Beutyblogtopic XL #13

Ze heeft tenminste altijd content materiaal.

6 likes

Ik dacht even dat Mascha’s planners te koop waren bij de Action. Zelfs de stickers zijn hetzelfde.:hushed:

Planner

37 likes

Wow haha, sleep ze voor de rechter Foef.

7 likes

Hoor wat ze zegt @ 1:25 :joy:

22 likes

Een soort Timberlands van Dior :upside_down_face:, ik vind haar Spice Girl shirt leuker.

3 likes

Ook dat ze hoopt dat hierdoor mensen zien dat tweedehands dingen kopen best leuk vindt. Goede boodschap, maar ik denk dat de mensen geen tweedehands Dior boots kunnen kopen.

9 likes

Love Vera so much :heart::heart:

6 likes

Hoezo? Extreem benauwd weer, vliegende kakkerlakken, wappies, krokodillen en een orkaanseizoen, what’s not to love? :laughing:

11 likes

The Florida man was inside us all along : r/memes

33 likes

Help ik ga rondreizen in de VS en florida staat ook op de planning :joy:. Moet ik hier wegblijven? Vliegende kakkerlakken iewl. Die krokodillen lijken me wel vet in de Everglades (van veraf​:smiling_face_with_tear:).
Florida keys leken me wel mooi/gaaf.

2 likes

Nee joh! Op vakantie is toch heel anders dan er willen wonen. Er zijn echt mooie plekjes!

12 likes

Ik heb nog nooit een vliegende kakkerlak gezien in Florida! In CuraƧao overigens wel. Heel veel en hele grote. Vreselijk, ik durf nu nooit meer naar CuraƧao! Ik dacht in eerste instantie dat het muizen waren in het donker, tot dat ze gingen vliegen! Orkaan wel meegemaakt in Orlando. Hele ervaring, maar
viel gelukkig mee als toerist in een hotel. Met je eigen huis, lijkt me dit een ander verhaal.

8 likes

Ik heb ze wel eens gezien in griekenland. Ik lig er nog steeds wakker van.

6 likes

Vliegende kakkerlakken?:sob::sob:

Ik heb veel meegemaakt, maar geen vliegende

9 likes

ik heb op Tenerife gewoond en dan vlogen ze 's nachts na het uitgaan als je op straat liep gewoon BAM tegen je kop aan. Ik ben niet bang voor beesten, maar ik vind kakkerlakken en zilvervliesjes zo ontzettend ranzig. Echt janken. Ik heb die beesten te vaak uit plekken moeten halen waar ik ze niet wil hebben.

10 likes

Partykakkerlakken. :sunglasses:

35 likes

reality-tvresidence

23 likes

52 likes

Neeeeee, trauma!!!

8 likes

Never forget de tijd dat ik in KaapverdiĆ« woonde voor studie en elke avond weer de kakkerlakken door m’n badkamer liepen… Kwam ik aangeschoten van uitgaan thuis liep er weer zo’n beest bij m’n voeten terwijl ik rustig in t donker zat te plassen. Trauma’s voor life :sob:

6 likes