat.
Ik had een glam with me verwacht