Beutyblogtopic XL #13

Ik vind Vera een schatje, maar snap soms de ‘hype’ niet van de spullen die ze mooi vindt. Is het omdat ze het oprecht mooi vindt of omdat er een duur prijskaartje aan zit?

Smaak is natuurlijk persoonlijk, maar zou voor die set van oorbellen, ketting, en armband geen 10k+ (had prijs opgezocht en 1 item kost al rond de 3-4k) betalen. Ook niet als ik het geld wel had.

Ja, smaak is persoonlijk en weet dat ze houdt van dure spulletjes. Maar schrok van de prijzen die ik zag :see_no_evil: Maar wel leuk om te zien dat ze zo blij ermee is en het wel gewoon gaat gebruiken. Ze glunderde helemaal toen ze het liet zien.

15 likes

Ik heb altijd het idee dat Vera heel hype gevoelig is. Maar dikke prima, moet ze vooral zelf weten.

9 likes

Ik snap het ook niet maar ik vind die video’s dus fantastisch. Zo lief en oprecht en ik kan meegenieten alsof ik zelf het geld over de balk had gesmeten. Ik zou natuurlijk andere dingen kiezen en juist dat ‘foute’ van die smaak doet 't 'm.

12 likes

Ik zou zelf het risico niet willen nemen. Ik ken persoonlijk iemand waarbij haar kat is overleden en die heeft er niet eens van gegeten maar aan gesnuffeld en er kwam wat stuifmeel van de stampers op zijn gezicht. Was overigens echt sneu want het was haar huisgenoot die lelie’s in huis had gehaald onder het mom van “de kat eet ze toch niet”z

Het is gewoon een hele dodelijk plant in tegenstelling tot de meeste andere huisplanten.

10 likes

Haha precies de reden dat ik de video’s ook altijd kijk. Deels ook omdat het voor mij echt een ver-van-mijn-bed-show is.

@Schaakmat Ja dat speelt denk ik ook wel mee haha.

6 likes

Ik keek even Van Cleef & Arpels, de prijzen zijn geen kattenpis. Die klavertjevier herkende ik wel, maar blijkbaar hebben ze ook wat met vlinders. Mijn zevenjarige ik zou dat echt tof hebben gevonden.

11 likes

Haha ik was ook nieuwsgierig (ik weet dat ze een dure smaak heeft). Dus gelijk Googlen. Maar ik dacht; oh paar honderd euro of iets dergelijks. Vandaar ook mijn post. Maar ziet er inderdaad cute uit!

Maar persoonlijk vond ik de cadeau’s van haar vader (fotoalbum) en die snoepkist en schilderij van haar moeder het leukst. Echt heel lief. Moest zelf bijna janken.

7 likes

Nou, toen ze zei dat ze een gratis boek en parfum had gekregen, gingen mijn alarmbellen rinkelen. Maar die emo cadeaus waren echt heel mooi. Vond vooral haar moeders schilderijtje en haar vaders fotoalbum erg leuk.

4 likes

De meid houd van luxe en ze kan t betalen, big deal. Waarom moet dat dan weer geframed worden als “Aardige meid, MAAR…” alsof dat toch iets wegneemt van haar ‘aardigheid’ ofzo.

19 likes

Oh dat fotoboek dat Vera’s vader heeft gemaakt, en wat ze er dan bij vertelt. Ik huil eigenlijk bijna nooit maar ik schoot zelf bijna vol. Sieraden interesseren mij niet (al vond ik dat ook wel leuk om te zien), maar dit vond ik zo lief en mooi

7 likes

Ik verbaas me vooral (en ja ik ben jaloers) over dat je tijdens een huizenjacht dat geld nog hebt liggen voor oorbellen. Wat een leven

62 likes

Gelukkig kun je als je aardig bent ook gewoon een wansmaak hebben

18 likes

Waarom moet er op elke slak zout gelegd worden? :thinking:

Er wordt niks geframed. Gewoon de manier waarop ik schrijf/communiceer. Bedoel er verder niks mee. Merk vaker dat jij best fel uit de hoek kan komen (of misschien trollt), snap alleen de noodzaak er niet helemaal van, maar goed.

8 likes

Omdat het over Vera gaat.

11 likes

Had ze ook niet ooit een video dat ze een Apple TV oid gekregen had van iemand maar ze zei niet wie maar ze vond dat een te groot cadeau en staat echt in mijn herinnering dat ze daar heel zwaarmoedig over was
Denk bijna dat ik het heb verzonnen :thinking:

3 likes

Vond het ook leuk om te zien hoe stylish haar moeder is, van Ivy Park tot sneakers etc

10 likes

Ik heb een zwak voor haar moeder. De moeder-dochter vlogs zijn cute. Ze komt over als een hele lieve, rustige, stylish vrouw.

23 likes

Haha heb het dus niet verzonnen, fijn :stuck_out_tongue_winking_eye: omdat ze inderdaad zoveel duurdere dingen altijd krijgt en een heel ander besef heeft van wat duur is dan ik leek het me ook ineens zo gek

7 likes

Ja dit + @wompie als je kat er onderdoor loopt en dat spul komt op zn vacht likt hij het op met poetsen.

4 likes

Ik laat me ook altijd zo makkelijk influencen. Naar aanleiding van Cynthia haar enthousiasme over waterverven heb ik ook een set gekocht, het komt vanavond binnen. Kan niet wachten om te beginnen! Bij haar zag het er echt makkelijk uit, maar ik vrees dat mijn werkjes meer gaan lijken op die van een kleuter. Maar oke, ik wil het doen ter ontspanning en niet om de meest fantastische schilderijtjes te maken, haha.

25 likes